27.rész

514 8 0
                                    

Ruhákat mentünk vásárolni. Mikor megéheztünk bementünk a kínai gyorsétterembe. Ott sokat beszélgettünk aztán olyan 6 óra felé mentünk haza. Mikor hazaértem az üres lakásba leültem és néztem a tv-t. Kb 10 óra lehetett mikor elaludtam.
Reggel arra keltem hogy valami finom illatot éreztem. Kimentem a konyhába és ott várt a finom tükörtojás. De nem volt rajtam kívül senki a konyhába így meglepődtem amikor valaki hátulról megölel. Leültem az asztalhoz és már kaptam a kakaómat és Zozo is leült.

Zozo:Ma estére ne legyen programod!
Kata:Ez parancs?
Zozo:Igen ez parancs.

Majd adott egy puszit a homlokomra és ment vissza a táborba. Mikor az ajtóba ért mondta hogy majd hoz egy ruhát és azt vegyem fel.
A nap további részén semmi nem történt.

Zozo szemszöge

Bementem a városba megvenni a ruhát ami ez lett.

Bementem a városba megvenni a ruhát ami ez lett

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Remélem tetszeni fog neki. Azután elmenten az ékszerboltba venni neki egy nyakláncot. És utána az étterem felé vettem az irányt. Hamar délután lett így mielőtt haza mentem volna benéztem a táborozókra. Nagyon jól szórakoznak.
Az egyik srác kérdezte: A Kata nem jön el valamikor? Válaszom:De eljöhet. Mondjuk holnap elhozom.
Mindenki nagyon örült. Elindultam haza hogy lefürödjek és odaadjam a ruhát. Kata nem volt otthon elment a szüleihez. De nekem ez jól is jött mert így eltudtam készülni. Mikor hazáért én a kanapén ültem és gyorsan elémentrm hogy csukott szemmel menjen fel. Jobban mondva felvittem. Gyorsan lezuhanyozott ő is felvette a ruhát. Amikor lesétált a lépcsőn odaszólt:Imádom ezt a ruhát! És odajött megölelni de nekem nem volt ez elég én felemelték az állát és megcsókoltam.
Zozo:Gyönyörű vagy!
Kata: Azért nem kell túlzásokba esni.
Zozo:Ez nem túlzás! ♥️
Kata:Na indulhatunk?
Zozo:Cipőt nem veszel?
Kata:De
Zozo:Addig kiállok a kocsival.
Kata:Ok

Ezután elindultunk vacsorázni. Az étteremben odaadtam neki a nyakláncot és annak is örült.

Zozo és titokzatos barátnője Donde viven las historias. Descúbrelo ahora