Elindultunk haza. Fél úton én vezettem de persze ez az esti út volt. Mikor megálltunk tankolni vagyis én tankoltam mert ő aludt. Felhívtam Kittyt hogy addig se csak a rádiót hallgassa. Sokat beszéltünk. Míg mi kint voltunk azon az egy naponők is összeköltöztek.
Kitty:Hogy hogy te vezetsz?
Kata:Fáradtnak láttam és mondtam hogy majd vezeték én.
Kitty:Értem. És holnap mit csinálsz?
Kata:Nem tudom valamit főzök ebédre és utána tuti szabad vagyok.
Kitty:Mi lenne hogy ha elmennénk vásárolni?
Kata:Ok már rég voltunk ketten vásárolni.
Kitty:Ok na szia holnap tali.
Kata:Ok sziaEzzel le is tettük a telefont. Kb 11 óra volt mire hazaértünk. Nem volt szívem felébreszteni így vittem ki egy takarót neki én meg addig bevittem a cuccainkat. Nagyon fáradt voltam szóval csak pár percre leültem a konyhában és elnyomott az álom.
Reggel Zozo szemszöge
Arra keltem hogy kint vagyok a kocsiba viszont a bejáratiajtó nyitva. Egyből felkeltem hogy megnézzen mi történt de csak annyit láttam hogy Kata asztalra hajtott fejjel alszik. Hagytam neki egy üzenetet hogy ma nem leszek itthon mert ma kezdődik a tábor és mint szervező ott kell lennem. Gyorsan letusoltam felöltöztem cuccaimat összeszedtem és indultam. Mikor odaértem először a srácokhoz mentem köszönni majd letettem a cuccom. Mikor mindenki elkészült kimentünk a skateparkba és bicóztunk egy jót.Kata szemszöge
Felkeltem és egy üzenetet láttam magam előtt.
Szia Katicám!
Ma nem leszek itthon mert ma kezdődött a tábor és későn megyek haza. Szeretlek ♥️Hát akkor egyedül leszek ebédnél. Vagy áthívom Kittyt. Gyorsan felhívtam hogy jöjjön el és majd eszünk együtt. Mivel Patrik is kint van a táborban. Nem telt 5 percbe már ott is volt. Csináltunk bolognait és átmentem hozzájuk hogy milyen a házuk. Közel laknak hozzánk. Miután megnéztem a házat mentünk is vásárolni.