- 29 -

1.9K 98 138
                                    

Medya tam Emre ile Batu değil mi? Bence aynısı ve çok tatlı 😻😻😻😻😻
********************************

Emre

Yol boyunca Batu kafasını omzuma koyup uyudu. Bu aralar zaten en çok yaptığı şeylerden biri buydu. Diğeri ise ağlamaktı. Ellerimi saçlarına atıp okşamaya başladım. O ise bir şeyler diyordu ama duymuyordum.

Batu bir an da " Lütfen yeter artık yapma yeminle ne istersen yapacağım söz veriyorum ama lütfen yeter ki dur artık. " dedi resmen boğazı patlayacak kadar bağırarak. O kadar sesli bağırmıştı ki Hamza uyanmış. Kerim ise arabayı anı bir frenle durdurmuştu.

Ellerimi Batu 'nun yüzüne çıkarıp onu uyandırmaya çalışırken bir yandan da gözlerim dolmuştu. Hayır ağlamayacaktım. Çünkü şuan daha önemli bir şey vardı. O da Batu 'nun uyanmasıydı. Batu 'yu bir şekilde uyandırdıktan sonra ona anında sarıldım ve tuttuğum göz yaşlarımı serbest bıraktım.

Onu hem böyle kabus görürken ve hem de sayıklayıp ağlarken görmek beni çok kötü yapıyordu. Evet çoğu zaman ona bunu belli etmiyordum. Yani ağladığımı. Fakat bilmiyorum. Şuan galiba onu ilk defa bu kadar kötü gördüğüm için olmuştu.

Batu bana sarılmayı bırakıp geri çekildi ve ben de hızla hırkamla göz yaşlarımı sildim. Onun yanında ağlamamam gerekiyordu. Benim zayıf olduğumu düşünmemeliydi. Çünkü zaten o da benden güç alıp bana güveniyordu.

Batu ellerimi tutup kendi ellerinin içine aldı ve " Neden ağlıyorsun sevgilim? " dedi. Gülümsedim. Şuan çok tatlı ve şirindi. Resmen sadece bir soru ile beni kendime getirip bana iyi gelmişti. Nasıl yapıyordu? Anlamıyordum. Ama ben de etkisi çok büyüktü. Hatta onun düşündüğünden binlerce kat daha büyüktü.

" Bir şey olmadı. Neyse unut sen beni. Ben sana bir soru soracağım. Sen ne gördün de rüyanda bu kadar ağlayıp bağırdın? "

" Anlatmak istemiyorum. Yani burada. "

" Emin misin? "

Batu " Evet " dedi ve bana sarıldı.

O sırada Hamza " benim acil dışarı çıkmam gerekiyor " dedi.
Kerim onu kolundan tutup ona ne olduğunu sorduğu zaman da kulağına fısıldadı ve Hamza 'nın hemen ardından Kerim de arabadan indi.

Batu 'ya dönüp " Peki şimdi anlatmak ister misin? " diye sordum.

Batu " B-bil-Bilmiyorum. B-bu her zaman olandan b-biraz daha tuğaf. Ç-çünkü bu sefer g-geçmişimi değil de geleceğim ile ilgili kö-kötü bir şey gördüm. " dedi kekeliyerek.

Elimi yanağına götürüp okşarken " Ne gördün? " diye sordum.

Yine bir önce ki gibi kekeliyerek " Se-seni gördüm. S-sen ö-öl-ölüyordun. Hem de ba-babam öldürüyordu. " dedi. Gözleri dolmuştu. Göz yaşları akmak isterken o göz yaşlarını tutuyordu. Ağlamamaya çalışıyordu. Fakat bir süre sonra bu çabası boşa çıktı ve ağlayarak bana sarıldı.

Ben de ona sarıldım. Batu 'nun " Emre lütfen beni bırakma eğer sen beni bırakırsan ben yine o iğrenç yaşamıma geri döneceğim ve bu benim istediğim en son şey bile değil " demesiyle sarılı olan kollarını daha da sıkı sardım.

