- 19 -

2.8K 151 87
                                    

Medya
Çok güzel ve tatlı 😻
********************

Batu

Gördüğüm rüya yüzünden korku ile uyandım. Aynı zamanda da ağlıyordum. Sakinleşmek için yanımda uyuyan Emre sarıldım ve kokusunu içime çektim.

Çok güzel kokuyordu.

Niye bu kadar güzel kokuyordu ki? İçimden 'acaba ben de bu kadar güzel kokuyormuyumdur? 'diye geçirdim. Bir süre Emre 'ye sarıldıp gözlerimi kapadım ve işe yaramıştı. Sakinleşmistim.

Ben Emre 'ye sarılmaya devam ederken Emre 'nin telefonu çaldı. İlk açmadım çünkü eğer açarsam beni dövebilir ya da bana kızabilirdi. Hemen kafamı iki yana salladım ve bu düşünceden kurtulmayı denedim. Bu sıra hep bu olay yani babam ile Emre 'yi kıyaslama oluyordu.

Biliyordum. Yanlıştı bu düşüncem. Emre asla babamın bana yaptığı kötü şeyleri yapmazdı. Ama benim yine de aklıma geliyordu. Ne kadar düşünemeye çalışsam da oluyordu. Benim elimde değildi.

Emre 'nın telefonu ısrar ile çalmaya devam ederken dayanamadım ve Emre 'nin telefonu elime alıp arayana baktım.

Kocaman harfler ile " Annem " yazıyordu. Bir de yazının yanında küçük kırmızı bir kalp vardı. Aklıma gelen dün ki olay yani beni kıskanması ile gülümsedim. Bu ilk defa olmuştu. Yani birinin beni kıskanması ve bu benim hoşuma gitmişti.

Daha fazla düşünmeyi bırakıp telefonu açtım. Açar açmaz ekranda yengemin olmasıyla biraz korksamda sonra alıştım. Yengem bir süre sonra Emre 'yi sordu.

Ben de telefonun kamerasını çevirip Emre 'yi gösterdim. Yengem Emre 'nin uyumasını izlerken ve bir şeyler söerken aynı zamanda da ben de Emre 'yi inceledim.

Yengem ile konuştuktan sonra yengem Emre 'nin arkadaşlarının da geleceğini söyleyip telefonu kapadı. Yavaşça Emre 'ye doğru eğilip yanağından öptüm. Ama uyanmadı. Bu sefer de kafamı daha da yana eğerek dudaklarından öptüm.

Emre bir an da kollarını belime sarıp beni altına aldı. Hemen sonrasında da " Sen ne zaman uyandın bakalım? " diyerek dudaklarımdan öpmesiyle neredeyse kalp krizi geçiriyordum. Hatta geçirmiş bile olabilirdim. Çünkü şuan sanki dünya durmuş gibiydi ve öyle hissediyordum.

Emre öpmeye devam ederken ben de karşılık veriyordum. Tabi ne kadar öpüşmeyi becerebiliyorum orası ayrı. Ben sadece ona ayak uydurmaya çalışıyordum.

Emre ellerini saçlarıma attığında ben de kollarımı boynuna dolayıp kendime doğru daha da çektim.
Emre birkaç saniye dudaklarımızı ayırıp gülümseyerek " Seni tahmin ettiğimden çok ama çok daha fazla seviyorum " dedi. Aynı onun gülümsediği şekilde gülümseyerek ona  " Ben de seni çok seviyorum " dedim.

Emre hiç yüzünden o çok sevdiğim gülüşünü azaltmadan kendini bana bastırdı. Gözlerimi kapatmıştım. Ama keşke kapatmasaydım.
Çünkü aklıma anında o iğrenç anılar geldi. Gözlerim dolmak üzereydi.

Emre çenemden tutup dudaklarımı öperken " gözlerini kapatma " dedi. Dediğini yapıp gözlerimi yavaşça açtım. Açtığım gibi karşımda bana gülümseyerek bakan Emre bana iyi gelmişti.

Emre üstünden kalktı ve elini bana uzatarak beni de yattığım yerden oturur pozisyona getirirken " Anlatmak istermisin? " diye sordu.

Bir süre sadece söyleyip söylememelimiyim onu düşündüm. Ama bir türlü karar veremiyordum. Tamam güveniyordum Emre 'ye ama o iğrenç anıları anlatıp onun da canını sıkmaya hakkım var mıydı ki?

Emre yanağımı yavaşça okşarken " Batu seni anlatman için zorlamıyorum. Ne istiyorsan onu yapabilirsin. Sana darılmam veya kızmam bunu bil " dedi.

Hiçbir şey demeden ona sarıldım. Başımı göğüsüne yasladım. Ve ona bir şey olsa ben ne yaparım diye düşündüm. Her halde yine o eski korkak , ezik , her ne yapacaksam onu yaparken hep  başkalarından izin alan ve aç ve susuz bırakılan kişi olurdum.

Ama neyse ki o vardı. Ve ben bu az önce saydığım her şeyden neredeyse kurtulmuştum. Bu yüzden içimden gelen bir şey ile Emre 'ye " Beni asla ama asla bırakma ben sensiz yaşayamam " dedim.

Emre dudaklarıma küçük bir öpücük kondurup " Ben de sensiz yaşayamam sen de beni hiç bırakma " dedi.
İkimiz de birimizin gözlerinin içine bakarken ona " 3 ' e kadar sayayım söz verelim o zaman " dedim.
Gülümseyerek " Tamam " dedi.

" 1 "

" 2 "

" 3 "

" Söz "

" Söz "

***************
Nasıldı?
***************
Bence güzeldi ama biraz da garip oldu bilmiyorum çünkü mutlu mu olsam yoksa üzülsem mi benbile kendim yazdığım halde bilemedim.
***************
Sizi seviyorum bir sonraki bölüm de görüşürüz ❤❤😻😻
******************

Seni Kurtaracağım / BxB/ (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin