15.rész

681 13 1
                                    

A német óra elég gyorsan telt mert helyettesítő tanárral voltunk és mindenki beszélgetett. Egyszercsak bejött az ofőnk Erzsike néni egyben ő az igazgatóhelyettes. Mindenki csöndben ült és mindenki normálisan viselkedett. A tanár úgy tett mintha valamit csinálna mert mint minden tanár nyomkodta a telefonját. És ránk mondják hogy függők vagyunk! Persze a végén Erzsike néni kérdezte hogy lesz-e mazsi? Mondtam nem tudom beszélek majd a Patrival. Kiírjuk a csoportba. Miután kimenet mindenki folytatta a dolgát. Kicsengettek. Ahogy mentünk szünetre találkoztam Kittyvel.
Kitty: Szia mizu?
Kata: Semmi különös. Veled? Rég beszéltünk. Mivan Patrikkal?
Kitty:Ne is mond nem tudom hogy mi történt de nem beszélünk amióta kint voltunk a skateparkba.
De ezt a beszélgetést a csengő szakította meg. Elköszöntunk egymástól és jött a matek. Mivel dolgozatot írunk így nem hoztem magammal a felszerelést. A dolgozat elég jól sikerült. Kicsengettek. Mi végzősök mentünk a szokásos helyükre mert nállunk minden egyes évfolyamának megvan a saját helye és a miénk volt a legjobb. Közel a büféhez távol a suliépületétől. Zozo már ott volt így mivel már mindenki tudja hogy együtt vagyunk így az ölébe ültem és megcsókoltam. Kicsit arrébb ott volt a Corleone Family és a csók után odanéztem mindenki furcsán nézett mindenki de nem foglalkoztam vele. Beszélgettünk a haverokkal aztán becsengettek. Kézen fogva mentünk be és mivel ez volt az utolsó óránk melléültem törin mert filmet néztünk a Schindler Listáját így mivel már láttam hátul szép csöndben megcsinált a leckét. Miután ezzel végeztem Zozo vállára hajtottam a fejem és nézzük a filmet. Kicsengettek. Én voltam az első aki kiért az ajtón. Elindultunk haza ketten együtt de valaki ezt is megzavarta.

Zozo és titokzatos barátnője Where stories live. Discover now