- 15 -

3.1K 175 119
                                    

Çok tatlılar ya of...
*******************

Emre

Batu üst katta uyurken biz de salonda hep baraber sohbet ediyorduk. Yani daha fazla annem , babam ve dedem sohbet ediyordu. Selin ile biz de öylece onları dinliyorduk.

Selin 'in telefonu çalınca Selin yerinden kalkıp üst kata doğru gitti.

Ben de kendi telefonumu cebimden çıkarıp biraz baktım. Çocukların hepsi bana mesaj atmıştı. Aha şimdi boku yemiştim.
Yarın geri dönüyorduk ve ben onlara ne diyecektim. Bir kere bile konuşmamıştım ki onlarla son zamanlarda.

Çocuklar ile bir süre konuştuktan sonra Selin bana mesaj atmaya ve aramaya başladı. Ne oluyordu lan? Aynı evdeydik. Niye böyle bir şey yapıyordu ki?

Selin 'in aramasını acar açmaz Selin " Lan hemen buraya yani Batu 'nun odasına geliyorsun ve yengemlere haber vermiyorsun " dedi ve telefonu yüzüme kapadı. Ne oluyordu be?

Hiçbir şey anlamıyordum.

Telefonu tekrardan cebime atıp hızlı bir şekilde üst kata Batu 'nun odasına çıktım.
Selin beni görür görmez " Ne dikiliyorsun lan amına koyayım çocuk uykusunda ağlamaktan helak oldu. Ayrıca seni sayıklayıp durdu" diye bağırdı.

Sinirle yanıma geldi.
Kolumu sıkarak " Siz nereye gittiniz lan bugün ve ne yaptınız? " diye sordu. Lan ne oluyordu? Ben ne yapmıştım? Ayrıca bu Selin niye bu kadar sinirliydi?

Ben cevap vermeyince Selin " SÖYLESENE EMRE!!! " diye tekrardan bağırdı.
Derin bir nefes alıp " Ya ne? Batuyla beraber gün batımını ve yıldızları izledik sadece " dedim.

Selin " Başka bir şey oldu mu? " diye sordu. İlk biraz söyleyip söylememekle tereddüt etsem de sonra " Biz öpüştük " dedim.
Selin bir süre sessiz kaldı. Sonra ise " Bu çocuk niye böyle o zaman? " diye sordu.

Artık söylemesi ve kafayı yememem için Selin 'e " Ne demek istiyorsun Selin ne oldu? " diye sordum.
Sonra da " Düzgünce anlat " diye ekledim.

Selin " Bilmiyorum. Ben telefonla konuşuyordum işte konuşmam bitincce de Batu 'nun odasına baktım. Ağlıyordu ama aynı zamanda da uyuyordu. Ben de utandırmak istedim o ara Batu uyandı. Beni görünce sanki düşmanı varmış gibi davrandı. Ben de senin gelmeni isteyip istemediğini sordum.
Batu 'da istemiyorum , gidin başımdan , siz hepiniz bana yalan söylediniz falan dedi. Sonra da işte zor sa olsa sakinleştirdim ve tekrardan uyudu. " dedi.

Bakışlarımı Selin 'den çekip yatakta küçük bir bebek gibi uyuyan Batu 'ya yönelttim. Bu çocuk niye böyleydi ya? Suçu neydi ki? Şu yaşadığı zaman boyunca hiçbir canlıya hiçbir kötülük yapmadığına yemin edebilirdim.
Fakat yine de her şey Batu 'yu buluyordu.

Daha ben bile buna anlam veremezken Batu 'nun bu olaya yıllardır anlam verememesi kalbime bir ağrı vermişti bu yüzden 'Keşke onu daha önce fark etseydim' dedim içimden ve yavaşça elimi saçlarına atıp okşamaya başladım diğer elim ile de elini tuttum.

Selin yanıma gelip otuduğunda ona bakmadan " Gereğinden çok ama çok daha fazla acı çekiyor " dedim. Ama sonra ne tepki vereceğini merak ettiğim için kafamı kaldırıp baktım.

Selin gülümseyerek " Haklısın. Gereğinden çok fazla acı çekiyor fakat sen ona çok iyi geliyorsun , seni görünce yüzü gülüyor , gözlerinin içi parıldıyor ve daha bir sürü şey bu yüzden bence sen de Batu 'yu düşünerek ve bakarak kendini yıpratma çünkü Batu senin ile beraberken ve seni düşündüğü zaman anında bütün yaşadığı kötü şeyleri unutuyor. Yani kısaca siz birbirinize çok iyi geliyorsunuz Emre " dedi.

Gözlerim dolarken Selin 'e sarıldım. Sarılırken de aklımdan geçen 'Bu tuttuğum Batu 'nun elini asla ve asla ne olursa olsun bırakmayacağım' düşüncesini aklıma kazıdım.

*************
Selam nasılsınız?

Geçen bölüm için özür dilerim ama tepkinizi çok merak ediyordum.

Her neyse bu konuyu geçin.

Sizi çok seviyorum❤❤🌈🌈
**************

Seni Kurtaracağım / BxB/ (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin