Medya = İlk shiplediğim ikili❤🌈
( Çok güzeller ya bebeklerim )
****************************
****************************
Bir de hepinizden özür dilerim ve Batu 'ya çok yüklenmeyin.
****************************Emre
Batu parkta kollarımın arasında ağlayarak yine uyuya kalmıştı ve bu beni çok üzüyordu. Çünkü neredeyse çok azalmıştı bu durumu fakat şimdi yine başlamıştı.
Batu 'yu yatağına yaptırdıktan sonra onu öpüp annemin yanına indim. Zaten evde tek annem vardı. Çocuklar gitmişti. Babam ise işteydi. Annem salona gelir gelmez yanını işaret edip " Buraya otur gel " dedi. Bir şey demeden yanına gidip oturdum.
Annem yanına oturduğumda " Batu 'yu nerede buldunuz? " diye sordu. Yüzüne bakmadan " Ayaz buldu yukarıdq ki parkta ağaçların bol olduğu yerde " dedim.
Annem bu sefer de " Peki neden gitmiş " diye sordu. Yüzüne sorma bana bir şey tarzında bakış atıp sinirli bir şekilde anneme " Çünkü salak onu nasıl merak edeyeceğimi nasıl endişeleneceğimi düşünmüyor " dedim.
" Sakin ol ve doğru düzgün bir cevap ver! "
" Tamam söylüyorum düzgünce. Sırf bizim onu dinlemeyip polisi aramamızdan ve dinlemediğimizden dolayı bizim onu hiç umursamadığımızı , önemsemediğimizi ve ona güvenmediğimizi düşünüyor. Ama anne ben onu çok seviyorum fakat onun benim hakkımda bile düşünceleri böyle ve bu beni çok üzüyor. Onun için onca şey yaptım ama hala niye de görmüyor. "
" Biliyorum onu ne kadar çok sevdiğini aynı şekilde nasıl üzüldüğünü de ama sen de onu anlamaya çalış biraz. O daha her şeye yeni yeni alışıyor. Fakat şimdi hemen aklına telefon , tablet ya da giysi falan gelmesin. Çünkü Batu sevgiye , güvene , önemsenmeye , eğlenmeye , mutluluğa ve bunun gibi bütün şeylere. O yüzden Batu 'ya veya onun yaptığı hatalara cevap verirken ilk olarak bunaları da düşün "
" Anne ama hep böyle mi olacak hep ben mi yapacağım her şeyi? Bu böyle olmaz ki "
" Tabiki de hep sen yapmayacaksın o da yapacak ama bunun için daha çok erken "
" O kadar zaman geçti anne "
" Ama bu zamanın sonunda ne oldu? Bir düşün ne oldu? Batu 'nun en büyük korkusu yani bizim ile gelmek istememesinin en büyük nedeni tekrardan onu buldu. Sen buna değişmeye yetebilecek bir zaman geçmek mi diyorsun? Ben demem çünkü. Senin şuan yapman gereken tek şey şu saçma düşünceden çıkıp düzgünce bir şekilde Batu 'ya polisi aramamızın nedenini ona güvenmememiz değil. Selin 'in hayatı olduğu söylemen. "
" Anne Batu bunu anlamıyor mu? "
" Anlamıyor işte salak oğlum benim o şuan başımıza gelen her şeyden kendini suçluyor. Bu yüzden de ben yaptım ben düzeltmeliyim diye düşünüyor. Biz de onu dinledimedimiz için onun gözünde düzeltmesin engel oluyormuşuz gibi. Biliyorum biraz karışık ama anlaman lazım. Batu 'ya da sadece 'Hiçbir şeyin suçlusu sen değilsin ve polisi aramamızın tek nedeni Selin 'in hayatı sana güvenmememiz değil' demen "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Kurtaracağım / BxB/ (Bitti)
Mystery / Thriller(Spoi falan ama umrumda değil. EMRE İLE BATU kuzen değiller ilk bölümleri okuyup gerisini siktir edip boş yorumlar yapmayın) Emre , Batu 'nun kötü yaşamını görünce onu bu kötü yaşamdan kurtarmak için her şeyi yaptı. Ama aynı zamanda da ona git gide...