Katáéknál
Kata:Köszönöm ezt a csodás napot!
Zozo:Én köszönöm! Ismétlés???
Kata:Holnap nem lehet sajnos! Suli és utánna tánc plusz tanulni kell. Esetleg szombaton?
Zozo:Okés akkor szombaton találkozunk Kicsim❤️
Amikor ezt hallottam olyan jó érzés volt bennem míg idáig soha. Én is így válaszoltam:Akkor szombat. Szia Kicsim még beszélünk. És csókkal váltunk el. Bementem már itthon volt Levi anya és apa is. Csak én hiányoztam mivel vacsizunk. Gyorsan leültem ettem két falatot és mentem fel. Köszi a vacsit jó éjt!
Apa utánnam jött és kérdezte: Minden rendben? Nagyon jó a kedved. Én persze:Igen boldog vagyok de most tanulnom kell.
Persze nem tanultam csak rá gondoltam. Egyszer csak megszólalt a telóm és Zozo volt az. Új becenevem:Kicsim❤️
Persze akkor már én is beállított neki és sokáig találgattam mi legyen de végül ez lett: Kicsim😍 Mivel ez a szó az amit használtam a kocsiba is így ez lett. Beszélgettünk egykicsit aztán elmentem fürödni. Közben néztem az instát.Zozo szemszöge
Csak ő jár az eszemben-mondtam Patriknak.
Patrik: Holnap kimegyünk suli után a skateparkba?
Zozo:Ki mehetünk. De te együtt vagy a Kitty el??
Patrik:Igen de nem sokáig.
Zozo:Ezzel mire célzol? Ugye nem akarod kihasználni? Akkor soha nem bocsájtana meg ezt akarod?
Patrik:Nem csak az egy váratlan röpke érzés volt a tónál és a parkba. De őszintén nem tudom mert tetszik de mivan ha neki nem vagyok az esete?
Zozo:Miért ne lennél akkor ezek nem történtek volna meg.
Patrik:Az igaz. Na mindegy felmegyek.
És egyedül maradtam. Én és a gondolataim. Sokáig csak néztem az instát meg Kata profilját és képeit mivel csak rá tudok gondolni. És belépést apám az ajtón.
Apa:Szevasz fiam! Mi újság?
Zozo:Anyának ne mond el úgyse tudna segíteni.
Miközben mondtam férre húzódtunk.
Zozo:Szóval van egy lány jobban mondva az a lány és nekem tetszik és ez fordítva is így van. Szóval ő a barátnőm.
Apa:Aha és ki az a szerencsés lány? Van fotód róla. Nahát őt ismerem és a szüleit is.
Zozo:Ugye nem vagyunk rokonok?
Apa:Nem csak régről ismerjük egymást.
Zozo:Oké de honnan ismeritek egymást? Mikor ezt kimondtam már elment és nem kaptam választ. Mondtam- Köszi a válasz!
Felmentem a szobámba fürödtem és utánna zenét hallgattam. Kb 11 óra volt és elaludtam.