- 40 -

1.5K 87 16
                                    

Medya bölümle yine her zaman ki gibi alakasız ama çok güzel bence ❤😻
********************************

Emre

Batu , Selin ve ben geri dedemin yanına gittiğimizde dedem ağlıyordu. Ne olmuştu ki? Selin daha olayı bile sormadan " Siz ne dediniz lan adama biz yokken? " diye bağırdı ve karşımızda duran Çaģrı ile adamın üstüne doğru yürümeye başladı.

Batu elimi bırakıp onların yanına gitmeye çalıştığı sırada onu kendime daha çok çekip sarıldım. Olayın daha ne olduğunu bilmeden karışmayacaktı. Karışmamalıydı.

Adam Selin 'e bakıp " İlk önce bir sakinleş bakalım küçük hanım. " dedi. Selin elini yumruk haline getirip sıkarken " BEN KÜÇÜK HANIM FALAN DEĞİL BU YÜZDEN BANA HEMEN DEDEME NE DEDİĞİNİ SÖYLE " diye bağırdı. Adam kafasını iki yana sallayıp " Senle uğraşmayacağım. Git desene sor ne anlattığımı? " dedi.

Selin daha da sinirlenip tam odama vuracağı sırada dedem " Herkes odadan çıksın sadece Batu kalsın! " dedi sert bir şekilde. Selin ile ikimiz dedeme aynı anda " Olmaz " diye bağırdık ve ben sustum. Ama Selin " Benim daha işim bu iki kişiyle bitmedi." dedi.

Dedem Selin 'e ve bana büyük bir sinirle bakarken " Ne diyorsam onu yapın hemen! " dedi. İkimizde istemeye istemeye Can denilen adam ve Çağrı ile odadan çıktık.
*******************************

Batu

Dedemin yanındaki tekli koltuğa oturup ne diyeceğini bekledim. Acaba gerçekten de Selin 'in düşündüğü gibi kötü bir şey mi demişlerdi? Dedem ben düşünürken " Batu oğlum şuan bu hastanede beni ziyarete gelen kimler var? " diye sordu.

Sorduğu soruyla şaşırsamda " Sadece biz varız. " dedim. Dedem bu sefer de " Peki benim hastanede olduğumu diğer çocuklarım biliyor mu? " diye sordu. Kafamı iki yana sallayıp " Bilmiyorum. " dedim.

Dedem " Tamam. O zaman şöyle yapacağız. Sen şimdi bana bir kaģıt kalem bul ve sonrada Selin'e sorup akrabaların benim hastaneye yatırıldığımı bilip bilmediğini öğren. Eğer benim hastaneye yatırıldığımı bilmiyorlarsa söyleyin bütün hepsine. Ama eğer biliyorlarsa da dedem miras paylaşımı yapıyormuş deyin. " dedi.

Hiçbir şey anlamamıştım. Bu bana söylediklerini Selin ile Emre 'ye de söyleyebilirdi. Niye sadece bana söylemişti ki? Hâlâ olayı anlamaya çalışırken " Tamam dede. " dedim. Gülümseyerek bana baktı ve " Şöyle bakalım bunca zaman ne yaptın neler oldu? " diye sordu.

Sorduğu soruyla yüzüm düşerken kendimi topladım ve gülümseyerek dedeme dönüp anlatmaya başladım. " Aslında o polislerin geldiği günden sonra ilk 2 yıl Can abinin sevgilisi Selim abinin hastalığının geçmesini bekledik. Ama bir türlü iyileşmedi üstüne üstlük daha da kötü oldu ve en sonunda öldü. Bir de o zaman Can abinin maddi durumu hem sevgilisiyle hemde sevgilisinin hastalığıyla uğraştığı için çok kötüleşmişti. Batmak üzereydi. Biz de Çağrı ile tek başımıza bir şey yapamadığımız için Can abinin işlerini düzene koymasını bekledik ve bu beklediğimizden de bayağı uzun sürdü. Hatta daha bu yıl işleri yeni yeni düzeldi. "

Anlatmaktan birazcık yorulduğum için konuşmayı kestim ve derin bir nefes aldım. Tam bir daha anlatacakken bir şey fark ettim ve kendimi gülmemek için zor tuttum. Dedem karşımda horlayarak uyuyordu.

Bende artık odada yapacağım bir şey olmadığı için sessizce odadan dışarı çıktım. Koridorda tek Emre vardı. Emre 'nin yanına gidip kollarımı boynuna doladım ve " Neyi düşünüyorsun? " diye sordum. Yerdeki bakışları anında yüzümü bulurken gülümseyip " Hiçbir şey düşünmüyorum sadece dalmışım. " dedi ve dudaklarıma kısa ama güzel bir öpücük kondurdu.

********************************
Bölüm ile ilgili fikirlerinizi yazın. Ve bu bölüm geçiş bölümü gibi bir şey oldu.
Sizi çok seviyorum. Görüşürüz. ❤❤❤
********************************

Seni Kurtaracağım / BxB/ (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin