39.rész

530 8 0
                                    

Bealudtunk. Olyan 1 óra felé felriadtam mert nagyon rosszat álmodtam. Kitty is felébredt és megkérdezte hogy mi történt? Röviden elmeséltem hogy mi volt az álmomban. Majd viszaaludtunk.

Másnap reggel amikor felkeltünk megittunk egy kávét reggeliztünk és hirtelen csak annyit hallottam hogy valaki csenget. Mikor kinyitottam az ajtót ott állt Levi és a szüleim. Apa nem is köszönt berontott és ezt hajtogatta:Hol az a rohadék!!
Anya csak sírt Levi meg nem mondott semmit.
Kata:Mi a f@szt kiabálsz?
Apa:Hol van a barátod? Megölöm!

Ekkor realizáltam mi történhetett. Valaki elmomdta mi történt Zozoval köztünk. Amikor visszatértem a valóságba már csak annyit látok hogy az a két ember akit nagyon szeretek verekednek. Hirtelen megfogtam egy tányért és ledobtam a földre és elkiáltottam magam.

Kata:Kuss legyen! Fejezétek be! Apa nyugodjál le mindent megbeszéltünk ez csak egy félreértés volt. (mondtam mind ezt kiabálva).
Apa:De ez a szemét...
Kata:Nem. Én szeretem őt és ha nem tudod elfogadni akkor lépj ki az életemből ha te nem lépsz ki akkor én lépek ki a te életedből.
Zozo:Ne mondd ezt jogos hogy az apád így reagál az enyém is ezt tenné a helyében.
Kata:Nem ha nem érti hogy én megbocsáltottal akkor hadjon békén.

Anya továbbra is sírt. Haragudtam rá mert tudtam hogy ha nem is direkt de ő mondta el neki de odamemtem hozzá és vittem zsepiket is. Apa csak ott állt nézett engem Levire Zozora és nyújtotta a kezét hogy legyen béke. Engem nagyon megbántott szóval nem is szóltam hozzá amíg a sérüléseket amit szereztek elláttuk. Látszott mindenkin a feszültség de senki nem szólalt meg hogy ezt megtörje majd hirtelen Levi felszólal. Elmegyünk kajálni farkas éhes vagyok!

Kata:Gyere megnézzük mi van a hűtőben.
Anya:Sajnálom Zozo nem akartam bajt..
Apa:Még véded?!
Kata:Fejezd már be ma este nem Gyulán leszünk.
Apa:Akkor hol?
Kata:Nem mindegy.
Apa:Nem mert az apád vagyok. És nem te parancsolgatsz nekem hanem én.
Kata:Jóvan

Majd apa félre hívott.

Apa:Kata kislányom nem szeretném hogy kilépj az életünkből miattam. Bocsáss meg csak tudod te vagy anyád után a második nő az életemben. Remélem nem haragszol rám.
Kata:Hát rosszul esett hogy ezt tetted de most már nagyjából megértem. Nem haragszok de egyet kérek ne hibáztasd azt akit szeretek. Kiderült hogy ez csak félreértés volt Patrik mindent elmondott és én megbocsátottam te is tedd ezt. Ha nem magadért akkor értem.
Apa:Rendben megpróbálom

Majd megöleltük egymást. Lassan 2-őt mutatott az óra. Anyáék elmentek mi pedig leültünk beszélgetni.

Zozo:Köszönöm hogy így kiálltál mellettem.
Kata:Ugyan ez régen is így volt akit szeretek azért bármit megteszek.

Majd nyomtam a szájára egy puszit de ő nem engedett el és folytatta. Levegő miatt elváltunk majd mondtam hogy menjünk el Pestre úgyis holnap megyek dolgozni. Majd elkezdünk összeszedni cuccokat és elindultunk a kocsi felé. Alig múlt el 3 óra már úton voltunk.

Az autópályán szabályos tempóban haladtunk majd hirtelen valaki szembejött velünk és elsötétült minden. Kinyitotatam a szemem és mindenhol kocsidarabok voltak én meg az úton feküdtem üvegszilánkok rajtam és egy belefúródott a hasamba. Jöttek a mentősök betettek a kocsiba és szirénázva mentünk majd elsötétült újra minden.
Amikor odaértünk a kórházhoz újra kinyitottam a szemem. Egy pillanatra oldalra néztem és láttam hogy Zozot is vitték.

Orvosok párbeszéde

Orvos:Vigyük be a srácot egy vizsgálóba a lányból előtte kiszedjük az üveget máj őt is vizsgálóba.
Nővér:Rendben máris előkészítem.

Pár óra múlva

Látom magamkörül a családomat meg a barátaimat és Zozot is akinek a feje volt bekötve és a keze felkötve. Mikor kinyitottam a szemem mindenki egy nagyot felélegzett majd jött az orvos. Megkért mindenkit hogy menjenek ki mert mrgakarnak vizsgálni. Mikor már nem volt bent senki elkezdte mondani hogy milyen sérüléseim vannak és egy nagyon rossz dolgot ami miatt elkezdtem sírni. Elvesztettem a kisbabámat. De tudtam hogy nem szabad még elmomdjam senkinek így megpróbáltam abbahagyni a sírás. Amikor kimenet az orvos először Anya Apa és Levi jöttek be. Persze hogy jobb legyen a kedvünk Levike mondott egy viccet amin mindenki elkezdett nevetni. Azután sorba jöttek be a haverok. Persze a fiúknak mint mindig poénkodniuk kellett. Majd megkérdeztem:
Kata:Zozo hol van?
Csepi:Azt mondta hogy egyedül szeretne bejön i meg őt is vizsgálják.
Kata:Aha értem
Aztán kimenetek ők is hogy pihenjek. Majd bejött Zozo is.
Szegény magát okolja hogy ide jutottunk de mondtam neki hogy nem az ő hibája.

Zozo és titokzatos barátnője Donde viven las historias. Descúbrelo ahora