Medya 'yı kesin dinleyin ❤
Yorum yapmayı unutmayın...
🙃🙃😈😈
Emre
Batu bir kere daha kucağımda bana sarılırken ağlaya ağlaya uyuya kalmıştı fakat bu sefer hep 'Ben niye doğdum?,Ben niye yaşıyorum?,Beni niye hiç kimse sevmiyor' tarzında şeyler söylemişti.
Benim ise o an yani ağladığında kalbim ağrıyor ve acıyordu. Sanki biri kalbimi sıkıyordu. Sırf bu yüzden ona sormadan anneme ve babama amcam 'ın Batu 'ya yaptıklarını anlatmıştım. İlk şaka falan yaptığımı zannetmişlerdi.
Fakat sonra telefonumda ki amcam 'ın çiftliğe ilk geldiğimiz gün batuyu ahırda Batu 'yu dövdüğü videoyu gösterdiğimde inanmışlardı. Zaten hemen sonra annem 'in fikriyle buraya gelmiştik. Ama daha tam bir şey düşünmemiştik. Sadece geçiciydi bizim dedemin yanına gelmemiz.
Batu 'nun uyuduğuna emin olunca onu kendimden ayırarak yatağın içine yatırdım. Yorganı üstüme örterken de anlına küçük bir öpücük kondurup aşağı annemlerin yanına indim. Annem beni görür görmez hemen yanıma gelip Batu 'yu sordu.
Annem 'e sesizce kucağımda ağlıyarak uyuya kaldığını ve benim kalbimin acıdığını söyledim.
Gözlerim dolmuştu. Annem bana sarılıp saçlarıma öpücük kondurdu ve gülümseyerek " Üzülme bebeğim " dedi.Salona geldiğimde direk dedem " Batu nasıl oldu? " diye sordu. Dolu gözlerimle dedeme dönüp " Ağlarken uyuya kaldı " dedim. Dedem sinirle " Emre siz Selin ile çıkın bakayım bir bahçeye " dedi.
Hey ne bahçesi be!! Çoçuk muyduk biz? İkimizde 18 'i geçmiştik. Tam dedeme karşılık bir şey söylemek üzereyken Selin yerinden kalkıp kolumdan tutarak beni dışarı çıkardı. Evden biraz uzaklaşınca Selin bana dönüp " Emre gerçekten dedeme bu kadar sinirliyken karşı mı çıkacaktın? " diye sordu.
Hiç beklemeden " Evet " dedim.
Selin ise gülerek kafasını iki yana salladı ve bu sefer de " Oğlum sen salak mısın? " diye sordu.
" Ne alakası var be salaklıkla ben sadece Batu 'ya yardım etmeye çalışıyorum "
" He sen yardım de hala "
" Ne diyorsun ya? "
" Anlamıyorsun dimi? "
" EVET ANLAMIYORUM AMK ŞUNU DÜZGÜN ANLAT SELİN!!! "
" Bak ben sana bağırmıyorum sen de bana bağırma ve salak salak atarlanma. Bir bok bildiğin yok o yüzden bana bağırma ve küfür etme "
" Bağırır ve küfür edersem ne olur? Ayrıca sen yeni geldin be ben senden daha önce burdaydım bu yüzden her şeyi senden daha iyi biliyorum. "
" Bokumu biliyorsun sen sadece. Anlatmayacaktım ama bunu sen istedin. Sence ben buraya niye geldim sanıyorsun o kadar turnuvam falan varken. Keyfinden mi? Hayır. Sırf sen , Batu ve annen için ama sen şimdi diyeceksin ne alaka. O gün sen annen ile dertleştikten sonra yani konuştuktan sonra annen beni aradı bana güvendiği için ona anlattığın her şeyi kelimesi kelimesine bana anlattı. Lan oğlum sen kendin de bile hiçbir şey fark etmezken annen anlamış. Sen hiç annenin o benimle konuşurken ki sesini duydun mu? Duymadın ve hala 'yok ben yardım ediyorum , yok o benim kuzenim , yok onun yerinde kim olsa üzülürüm yada benim yardım de kim olsa benim gibi yapardı ve üzülürdü de' sana bir şey diyiyeyim de artık boşuna kendini kandırma SEN BATU 'YU SEVİYORSUN "
Selin 'in söyledikleriyle olduğum yerde kala kaldım. Bunlar gerçek miydi? Yani annem her şeyi anlatmışmıydı Selin 'e.
Hadi bunların hepsini geçmiştim fakat son dediği şey aklımı çok fazla karıştırmıştı.Ben gerçekten Batu 'yu mu seviyordum?
*******
Bok gibi oldu ama siz yine de düşüncelerinizi yazın...Selin karakterini seviyor musunuz?
Sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Kurtaracağım / BxB/ (Bitti)
Mistério / Suspense(Spoi falan ama umrumda değil. EMRE İLE BATU kuzen değiller ilk bölümleri okuyup gerisini siktir edip boş yorumlar yapmayın) Emre , Batu 'nun kötü yaşamını görünce onu bu kötü yaşamdan kurtarmak için her şeyi yaptı. Ama aynı zamanda da ona git gide...