Majd folytatta. Elindultunk felfelé a szobába. Már csak annyit vettem észre hogy nincs rajtam ing.
Másnap reggel egymás karjaiban ébredtünk ami nagyon jó érzés volt. Mivel Kata aludt így én felkeltem és csináltam egy kávét. Hirtelen elfogott egy érzés hogy milyen jó újra itt lenni vele.Kata szemszöge
Mikor felébredtem nem találtam magam mellett senkit. Kicsit gondolkodtam a tegnapon. Jó újra együtt lenni vele. Majd eszembe jutott hogy ma menni kell anyuékhoz szóval felkeltem és lementem a konyhába. Ott se találtam senkit. Elkészítettem egy forrócsokit és kimentem a teraszra ahol ült Zozo is. Amikor leültem mellé észre se vette csak azt hogy a fejemet a vállára hajtom.
Majd megszólaltam.
Kata:Hallod ma kell menni anyámékhoz.
Zozo:Oké akkor hazamegyek átöltözni.
Kata:Oké de nem muszály van itt ruhád.
Zozo:Oké akkor felveszem azt.Felmentünk a ruhákért amit felveszünk és elindultunk anyámékhoz.
Mikor odaértünk a szokásos történ. Puszi puszi majd kajáltunk és beszélgettünk. Amikor anyának segítettem elpakolni a tányérokat megkérdezte:Minden rendben van Zozo és közte?
Nem tudtam tovább magamba tartani elmondtam. De megkérdem hogy apunak ne mondja el mert annak nem lenne jó vége. Megígrte. Majd bementünk a többiekhez azaz apuhoz mert Zozo és Levi elmentek kocsikázni. Mikor hazaértek 5 perccel később már mentünk is el. Mikor a kocsiban ültünk akkor elmondtam hogy elmondtam anyának hogy mi volt köztünk. Láttam rajta hogy nagyon bánja. De megnyugtattam hogy ez már a múlt és hogy minden rendben.