29.rész

498 6 0
                                    

Elindultunk. Amikor kiszálltam a kocsiból a srácok lerohamoztak. Mindenkivel lepacsiztam.
Volt ott 4 lány velük képet csináltam és sokat beszélgettünk egymással. Gyorsan telt a nap eljött az ebéd idő. A kaja Milánói makaróni volt.
Miután megettük és pihentünk kicsit ment a session. Csináltak házi versenyt is de én akkor már hazamentem.

Otthon
Rendet pakoltam felmostam kiszellőztettem. Amikor ezzel végeztem nagyon fáradt voltam vacsit készíteni így rendeltem.
1 óra és hazajönnek. Hát igen Danny is mert most nálunk lakik amíg vissza nem megy Amerikába.
Mikor megjött a kaja akkor érték ők is haza így együtt vacsoráztunk.
Az este is hamar eltelt.

Másnap reggel

Felkeltem és csináltam kávét hogy ne legyek élőhalott. Szombat van a tábornak tegnap vége lett. Kiültem a teraszra. Kávézás közben megnyitottam az instám gyorsan átfutottam megnéztem pár instastoryt és elhatároztam hogy ma csinálok az öcsémmel egy napi vlogot. Az öcsikémimádja a videózás szóval biztos benne van az ötletben.
Gyorsan kiválasztottak a ruhám ami ez lett:

Kb nyolc lehetett mire elindultam anyuékhoz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kb nyolc lehetett mire elindultam anyuékhoz. Zozónak hagytam üzenetet hogy ma későn jövök haza. Kiszálltam a kocsiból és mentem be. Anyuék veszekedtek de amikor látták befejezték. Elmondtam nekik mit terveztem és mikor befejezte Levi már készen is állt hogy indulunk.

Levi:Sziasztok!
Apa,anya:Sziasztok ne gyertek későn.
Kata:Oké

Beszálltunk a kocsiba és megkérdeztem hoyg hova menjünk.

Levi:Pest
Kata:Oké
Levi:És ugye későn jövünk haza.
Kérdezte bociszemekkel.
Kata:Nem olyan későn de azért nem is korán.
Majd elindultunk.

Zozo és titokzatos barátnője Where stories live. Discover now