17.rész

635 11 1
                                    

Kata szemszöge

Másnap reggel arra ébredtem hogy csörög a telóm. Nagy nehezen Felkeltem és láttam hogy Anya hív. Megkért hogy menjek el bevásárolni. Miután eltettem a telefont lementem a lépcsőn csináltam egy forró csokit és szendvicset reggelire. Miután mehettem felmentem remndberakni magam és közben azon gondolkoztam hogy kerültem haza?
Hazaértem a bevásárlásból bementem a szobámba és úgy gondoltam csinálok egy videót. A téma egyszerű volt imstán tettek fel kérdéseket és válaszokat adok ezekre. Jött egy olyan kérdés hogy:én és Zozo együtt vagyunk? Gondoltam válaszolok rá hogy igen mivel ígyis úgyis megtudják egyszer. Megvágtam a videót ami sok időbe telik és feltöltöttem. Kitettem imstán egy storyt hogy új vidi nézzétek meg. Egyet gondoltam és lementem futni. Már késő délután indultam kb. 4 órakor és kb. 7 órakor értem haza. Otthon már várt egy olyan személy akire nem számítottam. Kitty volt és láttam hogy nagyon sír. Bementünk és kérdeztem hogy mi a baj aztán alig tudott válaszolni a sírás miatt.
Kitty: Szakítottam Patrikkal mert egy másik lánnyal enyelgett! Nem tudtam mint mondják szóval csak ennyit mondtam:Nem baj találsz nála jobbat is. És vigasztaltam. Anyámék nincsenek megint itthon üzleti út és Levit is elvitték szóval egyedül maradtam de ma Kitty itt alszik. Felkísértem hogy zuhanyozzon le addig keresek neki valami pizsit. Miközbe kerestem egyszer csak megszólalt a telóm Patrik volt az. Furcsáltam de felettem. Kérdezte itt van-e Kitty? Mondtam igen de szerintem nem akar veled beszélni. Válasza: Tudom de elmehetek hátha mert az anyának a barátnőjének a lány és amúgy se lenne ilyen az esetem sőt még barátja is van.
Akkor gyere.
Ezzel eltettem a telefont. Kitty kérdezte ki volt az és azt mondtam Zozoval beszéltem hogy átjönne. Miután ezt kitaláltak írtam együzit hogy tényleg jöjjön át.
Kicsim❤️:Át jössz?
Kicsim😍:Persze. Valami gond van?
Kicsim❤️:Nem csak együtt gyere be Patrikkal.
Kicsim😍:Ok addig is szia.
Kicsim❤️:Szia

Megérkeztek. Beengedtem őket Patriknak mondtam menjen fel az emeletre a szobámba. Addig elmeséltem Zozonak a storyt. Aztán kérdezte:Most már mindenki tudja hogy együtt vagyunk?
Kata: Igen mert valahonnan tuti megtudtták volna.
Míg mi beszéltünk Patrik kiszaladt Kitty meg utána. Mi meg utánuk.

Zozo és titokzatos barátnője Where stories live. Discover now