Evet doğru görüyorsunuz. Final bölümü bence çok bile yazdım çünkü ben bu kitabı 15 yada 20 de bitirmeyi planlıyordum. Her neyse ❤
********************************Batu
Çok mutlu ve huzurluydum. Emre yanımdaydı ve biz 5 yıl ayrı kaldıktan sonra ilk defa birlikte başbaşa olacağımız bir yere gidiyorduk. Bir yer diyorum çünkü nereye gidiceğimiz hakkında hiçbir şey bilmiyordum. Emre bana asla söylemiyor sürpriz olacak diyip diyip duruyordu.
Sıkıldığım için artık camdan dışarı bakmayı bıraktım ve Emre 'ye dönüp " Daha ne kadar kaldı? " diye sordum. Emre elimi tutup avcumun içini öpüp " Birazcık sabırlı ol sevgilim. " dedi. Gülümsedim ve tekrar başımı cama yaslayıp uymaya başlamıştım. Uzun bir süre sonra Emre arabayı durdurduğunda beni uyandırdı. Hemen heyecanla etrafıma bakamaya başladım.
Çünkü ben uyurken geldiğimiz bu sürprizi çok merak ediyordum. Emre 'nin uzattığı eli tutup arabadan indim. Emre 'de bagajdan çantaları aldığında karşımızda ki büyük eve doğru ilerledik. Burası tam Emre ile konuştuğumuz yere yani hayal kurduğumuz o yere benziyordu.
Hatta hemen ilerde sağda deniz solda ise lünapark vardı. Emre cebinden çıkardığı anahtarla kapıyı açtığında daha fazla etrafa bakmadan içeri girdim. Ev büyüktü , aynı zamanda da çok ama çok güzeldi. Ben dalmış bir şekilde evi gezerken ve incelerken Emre kollarını belime doladı.
Yüzünü eğdiğinde alıp verdiği nefesler ensemden boynuma doğru gelip beni huylandırırken " Bugün çok güzel olacak çok eğleneceğiz. " dedi. Sonra ise boynumdan uzunca bekleyerek öptü. Gülümseyerek kafamı yana yatırdım.
Emre belime sardığı kollarını çekip beni kendine doğru döndürüp " Aç mısın? " diye sordu. Kafamı iki yana sallayıp " Hayır aç değilim. " dedim. Fakat o beni dinlemedi ve elimi tutup beni mutfağa doğru sürükledi. Mutfağa girdiğinizde bir masaya birde Emre 'ye bakıyordum. Bu kadar şeyi ne ara hazırlamıştı ya da kime hazırlatmıştı?
Ne kadar aç olmamam ve yemek yememek itiraz etsemde sonunda pes ederek itiraz etmeyi bıraktım. Emre ile beraber masadaki yemeklerden ve tatlılardan yedik. Ama tabi çoğunluk Emre 'nin kendi elleriyle bana yedirmesiyle gerçekleşmişti.
Emre ile yemeklerden biraz yedikten sonra üst kata yatak odasına çıktık. Emre " Sahile gideceğiz rahat kıyafetler giy. " diyerek yatağa oturdu. Fakat ben daha sadece tişörtümü çıkarmış bile olsam onun gözleri hala bendeydi. İster istemezde Emre 'nin bakışlarından rahatsız oluyordum. Eskisi kadar çok olmasada hala biraz utanıyordum ne yapayım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Kurtaracağım / BxB/ (Bitti)
Misteri / Thriller(Spoi falan ama umrumda değil. EMRE İLE BATU kuzen değiller ilk bölümleri okuyup gerisini siktir edip boş yorumlar yapmayın) Emre , Batu 'nun kötü yaşamını görünce onu bu kötü yaşamdan kurtarmak için her şeyi yaptı. Ama aynı zamanda da ona git gide...