- 25 - Geçmiş

2.2K 118 80
                                    

Medya Batu
***********************
Okuyan herkese böyle bir bölüm yazdığım için özür diliyorum...
*******************
7 yıl önceyi 9 yıl önce olarak değiştirdim!!!!!!!
*******************

Batu ( 9 yıl önce )

Az önce olan şeyden sonra gözyaşlarım durmaksızın benim isteğimin dışında ve çok fazla bir şekilde akarken hıçkırıklarıma engel olamıyordum.
Bir de bunun üstüne bir türlü nefes alamıyordum. Sanki son nefeslerimi veriyormuş gibi nefes alıyordum ağlarken

Kalbim ağrıyor , ağlamaktan gözlerim içi yanıyor , vücudum ve ellerim ise de aynı zamanda titriyordu. Bir türlü kendime gelemiyordum. Ne kadar denesem de çok daha imkansız oluyordu.

Karşımda duran adam yani bana az önce hayatımın en berbat ve boktan anını yaşatan adam bana bakıp gülerek üstünü giydi ve bana doğru gelmeye başladı.
Ben ise o zaman yatakta elim ve ayağımda ki ipler yüzünden az da olsa geri geri gitmekten başka hiçbir şey yapamıyordum.

Adam dibine kadar gelip beni o iğrenç haliyle ve iğrenç sesiyle dudağımdan öptükten sonra kulağıma " umarım bir daha görüşürüz benim ufak bebeğim" diyerek odadan çıkıp gitti.

Ben ise arkasından sadece boğazım yırtılana kadar " Umarım seninde bu dünyada ki en sevdiğin kişi bana yaşattığın bu iğrenç ve pislik şeylerin bin kat daha fazlasını yaşar " bağırdım.
Bundan başka ne yapabilirdim ki zaten?

Birkaç dakika sonra kapı açılıp babam içeri girdiğinde elinde ki parayı sallayarak " acaba bundan sonra hep mi yapmalarına izin versem " dedi ve kahkaha attı.

Kafamı yatağın tahta başına vururken karşıkta duran babama " ÖL SEN ARTIK YA ÖL YETER BIKTIM. SENDEN NEFRET EDİYORUM. " diye bağırdım.

Babam hala gülmeye devam ederken saçımdan tutup " ÇOK KAŞINMA BATU YOKSA YALAN FALAN YOK HER HAFTA BIR KEZ DE OLSA AZ ÖNCE YAŞADIĞINI YAŞARDIN " dedi ve üstüme birkaç kıyafet attı. Sonra da ellerimi ve ayaklarımı çözdü.

Üstüme temiz kıyafetleri giydikten sonra babam ile eve gittik. Yol boyunca da hiç doğru düzgün konuşmadım. Ama bir kere konuşmuştum o da tek küfürdü.

Sonunda çifliğe geldiğimizde hızla arabadan inip eve sonra da odama koştum. Annem de benim eve geldiğimi görür görmez yanıma yani odama geldi.

Annem odama gelip benimle baraber yatağa otudu. Hızlıca ona sarıldım.
O da bana sarıldı yani ne kadar tek elini sırtıma koymuş olsa da ama yinede sarılmış sayılırdı. Öyle değil mi?
Fakat bu bile az önce yaşadığım olaya rağmen bana şuan yetmişti. Çünkü annem bana neredeyse hiç sevgi göstermemişti.

Yavaşça kafamı annemin göğüsünden kaldırıp anneme korka korka " Sen de biliyor muydun? " diye sordum.

Annem gözünden aynı benimkiler gibi gözyaşları akarken bana sıkıca sarılıp sesizce " Maalesef biliyordum " dedi.

Ağlamam tam sakinleşmişken ağlayarak anneme " Ne demek biliyordum. Şaka mı yapıyorsun anne? Niye engel olmadın? " diye dayanamayarak bağırdım.

Annem " Hemen sinirlenme ben elimden geleni yaptım. Bilmediğin şeyler var " dedi.
Sinirle oturduğum yataktan kalkıp odada dönüp dolaşırken anneme " O zaman hemen şimdi anlat " dedim bağırarak.

" Sessiz ol baban duyacak. "

" Anlat "

" Sessiz ol diyorum sana Batu "

" ANLAT ŞUNU NEDEN İZİN VERDİN BABAMA NEDEN ENGEL OLMADIN "

" Batu oğlum lütfen sakin ol biraz "

" ANNE BANA BİR DAHA SAKIN AMA SAKIN SAKİN OL FALAN DEME VE ŞUNU HEMEN AÇIKLA "

Babam büyük bir sinirle odaya gelip " Ne oluyor lan burada Ne bağırıp bağırıp duruyorsun? Sus kapa çeneni yoksa olacakları sen biliyorsun " dedi.

Dayanamayıp sinirle " BUGÜN YAŞADIKLARIMDAN SONRA DAHA KÖTÜ NE OLABİLİR LAN BAŞKA. BUGÜN BENİM HAYATIMIN. BİTTİĞİ GÜN " diye bağırdım.

Bağırdıktan hemen sonra annem babam tafarafindan odadan atıldı ve ben o gün o odada ölsem bile veya işkence çeksem bile daha iyiydi diyebileceğim bir dayak yedim.

********************
Nasıldı? Fikirlerinizi yazın.
Çok merak ediyorum.
********************
Sizleri seviyorum ❤❤❤
*************************

Seni Kurtaracağım / BxB/ (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin