25.rész

514 6 0
                                    

Másnap reggel arra keltem hogy valaki csörög a konyhában. Zozó volt az és mire kiértem a konyhába már ott árt rám egy jó meleg kávé. Megittuk és arra gondoltunk felmegyünk Pestre a Cyberjumpba meg még valahová. Megkérdeztük Kittyt és Patrikot és ők is velünk jöttek. Felértünk Pestre. Először a trambulinparkba mentünk el aztán a Westendbe. Jól telt az egész napunk. Mivel Patrikéknak volt itt lakásuk így nem mentünk haza hanem ott aludtunk.

Másnap reggel

Korán keltem Kittyvel együtt és mivel nem volt otthon kaja így megfogtam a kocsikulcsot és elmentünk a boltba. Miközben mentünk hangosan szólt a zene és énekeltünk. A másik autóban aki látott minket hülyének nézett. Elfelejtettem mondani hogy ez YouTube video lesz szóval a boltba se nézték furán hogy miért beszélünk egy kamerához. Miután bevásároltunk jött a hívás hogy hol vagyunk. Nem telt el sok idő már otthon is voltunk. Megreggeliztünk és elindultunk vissza Gyulára.
Hazaértünk. Először Kittyt vittük haza utána engem. Jól telt ez a hazautazós nap is.

Egy évvel később

Azóta sok minden történt. Összeköltöztünk Zozóval. Kitaláltak hogy menjünk el Bécsbe a kastályhoz és a práterbe. Másnap el is indultunk.

Bécsben

Megnézrük a kastélyt ami gyönyörű volt igaz pont akkor építettek színpadot de azért szép volt.

Elmentünk még az állatkertbe is meg a práterbe. A nap még nem ért véget mert sokáig ott voltunk és már este nem indultunk el így nem hogy szállás foglaltunk volna az túl egyszerű. Mi inkább a kocsiban aludtunk.

Zozo és titokzatos barátnője Donde viven las historias. Descúbrelo ahora