35.rész

500 9 0
                                    

Pár hónappal később Kata szemszöge

Az esküvő elmaradt. És most nincs senkim. Hogy miért? Hát elmesélem.
Amikor megvolt a lány kérés anyáék is belementek így szerveztek nem lánybúcsút Zozónak meg legénybúcsút.
A lány búcsú jól telt. Sokat nevettünk meg ittunk. A fiúknál is így volt de ők többet ittak. És ez volt a nagy baj. Zozó lefeküdt egy másik lánnyal. Becsültem hogy elmondta nem hazudott de legbelül nagyon fájt mivel azt gondoltam nem tesz ilyet. Meg kértem költözzön el egy darabig majd keresem. Belemen nem ellenkezett nem is próbált maradni szedte a cuccát és ment. Egyedül maradtam. Idegességemben minden a földre söpörtem ami az asztalon volt. A vázát a poharakat mindent. Összetört ahogy én is. Leültem a földre és csak sírtam. Egy darabig nem mentem ki a házból de rájöttem hogy nem lesz jobb. Mindenhol az ő illata keringett szóval elmentem Kittyhez. Természetesen megkérdeztem hogy nincs-e ott de ha ott lett volna se érdekelt volna. Megkérdeztem nem-e lenne eljönni velem külföldre. Persze igent mondott szóval elkezdtük nézni hova menjünk. A választás Barcelonába esett és már holnap indultunk.
Mikor odaértünk fáradtak voltunk így nem csináltunk semmit csak megkerestük a szállást és aludtunk.

Zozó szemszöge

Else hiszem hogy mit tettem. De már késő. Próbálkoznék hogy megbocsásson de nem tudom mit tegyek. Megzizzent a telóm és jelezte hogy Kata egy képet tett közzé. Megnéztem.

Fotós:Lazar_Kitty
KormosKata:Csajos kikapcs🔥

Amikor láttam likeoltam és néztem a kommenteket.

Hogyhogy nincs ott Zozó?
Régóta nincs videó☹️
Szép vagy nagyon😍🔥

Nem tudtam tovább olvasni mert drága öcsém berontott hozzám. Igen visszaköltöztem anyáékhoz.

Patrik:Meddig akarsz itt búsulni? Gyere elviszlek valahova.
Zozó:Hova?
Patrik:Majd meglátod.
Zozó:Na jó menjünk.

Lementünk a kocsihoz és elindultunk. Hirtelen annyit vettem észre hogy a régi házunkhoz megyünk ahol együtt laktunk Katával.

Zozó:Miért jöttünk ide?
Patrik:Itt az alkalom. Nincs itthon megpróbálhatod jóvátenni vagy estig ittmaradni és visszaemlékezel a szép pillanatokra.
Zozó:Jó de egyedül maradok.
Patrik:Én is így gondoltam hogy nem maradok. 9-re jövök.
Zozó:Ok

Kiszálltam a kocsiból és mentem a kapufelé. Amikor kinyitottam és az ajtó közelébe értem elfogott valami rossz érzés. Eszembe jutott az este amikor elmondtam neki és elkölröztem. Amikor beértem a házba megcsapott az illata. Levette a cipőm és mentem befelé. Minden úgy volt amikor elmentem. A közös képeink. Tovább mentem. Beértem a konyhába. Eszembe jutott amikor megijesztett vagy amikor hátulról átkarolva segítettem. Felmentem az emeletre. A fürdőszoba ajtaja nyitva volt és a finom parfümjének illata csapta meg az orrom. Beléptem az egykor közös hálószobánkba. Láttam a sok használtzsepit. A tükör él egy képünket és az éjjeli szekrényben is ami mindkettőn kedvence volt.

Egyébként ez véletlen készült

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Egyébként ez véletlen készült. A mellettünk lévő férfi ledotózott mert nagyon tetszett neki. Majd amikor megszólított akkor átadta a képet és elment. Mi megköszöntük és azóta ez a kedvenc képünk. Lementem a konyhába. Kinyitottam a hűtőt elővettem egy Jamesont és azt kezdtem el inni. Most már mindennapos az alkohol ivás. Leültem a földre és csak ittam sírtam és néztem a közös képeinket.

Kata szemszöge

Nem éreztem olyan jól magamat és ezt Kitty is látta. Ígyhát visszarepültünk. Szerencsénk volt mert mehettünk az első járattal ami jött. Hosszú volt az út de még Pestről hazavezetni még hosszabb. Mikor hazaértünk hazavittem Kittyt és mentem haza az üres lakásba. Vagyis csak hittem. Amikor beléptem az ajtón ott ült velem szembe és láttam rajta hogy nem keveset ivott. Nagynehezen felvittem a szobába. Miközben mentünk fel elkezdett magyarázni hogy szeret meg had jöjjön vissza. Nem tudja miért csinálta meg bocsássa meg. Én nem válaszoltam csak annyit hogy jól van na most aludj majd megbeszéljük. Amikor kértem a szobából elgondolkoztam mit akarok én vele beszélni. Most csak itt alszik és megy el. Lementem a konyhába és láttam ott egy levelet. Ő írta. Leírta hogy sajnálja meg szeret és ha lehetne visszamenni az időbe nem tette volna. A nagy probléma hogy én is szeretem viszont ez nagy fájdalmat okozott nekem és ha ilyen könnyen megbocsátok akkor már nem lesz olyan a kapcsolatunk. Mikor végigolvastam ledőltem a kanapéra és elaludtam.

Zozo és titokzatos barátnője Kde žijí příběhy. Začni objevovat