Öncelikle hatalar varsa umursamayın.
********************************Birkaç gün sonra
Emre
Gözlerimi yavaşça açtığımda karşımda Batu vardı. Uyuyordu. Aklıma direk dün akşam yaşananlar gelince gülümsedim. Ama daha fazla yatakta yatamazdım. Çünkü bugün bütün akrabalar dedem mirası paylaştırmaya karar verdiği için yalandan da olsa ziyarete bize geliyordu.
Siz adam hastalanınca ve neredeyse ölücekken gelmeyin ama miras paylaşımını duyunca gelin. Şerefsizler. Galiba son dediklerimi içimden söylememiştim. Çünkü Batu yatakta mırıldanarak diğer tarafa döndü. Uyanmaması için kendime sessizce temiz kıyafetler çıkarıp duşa girdim.
Duştan çıktığımda yatağa baktım. Batu hala uyuyordu. Bunu fırsat bilip hızlıca üstümü giydim ve odayı toparlamaya başladım. Sonunda bütün odayı toparladığımda çantamdan telefonumu alıp saat e baktım. Sabah dokuzdu.
Yani daha erkendi. Telefonumu cebime koyup Batu 'nun yanına gittim. Ona seslenip dudaklarından öptüm. Yavaşça gözlerini açıp bana baktı ve o mayışmış sesiyle " Günaydın. " dedi. Onun bu tatlı haline gülümseyip tekrardan dudaklarından öptüm.
Bana hala uykulu uykulu bakarken iki elini tutup oturur hale gelmesini sağladım. Batu direk yorganı üstüne çekip " Ama Emre yaa " dedi. Bayılıyordum Batu 'nun bu tatlı ve utangaç hallerine. Sinsice gülümseyerek onu tek hamlede kucağıma aldım.
Birden çığlık atıp kollarını boynuma dolamasıyla kahkahalar atmaya başladım. Batu 'nun elleri saçlarımda gezerken birden Batu 'nun şu an kucağumda ve çıplak olduğunu hatırladım. Bu beni tahrik ederken kendimi tuttum ve onu banyoya kadar taşıyıp " Havlu orada var ben kıyafetlerini hazırlarım. " dedim.
Batu bana bakıp gülümserken ben ellerimi yıkayıp bir şey demesine bile izin vermeden hemen banyonun kapısını kapatıp yatağa geçip oturdum. Bir şeyler yapıp az önce olan şeyi bir an evvel unutmam lazımdı.
Aklıma gelen fikirle gülümseyip çantadan Batu 'nun kıyafetlerini çıkarıp yatağın üstüne koyduktan sonra aşağıya mutfağa indim. Tam tahmin ettiğim gibiydi. Selin kahvaltı hazırlıyordu. Hızlıca onun yanına gidip " Yardım lazım mı? " diye sordum.
Gülümseyip " Geç kaldın canım ya ben neredeyse her şeyi hazırladım. " dedi. Onu dinlemeyip kısa bir süre hem ona yardım edip hem de sohbet ettikten sonra her şey hazırdı. Dedem , Selin ve ben masada oturmuş Batu 'yu bekliyorduk. Birkaç saniye sonra Batu 'da gelip yanıma oturduğunda hepimiz kahvaltıyı yapmaya başladık.
Kahvaltı bittiğinde ve para için gelecek olan akrabalarımız geldiğinde çevreme bir baktım. Bu neydi böyle ya? Herkes çok sahte davranıyordu. Ayrıca habire siyaset konusunu açıp konuşuyorlardı. Bıkmıştım.
Batu kulağıma eğildiğinde beni mutlu edevek şeyler söyler diye umarken Batu 'nun " Emre siyaset ne? " diye sormasıyla sinirle ona döndüm. Cidden bunu mu soruyorsun yani? Başka bir şey mi yoktu soracak diye geçirdim içimden. Tekrar önüne dönüp karşımda ki insanlara nefretle bakarken Batu ayağı kalktı.
Arkasından baktığımda bahçeye gidiyordu.
O sırada telefonumdan da bildirim sesleri yükselmeye başladı. Telefonu açıp bildirimlere baktım. Hepsi Selin 'den gelmişti ve bana küfürler ediyordu. Ben ne yapmıştım ya durduk yerde?
Telefonumdan bir bildirim sesi daha yükseldiğinde derin bir nefes alıp Selin 'den gelen mesajı okudum. Ve okumamla kendime küfürler etmeye başladım. Hemen ayağı kalkıp Batu 'nun peşinden bende dışarı bahçeye çıktım.
Ama bahçede yoktu. Bu seferde ön bahçeye gittim. Oradaydı. Salıncakta sallanıyor ve sessizce ağlıyordu. Benim yüzümdendi. Koşarak yanına gidip oturduğumda hemen ayağı kalkıp eve doğru adımladı. Peşinden koşup kolundan tutup onu yakaladım.
O güzel gözlerinden yaşlar akarken " Ne oldu yoksa yine mi herkesin içinde sırf bazı şeyleri çok geç öğrenmek zorunda kaldığım için veya bilmediğim için bana bağırıp kızacaksın? " dedi. Gözlerim dolarken kendimi tutup elimi Batu 'nun göz yaşlarını silmek için yüzüne çıkardığımda beni bütün gücüyle itip " Bana dokunma! " diye bağırdı ve koşarak eve girdi.
********************************Batu
Ağlayarak odaya geldiğimde direk kapıyı kitleyip kendimi yatağa attım. Neden bana o kadar çok kızmıştı ki herkesin içinde? Gerek yoktu kızmasına. Alt tarafı bir şey sormuştum. Sanki sevdiğimi falan söylemiştim o kadar kişi arasında.
Selin kapıyı tıklayıp " Batu dedem seni çağırıyor. " dedi. Ağlamayı kesip yataktan kalkıp kapıyı açtım ve hemen Selin 'e sarıldım. O da bana sarıldıktan sonra Selin ellerimi tutup " Hadi gel yüzünü yıkayalım. " dedi. Bir şey demeden dediğini yaptım.
Yüzümü yıkadıktan sonra Selin ile beraber dedemin yanına gittik. Dedem " Tuna adında birinin hapiste sinirlenip babamı öldürdüğünü " söyledi. Bende gülümseyip yanımda duran Selin 'e sarıldım. O pislik adamdan sonsuza kadar kurtulmuştum. Bir daha asla ne rüyalarımda ne de gerçekte tekrardan beni kaçıramayacaktı.
Gözlerim dolarken dedeme " Sonunda kurtuldum dimi o zaman? " diye sordum. Dedem öksürerek gülümseyip " Evet kurtuldun. " dedi. Selin 'e sarılmayı bırakıp koşarak dedeme sarıldım. Şu an Emre ile tartışmamızı saymazsak kesinlikle benden mutlusu yoktu.
********************************
Ne kadar çok denesemde en fazla bu kadar uzun yazabildim ve bölümler geç geliyor bunu biliyorum. Bu yüzden herkesten özür dilerim. Sizi seviyorum.
********************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Kurtaracağım / BxB/ (Bitti)
Mystery / Thriller(Spoi falan ama umrumda değil. EMRE İLE BATU kuzen değiller ilk bölümleri okuyup gerisini siktir edip boş yorumlar yapmayın) Emre , Batu 'nun kötü yaşamını görünce onu bu kötü yaşamdan kurtarmak için her şeyi yaptı. Ama aynı zamanda da ona git gide...