Batu sakinleşene kadar onu beklemiştim. Fakat Kerim ile Hamza 'yı daha fazla bekleyemezdim. Lan ne yapıyordu bunlar? Arabanın üzerinden anahtarı alıp Batu ile arabadan inip Kerim ile Hamza 'nın gittiği yöne doğru gittik ve gördüğüm görsel ile resmen olduğum yerde kalmıştım.

Çünkü Hamza , Kerim 'i ağaçla arasına almıştı ve ikisi sert bir şekilde öpüşüyordular. Lan!!! Bunlar bana ne zaman söylemeyi planlıyordular? Ya da ne zamandan beri birlikteydiler?

Bizi fark etmeleri için birkaç kere öksürdüm fakat hiçbir işe yaramadı. Bu sefer de kesin işe yarayacağını düşündüğüm şeyi yani Kerim 'in babasının taklidini yaparak bağırdım. Kerim saniyesinde Hamza 'yı iterken ben gülmeye başladım. İşte böyle kendine gelirsin.

İkisi de bizim olduğumuz tarafa doğru bakınca derin bir nefes aldılar. Kerim " Ebeni sikeyim senin gerizekalı ödüm bokuma karıştı senin yüzünden " diye bağırdı. Ben ise hala gülüyordum.

O sırada Hamza ," Lan Kerim , götüm acıyor o kadar sert bir şekilde itilir mi bir insan? Ayrıca Emre sen de salak mısın? Niye Ali abi gibi bağırıyorsun? " dedi. Bu sefer benimle baraber Batu da güldü fakat benim kadar sesli değildi. Sadece kıkırdamıştı.

Hepimiz geri arabaya geri geldiğimizde Batu bana " mezarlığa gitmeyelim " diye resmen yalvarıyordu. Onu kendime çekip sarıldım ve " sakin olmasını " söyledim. Biraz yardımı olsun diye de onu dudaklarından öpüp saçlarını okşadım.

Bir süre sonra Batu kendine geldiğinde Hamza " Peki mezarlığa gitmeyeceksek nereye gideceğiz? Geri eve mi? " diye sordu. Ama ben de bilmiyordum.

Kerim ben düşünürken " Hey çocuklar benim arkadaşım var ve onun da bir tane de kardeşi var bizden biraz küçük fakat Batu ile aynı yaşlarda ayrıca evi de yakın buralara yani onun yanına gidebiliriz. Ne dersiniz? " diye sordu.

Benim için olurdu fark etmezdi ama Batu 'ya da sormalıydım. Bu yüzden kulağına " gidelim mi? İster misin? " diye sordum. Omzumda olan başını kaldırmadan kafasını evet anlamında salladı.

Tam Kerim 'e dönüp " Tamam gidelim " diyeceğim sırada o Hamza ile tartışıyordu. Konuyu bile bilmeden hemen onları susturup " gidelim " dedim. Kerim sessizce küfür ederek arabayı çalışrırken Hamza da başını cama yaslayıp gözlerini kapattı ve yol boyunca kimse konuşmadı.

Sonunda Kerim 'in arkadaşının evine geldiğimizde Kerim arabayı durdurdu. Ben de Batu ile arabadan indim. Hamza ise uyuyordu. Kerim Hamza 'yı uyandırdıktan sonra Hamza tamamen kendine geldiğinde onu itip arabadan indi. Ne oluyordu lan? Bunlar daha az önce öpüşüyordular.

Kerim küfür ederek ayağı kalktı ve arabayı kitledi. Sonra da evin zilini çaldı. Kapı açıldığında karşımızda ki bizim yaşlarımızda ki çocuk gülümseyerek bizi içeri aldı. Fakat içeri girdiğimizde bizden biraz daha küçük görünen çocuk Batu 'yu gösterip " Katil " diye bağırdı.

******************************
Sizce Batu ile yaşıt olan çocuk kim?
******************************
Sizi seviyorum bir sonraki bölüm de görüşürüz. ❤❤❤❤❤
******************************

Seni Kurtaracağım / BxB/ (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin