1 héttel később
Sziasztok én Kata vagyok és itt vagyok egy újabb videóval. Sokan kérdezték miért nincsenek posztok. Hát most elmondom.
....
Köszönöm hogy megnéztétek ezt a videót ha tetszett lájkoljátok iratkozzatok fel és kövess be instán. Sziasztok.Na ezzel is megvagyok már csak meg kell szerkeszteni és feltölteni. Valaki csengetett. A lábam még nagyon fáj szóval Zozo nyitotta ki az ajtót. Kitty volt az. Bejött megölelt és leült mellém. Zozo azt mondta hogy elmegy addig itthonról majd jön. Majd ketten maradtunk
Kata:Istenem de unom már itthon a fejem. Már mennék dolgozni is de nem lehet.
Kitty:Hát neked most ezen jár az eszed? Inkább gyógyulj meg rendesen és utána mehetsz amerre akarsz.
Kata:Tudsz titkot tartani? Nagyon fontos dolog csak neked mondom el!
Kitty:Persze mondd nyugodtan hallgatok mint a sír.
Kata:Szóval amikor ott voltunk a kórházba és kimentetek akkor az orvos elmondta hogy mi bajom lett és még valamit. Pestre mentünk volna és ott mondtam volna el Zozonak a hírt.
Kitty:Mondd már!
Kata:Lett volna egy kisbabánk.
Itt elfogott a sírás.
Kitty:Te jó ég. Ne sírj nem a te hibád.Mindketten hallottunk egy tárgy leesését és megfordultam. Zozo ott állt és ledermedt. Bármennyire is fájt a lábam odamemtem megölelni de csak én öleltem.
Zozo szemszöge
Elindultam hogy hova én se tudtam. Lehet csak a friss levegő kellett. Sétáltam egy nagyot majd elindultam haza. Mikor begyek az ajtón hirtelen meghallottam hogy fontos dologról van szó így nem köszöntem hangosan. Nagy hiba volt.
Mikor meghallottam amit Kata mondott valami nagyon rossz érzés volt. Majd odajött hozzám és jó szorosan megölelt de én az elején nem viszonoztam. Majd Kitty felszólal hogy magunkra hagy. Miután Kitty elment ellöktem magamtól Katát majd felszaladtam a szobába.
Később lementem és láttam ott volt még mindig ahová ellöktem. A földön ült és sírt. Odamemtem hozzá és jó szorosan megölelremmajd hirtelen elkezdtem én is sírni. Nem bírtam tovább az érzelmeim felülkerekedtek rajtam. Mikor ránéztem vegyes érzelmeim lettek. Haragudtam mert nem mondta el hogy mi történt másrészt pedig megértem. Mikor nagyjából befejeztük a sírást mindketten akkor csak ennyit kérdeztem.Zozo:Miért? Miért nem nekem mondtad el?
Kata:Nem tudom. Talán féltem. Mert tudtam ha engem ennyire megviselt mi lesz veled? Mi lesz a családommal?
Zozo:Kincsem ha bármi történik tudd hogy rám mindig számíthatsz. És ez miatt ne aggódj. Majd megoldjuk.Aztán megcsókoltam olyan szenvedéllyel mintha az első csókunk lett volna. Majd hirtelen annyit vettem észre hogy én alul vagyok Kata pedig rajtam.
Az este jól telt. Kitaláltam hogy menjünk el vacsorázni. Felmentés és elővettem a ruhát amit felveszek majd Katának is választottam valamit. Én egy fekete inget vettem fel Kata meg ezt :Majd elindultunk. Kata mondta hogy védjük a környezetet így gyalog mentünk.
Az úton sokat beszélgettünk a múltról a jelenről és a jövőről. Rájöttünk hogy nem megyünk étterembe hanem jó nekünk a meki is így az irányába kezdtünk el sétálni. Katának elkezdett fájni a lába így leültünk egy padra. Teljesen úgy éreztem magam mint akik most mennek az első randijukra.
Kata szemszöge
Elkezdett fájni a lábam és leültünk egy padra. Furcsa gondolatom volt. Mintha az első randin lenne úgy ültünk egymás mellett és hirtelen rámnézet. Azok a szép gesztenyebarna szemek. Egyszerűen megöl azzal hogy rámnéz. És látszik benne a csillogás hogy benne van az a tűz ami a kapcsolatunk elején volt. (micsoda költői gondolatom van😂) Majd újra elindultunk.
Lassan de biztosan odaértünk és rendeltünk. Miközben ettünk csináltam instára egy sztoryt hogy melyikünk fejezi be hamarabb:
Végül annyit beszéltem hogy ő nyert. De sokan rám szavaztak hogy én eszem meg először.
Elindultunk haza. Betértünk Zozo szüleihez mert útba esett. Ott leültünk beszélgetni majd elindultunk. Kb a mi utcánkban már nagyon fájt a lábam de mondtam kibírom. Miközben ezt mondtam Zozo felkapott és hazáig vitt.
Mikor beértünk az ajtón letett. Kitaláltak hogy nézzünk valami filmet. Teljesen olyan mintha a kapcsolatunk elején lennénk. Mondtam hogy válasszon egy filmet addig letusolok majd amíg ő tusol veszek elő chipset és várom.Zozo szemszöge
Az este nagyon jól telt. Rég volt már ilyen jó estém és napom. Amíg Kata fürdött kiválasztottam egy filmet. A Két lépés távolságra esett a választásom. Pedig nem nagyon szeretem a túl érzelgős filmeket mert bevallom néha ha nagyon szomorú elsírom én is magam. Mikor jött hozta a chipset én elmentemaddig tusolni. Amikor visszaértem már félig álomba volt de még elkezdtük nézni a filmet. Kb a felénél jártunk amikor észrevettem hogy már alszik. Nekem nem nagyon tetszett. De nem azért félrene értődjön a dolog csak most a mrllkasomon fekszik és a hátam már eléggé elhalt. Ráadásul még a távirányító is az asztalon volt. Nem akartam felébreszteni szóval én is elaludtam a Tv meg ment tovább.