Not = Medya 'yı Emre 'nin çizdiği resimler olarak düşünün.
********************************
Birazcık fazla yorum yapar mısınız lütfen?
********************************Batu
Selin ile kısa bir süre konuştuktan sonra Selin odadan çıkmıştı. Bende Emre 'nin bana dediğini işe yani kıyafetleri ve eşyaları toplamaya başladım. Son olarak buraya ilk geldiğimizden beri Emre 'nin o hiç açmadığı çantayı aldım ve ne kadar istemesemde meraktan açtım.
Açtığım gibi her yere kağıtlar döküldü. Korkuyla hepsini toplayıp önünü çevirdim. Ve çevirmemle de şok olmuştum. Bu kâğıtlarda çoğunlukla hep ben vardım. Çok az birkaç tanesinde de Emre ile ikimiz vardık.
Çok güzeldi. Ama aklıma bir şey takılmıştı. Bildiğim üzere benim tek ve Emre ile olan hiçbir fotoğrafımız bu çizilenlerin arasında yoktu. Bunlar sanki kafadan hayal ederek yapılmıştı. Gülümsedim. Acaba daha var mıydı böyle çizilmiş resimler.
Kapı 'nın sert ve hızla açılmasıyla odaya Emre girdi. Görünüşe bakılırsa çok sinirliydi. Derin bir nefes alıp bakışlarını bana çevirdiğinde şaşkınlıkla bana bakıyordu. Bir süre sadece bana baktıktan sonra o da yanıma oturup bana sarıldı.
Ben ne olduğunu anlamazken " Sevgilim saçlarımı okşar mısın? " diye sordu. Kafam çok karışıkmıştı. Ama bir şey demeden dediği gibi saçlarını okşarken " Ne oldu neden bu kadar sinirlisin? " diye sordum.
Kafasını kaldırıp " Dedem mirasının %70 'ini sana verdi." dedi. Ne yani buna mı bu kadar sinirlenmişti? Sanki ben istemiştim parayı. Sinirle saçlarından elimi çektim ve onu itip " Bunun için mi bu kadar sinirlisin al para senin olsun. " diye bağırdım.
Şaşkınlıkla bana bakarken ayağı kalktım. Ben Çağrı 'nın ve Can abinin yanına gitmek istiyordum. Mirası da falan istemiyordum. Ama ilk önce sakinleşmem için bahçeye çıkmalıydım. Tam kapıyı açıp çıkacağım sıra da Emre beni kolumdan tutup çekti.
Elimi tutmayı bırakıp " Sen salak mısın? Ben senle ne zaman para ile ilgili tartıştım bir düşünsene bakalım. Sence ben buna mı sinirlenmişimdir? " diye baģırarak sordu. Gözlerim yavaş yavaş dolmaya başlarken " Niye sinirlendin o zaman? " diye sordum.
Yatağa oturduğumda Emre " Çünkü o içerdeki seninde dediğin gibi kötü insanlar senin hakkında saçma sapan şeyler konuştular. Bende onlarla tartıştım. Hatta Selinle beraber birkaçını da dövdük. " dedi. Ses tonu hala çok yüksekti. Sinirden mi bilmiyorum ama galiba farkında değildi.
Az önce hazırladığım çantama uzanıp ön gözden doktorun bana verdiği ilaçı alıp çantanın yanında ki suyla beraber içtim. Uzun bir süredir kullanmamıştım daha doğrusu gerek duymuyordum. Ama buraya geldiğimden beri kötü olmuştum. dayanamıyordum.
İlaç da fayda falan etmiyordu.
Emre 'de yanıma oturup az önce ki halinin aksine sakin bir şekilde " O ilaç ne? " diye sordu. Gözlerimden yaşlar akmaması için kendimi tutmaya çalışırken " Can abinin ayarladığı psikiyatrist bana verdi. " dedim.
Emre sıkı bir şekilde sarılıp " Çok ama çok özür dilerim. " dedi ve boynumdan öptü.Bir şey demedim ve bende ona sarılıp düşünmeye başladım. Biz niye kavga ediyorduk ki o pislik para gözlüler için kavga etmememiz gerekiyordu. Ondan kısa olduğum ve biraz yamuk oturduğum için başım direk kalbinin üstündeydi.
Kafamı kaldırıp ona baktım gözlerini kapatmış gülümsüyordu. Bu firsat bilip tam kalbinin üzerinden öptüm. O da hemen ardından beni saçlarımdan öptü. Gülümseyip kafamı kaldırıp ilk aklıma gelen soruyu yani " O resimleri sen mi çizdin? " diye sordum.
Emre kafasını evet anlamında salladıktan sonra " 5 yıl uzun bir zaman Batu. Sen de olmayınca seni düşünmekten başka yapacak bir şey bulamıyordum. Bende zaten yeteneğim olan resme verdim. Hatta birkaç kere küçükte olsa sergi falan verdim ama senin resimleri hiçbir zaman oralara asmadım. Seni ve fotoğraflarını hep kendime ve kalbime sakladım. " dedi. Dedikleriyle yüzüme kocaman bir gülümseme yayılırken kalbim hızlı hızlı atıyordu.
Çok ama çok mutluydum. Bunu Emre 'de bana baktığında anlayabiliyordu. Artık hem Emre 'nin yanında oturmaktan sıkıldığım için ve hemde mutluluğumu Emre 'ye daha çok göstermek için yanından kalkıp kucağına oturup dudaklarına yapıştım. İlk şaşırsada ardından o da karşılık vermeye başladı.
********************************
Nasıldı? Beğendiniz mi? Bence güzeldi ben beğendim ama siz de fikirlerinizi belirtin. Ayrıca eğer finalin uzamasını istiyorsanız da bana hikâyede olmasını istediğiniz olayları falan yazın. Geç atıyorum bölümleri biliyorum ama en azından final uzuyor. Neyse ben yine çok fazla konuştum. Sizi çok seviyorum. Görüşürüz. ❤❤😻😻
********************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Kurtaracağım / BxB/ (Bitti)
Mystery / Thriller(Spoi falan ama umrumda değil. EMRE İLE BATU kuzen değiller ilk bölümleri okuyup gerisini siktir edip boş yorumlar yapmayın) Emre , Batu 'nun kötü yaşamını görünce onu bu kötü yaşamdan kurtarmak için her şeyi yaptı. Ama aynı zamanda da ona git gide...