Medya ❤
Batu
Dedem ile hâlâ sarılmaya devam ederken bir yandan da düşünüyordum.
O beni bizim evde çalışan bir hizmetlinin oğlu olarak ben ise onu hep fakir ailelere yardım eden zengin bir adam olarak biliyordum.Şimdi ise o adam benim dedem çıkmıştı ve düşünsenize dedenizi öldü olarak biliyorsunuz ama farkında olmadan onunla güzel bir anı geçiriyorsunuz. Çok tuhaftı değil mi? Fakat biz bunu dedemle yaşamıştık.
O gün dedem bizim eve gelince beni görmüştü ve tanışmak istemişti. Annem ile babam ise beni hizmetli oğlu olarak tanımıştılar.
O gün dedem beni bir hizmetli oğlu olarak gördüğü için acımış ve parka götürüp benimle oyun oynayıp bana dondurma almıştı. Ne kadar acıyarak yapsada bunu ben o gün çok mutlu olmuştum.******
5 gün sonra...Hep beraber masada oturmuş yengemin misafirini bekliyorduk. Emre'nin dediğine göre gelecek olan bir kızmış üstelik bizim kuzenimizmiş. Emre'ye döndüm ve gelecek olan misafirin yani kuzenimizin nasıl biri olduğunu sordum.
Emre gülümseyerek adının Selin, yaşının 19 ve saçlarının kıvırcık, kahverengi olduğunu söyledi. Ayrıca boks yaptığını ve birçok ödüle sahip olduğunu belirtti.
Biz Emre ile sohbet ederken yengem bir anda "Selin,kızım sonunda geldin" diye bağırdı ve yerinden büyük bir sevinçle kalkıp koşarak Selin'e sarıldı. Onu kolundan tutup çekiştirerek masaya oturttu.
Masaya oturduğunda onu biraz inceledim, gerçekten Emre'nin bahsettiği gibi ve ayrıca çok güzel olduğunu anladım. Selin gülümseyerek elini uzattı ve adımı sordu. Ne kadar Emre ve yengeme güvensemde tedirginlikle elimi uzatarak adımın Batu olduğunu söyledim.
Bizim selamlaşmamızdan sonra masada ben hariç herkes sohbet etmeye başladı. Sanki ben hiç yokmuşum gibi konuşuyorlardı. Onlardan biri olmadığımı tekrar anladım. Ne düşünüyordum ki, böyle olacağı belliydi.
Herkesin mutlu olduğu bu masada düşüncelerimle boğulduğumu fark edip biraz hava almak bahçeye çıktım. Adımlarımı hızlandırıp önüme çıkan ilk ağacın önüne oturdum. Herkes bu kadar mutluyken nerede hata yaptığımı düşünüyordum.
Aslında sebebinin açık ve net bir şekilde ailem olduğu belliydi. Ama onlara ne kadar aile denilirdi bilmiyorum.Dizlerimi kendime doğru çekip başımı yaslayarak ağlamaya başladım. Etrafımda duyduğum seslerin sahibini merak ederek kafamı kaldırdım. Karşımda gördüğüm kişiyle pişman olmam bir oldu. Çünkü gördüğüm kişi görmek istediğim son kişi, yani babamdı.
Tahmin ettiğim gibi hiç zaman kaybetmeden beni tutup ayağa kaldırdı. Sırtımı sert bir şekilde ağaca yasladı ve sinirle "Benden kurtulabileceğini mi sandın gerizekalı, bu yaşına kadar denediğin bütün kaçış planlarının sonu bana çıkıyor, hala öğrenemedin mi? Şimdi benimle gelecek ve bir daha yapmaman gereken şeyleri öğreneceksin." dedi.
Bana az öncekinden daha sert bir şekilde davranarak bahçeden çıkarmaya çalıştı. Bir umut evdekilerin beni fark etmesini bekledim ama etrafımda bana güven veren herkes yerine sadece hayatımı mahveden babam vardı.
Çıkış kapısına çok yaklaşmıştık ki bir anda babamı yerde yatarken buldum. Korkuyla gözlerimi kapattım ve bir süre öyle bekledim. Sakinleşip gözlerimi açtığımda karşımda Selin'in olduğunu gördüm. Selin hiç vakit kaybetmeden babamın üstüne çıkıp ona daha sert yumruklar attı.
Benim ise o an aklımdan babamın yerinde ben ve Selin 'in yerinde de babam olduğu geçiyordu. Onları izledikçe aklıma kötü ve o unutmak istediğim anılar tekrardan geldi.
Gözlerimden yaşlar durmadan akarken bir yandan da Selin ' e " Dur lütfen dur " diye bağırabildiğim kadar bağırdım.
Selin saniyesinde babamı yumruklamayı bırakıp yanıma gelip bana sakin olmamı söyleyerek sarıldı. Birkaç saniye sonra az önce masada olan herkes şuan yanımdaydı. Emre 'yi görmem ile Selin 'i bırakıp hızla Emre 'nin boynuna atladım.******
Galiba final mutlu son ile bitecek. Fakat sonu mutlu olacağı için finale kadar olacak bütün kötü , üzücü ve piskolojinizi bozacak bütün bölümlere katlanmanız gerekecek.devonneca yardımların için teşekkür ederim. Seni seviyorum kankam❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Kurtaracağım / BxB/ (Bitti)
Mystery / Thriller(Spoi falan ama umrumda değil. EMRE İLE BATU kuzen değiller ilk bölümleri okuyup gerisini siktir edip boş yorumlar yapmayın) Emre , Batu 'nun kötü yaşamını görünce onu bu kötü yaşamdan kurtarmak için her şeyi yaptı. Ama aynı zamanda da ona git gide...