Ξύπνησα νωρίς σήμερα το πρωί.Ετοιμαστηκα γρήγορα,έπιασα τα μαλλιά μου σε μια αλογοουρά και έπειτα ετοίμασα την βαλίτσα μου.
Κατέβηκα κάτω και είδα τον Άλεξ να μιλάει με την γιαγιά μου για κάτι πολύ σημαντικό από ότι είδα από τις σφιγμένες εκφρασεις τους.
«Καλημερα αγάπη μου»με καλημερησε η γιαγιά μου με ένα πλατύ χαμόγελο.
«Καλημερα γιαγιά,καλημέρα Άλεξ»της απάντησα.Αυτή είναι η τελευταία μου μέρα εδω στην Αθήνα.Σε λίγες ώρες θα βρίσκομαι σε μια άγνωστη τοποθεσία στην άλλη άκρη της γης.Δεν μου ακούγεται και πολύ ωραίο αλλά αφοσον μου λέει η γιαγιά μου πως είναι το καλύτερο για μένα την εμπιστεύομαι.
Χαμένη στις σκέψεις μου δεν άκουσα τον Άλεξ να μου μιλάει.
«Παμε Λίζα;έχουμε μεγάλο ταξίδι μπροστά μας»
«Ναι,παμε»του απάντησα και μπήκα μαζί του στο αυτοκίνητο αφού αποχαιρέτησα με ένα φιλι την γιαγιά μου.
Στον δρόμο δεν μιλουσαμε καθόλου οπότε αποφάσισα να κοιμηθώ για λίγο για να έχω δυνάμεις για μετά.
Την ώρα που έβλεπα το τρίτο μου όνειρο άκουσα ουρλιαχτά ζώου.Ανοιξα αμέσως τα μάτια μου και είδα τον Άλεξ φανερά τρομαγμένο να προσπαθεί να κάνει ελιγμούς με το μικρό μαύρο αυτοκίνητο του.Ποτε ποτέ κοιτούσε τον καθρέφτη πίσω του να δει κάτι και συμπεριφερόταν σαν κυνηγιμένος.Παραξενεμένη από την έκφραση του γύρισα το κεφάλι μου στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και είδα να μας κυνηγάει ένα τέρας που έμοιαζε με μεταλλαγμένο λυκάνθρωπο.Αμεσως έβγαλα μια κραυγή τρόμου.Τοτε ο Άλεξ με είδε που ξύπνησα και προσπάθησε να με καθησυχάσει αλλά μάταια γιατί άρχισα να νιώθω καυτά δάκρυα να τρέχουν από τα μάτια μου ασταμάτητα.Ξαφνικά ακούστηκε ένας ήχος σαν να σπάει κάτι στο αυτοκίνητο.Κοιταξα πάνω και είδα την οροφή να λείπει και στην θέση του το τέρας να μας κοιτάει γρυλίζοντας απειλητικά.Ούρλιαξα και ευτυχώς ο Άλεξ με άκουσε.Σταμάτησε το αυτοκίνητο και οι δύο γρήγορα πηδήξαμε έξω από το αυτοκίνητο.Προσγειώθηκα στον ανώμαλο χωματόδρομο και γρατσούνησα το γόνατο μου αλλά παρά τον πόνο προσπάθησα να βρω τον Άλεξ.Τον είδα λίγο παρακάτω να παλεύει με το τέρας.Φοβήθηκα για αυτόν οπότε πήγα να τον βοηθήσω.Στα μισά της διαδρομής βρήκα μια πέτρα.Χωρίς να σκεφτώ τι πάω να κάνω σήκωσα την πέτρα στα χέρια μου και την πέταξα στο μάτι του τέρατος.Αυτό είχε όμως τα αντίθετα αποτελέσματα από ότι ήθελα.Το τέρας αντί να πονέσει,νευρίασε και μου επιτέθηκε.Την στιγμή που πήγε να με χτυπήσει η γη από κάτω μας άρχισε να κουνιέται.Προς μεγάλη μου έκπληξη άνοιξε στα δύο στο σημείο που ήταν το τέρας και το εξαφάνισε από τα μάτια μου.Έπειτα το άνοιγμα αυτό έκλεισε λες και δεν άνοιξε ποτέ, καταπίνοντας το άθλιο τέρας για πάντα.
Αυτό ήταν το κεφάλαιο 4!😃
Επιτέλους ανέβασα 😂😂😂
Ελπίζω να σας άρεσε και άμα σας άρεσε πατήστε το αστεράκι γιατί θα με βοηθήσει πολύ ❤️❤️
Φιλάκια και τα λέμε την επόμενη φορά💞💞💞
YOU ARE READING
The Other World:The First Prophecy
Fantasy~Ένας έρωτας θα γεννηθεί μεταξύ δύο ανόμοιων μαγικών όντων.Ο έρωτας αυτός θα είναι η έναρξη ενός μακροχρόνιου καταστροφικού πολέμου.Χειρότερου και από αυτόν των θεών.Ένα μωρό θα γεννηθεί και αυτό θα είναι η σωτηρία όλου του κόσμου.Θα είναι η λύτρωση...