Amerika Kürdü

7.8K 100 10
                                    

Valizimi toplarken annemin sorusuna cevap verdim;

''Anne tabi ki yazın ders çalışmıycam''

''Masal belki sıkılırsın kitapta al okursun.''

''Ben wattpada kitap okuyorum zaten.''

Annem içeri gitti ve saniyeler içinde geri dödü. Elinde geyikli bi tayt vardı.

''Bunu da koy üşürsün oralarda''

''Ha rezil olmadığım bi Amerikanlar kalmıştı değil mi?

İnanmıyorum ya geyikli tayt ''GEYİKLİ'' ordaki meteorların benden soğumasını istemem. Ha bahsetmedim bu yıl, en yakın arkadaşım Hilal'in teyzesi bizi Amerika'ya götürecekti. Yaklaşık bir yıldır bugünü bekliyorum. 16 yaşında küçük bi kız olduğumu düşünen annemden izin almak çok zor oldu. Bugün akşam saat 9'da uçakla Amerika'ya gidiyordum...

Saat henüz 6 ben unuttuğum bişey var mı diye bakınırken annem yine duygu sömürüsü yapıyordu.

''Ben ne yapıcaksam. Güzel kızım oralarda ben burada''

Anneme küçük bi gülücük atıp yanağından kocaman öptüm. Annem kafa dengimdi her şeyimi ona anlatırdım. Bi o kadar da güzeldi benim gibi sarı saçlara sahipti gözleri ise yeşildi. Annemin melek olduğunu düşünüyordum. Babam öldüğünden beri banagözü gibi baktı...

Saat 7 olduğunda ben evde tur atıyodum zaman geçmiycek gibiydi. Çok mutluydum çünkü İstanbul'dan sıkılmıştım.

Saat 8 ve kapı çaldı koşa koşa gittim arkadan biri saçımı tuttu aniden

''Noluyo ya!!?''

''Kim o demeden açarsın sen şimdi ben bakarım.''

Anneme sinirli sinirli bakarken. Kapı hala çalıyordu...

''Kim o?''

30 yaşlarında bi kadından cevap geldi.

''Ben''

Annem ise hemen kapıyı açtı. Ne yani bunun için mi? ''Kim o?'' ''Ben'' Canım kimsin sen nerden bilelim? Anne peki sen ne ara ses analizi yaptın???

Bu Hilal'in teyzeiydi arkada kısa boylu altında kısa şort üstünde salaş bi tişörtü olan bir kız duruyodu bu Hilal'di hemen annem ve Aysun Teyze arasından geçerek sarıldı bana ikimizde heycanlıydık.

''Neden pijamalarınla duruyorsun?''

''OMG!''

Bende ne unuttum diye düşünüyordum hemen yukarı çıktık ve yırtmaçlı pantalon ve göbek üstü askılı bir tişört giydim Aysun teyze ve annem çaylarını bitirdiklerinde Aysun Teyze

''Hadi kızlar yolculuk zamanı''

VE BAŞLIYORDU HER ŞEY...

Amerika KürdüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin