- 13 -

3.7K 189 156
                                    

Medya❤🌈

MALEC 'e çok üzülüyorum ya...😭😭
Ve o Lorenzo 'yu öldürmek istiyorum. 🗡🗡🗡🗡🗡
***************

Emre

Batu 'nun dudaklarından birkaç saniye sonra ayrılmıştım. O kadar güzeldi ki o saniyeler. Ve şuan onun vereceği tepkiyi bekliyordum.
Umarım kötü bir şey yapmazdı.

Batu dudaklarımız ayrıldıktan sonra hiçbir kötü davranış ya da söz söylememişti. Zaten beklemiyordum.
Fakat insan korkuyordu yine de işte.

Batu şaşkınlıkla bana bakarken sadece "Emre neden böyle bir şey yaptın ki? " diye sordu. Yüzüm bir yandan düşerken bir yandan da hiç düşünmeden " Çünkü o an çok tatlı ve çok öpülesiydin. " dedim.

Hemen ardından da " Ayrıca Batu galiba ben seni seviyorum " diye ekledim. Bunu ise Selin 'in söyledikleri sayesinde anlamıştım.

Batu üzgün bir şekilde bana bakıp " Peki bu doğru mu ki? Yani senin beni sevmen bir erkek olarak. " diye sordu.

Batu 'nun yüzünü ellerimin içine alıp onun gözlerinin içine bakarken " Batu sence sevginin doğrusu ya da yanlışı var mı? " diye sordum.

Batu gözleri dolarken " Ben bilmiyorum ki. Ben sadece bir gün okula gittiğimde sınıftan iki erkeğim sadece el ele tutuştuğu için dayak yediğini öğrenmiştim. Bu yüzden sana öyle sordum. Beni yanlış anlama sakın " dedi.
Sonra da " Yani eğer biz de birbirimizi seversek ve el ele tutuşursak biz de mi dayak yiyeceğiz? " diye sordu.

Batu 'nun bir yandan saçlarını okşarken bir yandan da " Hayır biz dayak falan yemeyeceğiz. Ben buna izin vermicem. Ama çok zor bir durum da kalırsak gerekirse ben senin yerine de dayak falan yerim ama asla sana dokunamayacaklar. Bunu sakın unutma tamam mı? " dedim.

Batu göğüsüme yasladığı kafasını kaldırdı. Bir süre hala dolu gözlerle bakıp o çocuksu sesiyle " Peki ama bu sefer sen dayak yiyip üzülürsün ve eğer sen üzülürsen ben de üzülürüm " dedi.

Of yeminle bu çocuk çok tatlıydı.
Gerçekten insanın onu alıp sarılıp bir daha ömür boyu bırakmayası geliyordu.
Batu 'nun saçlarımı okşamaya devam ederken " Sen orasını düşünme batu sen sadece ben varken kimsenin sana bir şey yapamayacağını bil yeter. Gerekirse ölürüm bile " dedim.

Batu gözlerinden yaşlar akarken " Ama sen ölürsen beni babam gibi kötü insanlardan kim kurtaracak? " diye sordu ve o an söylediklerimden pişman oldum.

Bir süre sadece Batu 'nun ağlamasının durması ve sakinleşmesi için onu öptüm. Ayrıca sarıldım ve saçlarını da okşadım.
Batu ağlaması durunca " burdan gidebilir miyiz? " diye sordu. Onu daha fazla üzmemek adına " tamam " dedim.

Batu 'nun elinden tutup onu ayağı kaldırdım ve almam gereken önemli eşyaları alıp aşağıya arabanın yanına indik.
Batu benim yanımda ki koltuğa oturup kafasını cama yasladı. Ben de bir süre onu inceledikten sonra arabayı çalıştırdım.

Yol boyunca Batu hiç konuşmadı. Sadece camdan dışarı bakmak ile yetindi. Telefonumu alıp annemi aradım. Nerede olduklarını sordum. Dedem 'in evinde olduğunu öğrenince de telefonu kapadım.

Dedem 'in evine yaklaştığımızda arabayı kenara bir yere çektim ve Batu 'nun yüzünü yasladığı camdan kaldırdım.
Fakat kaldırmaz olaydım keşke çünkü gözlerinin içi kırmızılaşmıştı.

Peki neden gözleri bu haldeydi ki? Yani neden ağlamıştı? Ve ayrıca ben ağlama sesi bile duymamıştım.
Batu 'ya " Neden ağlıyorsun? " diye sorduğumda aniden kollarımı boynuma doladı ve hıçkırarak ağlamaya başladı.

Batu ağlarken bir yandan da bana kekeliyerek " B...ben o kötü ve iğ...iğrenç şey...şeyleri hatır...hatırladım. " dedi.
Ve neredeyse sarılmasıyla ölebileceğim kadar çok sıktı kollarını. Sanki biri onu götürecekti de o gitmek istemiyordu ve tek umudu benmişim gibiydi.

Şuan Batu 'ya ne diyeceğimi bilemiyordum. Ne desem boş olacak gibi hissediyordum. Çünkü şuan onun sadece aklında o kötü şeyler vardı ve badece onu sakinleştirmek için ufak tefek bazı şeyler yapıyorum. Zaten başka ne yapılır bilmiyordum.

**************
Normal de benim bile aklımda böyle bir bölüm sonu yoktu.
Her şey çok güzeldi. Fakat sonra ne oldu bilmiyorum ama sonu böyle oldu.

Neyse fazla uzatmayayım.

Sizi seviyorum❤❤
***************

Seni Kurtaracağım / BxB/ (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin