«Πρέπει να μιλήσουμε»ξαφνικά βρέθηκα κολλημένη στον λευκό τοίχο του διαδρόμου με ένα ζευγάρι σμαραγδί μάτια να με καρφώνουν με το βλέμμα τους.
«Άλεξ»είπα έκπληκτη.Όταν είπε ότι θα μιλήσουμε δεν πίστευα ότι θα με στριμώξει σε μια γωνιά κοντά στο γραφείο της διευθύντριας και με όλα τα αδιάκριτα βλέμματα να μας κοιτάνε.
«Δεν μπορούμε να μιλήσουμε εδώ»του είπα νευριασμένα αφού τα αδιάκριτα βλέμματα δεν έλεγαν να μας αφήσουν σε ησυχία.
«Σε μία ώρα στο δωμάτιο μου;»ρώτησε και εγώ έγνεψα βιαστικά προσπαθώντας να ξεφύγω από την στάση στην οποία βρισκόμασταν.
«Τι κοιτάτε όλοι σας;»τους φώναξα αγανακτισμένη«Στις δουλειές σας»είπα και επιτέλους φύγανε.
Με γρήγορα βήματα έφτασα στο δωμάτιο μου για να δω την Πάιπερ να μιλάει με κάποιον στο τηλέφωνο φωνάζοντας.Μάλλον μάλωνε με κάποιο κοντινό της πρόσωπο.Μόλις με είδε έκλεισε γρήγορα το τηλέφωνο της και το βόλεψε στην δεξιά τσέπη του κόκκινου τζιν της.
«Ήρθες»μου είπε και μάλλον μου φάνηκε, αλλά η φωνή της βγήκε κάπως ανχωμένη και σύναμα ένοχη.
«Ναι,μου έτυχε κάτι στην διαδρομή και άργησα αλλά ήρθα»της απάντησα όσο πιο χαλαρά μπορούσα.Όσο της μιλούσα πρόσεξα ότι τα χέρια της έτρεμαν για κάποιο λόγο.
«Πάιπερ είσαι καλά;μήπως οι παρενέργειες από το ξόρκι του θείου τώρα εμφανίζουν την επίδραση τους;»τη ρώτησα ανήσυχη και πήγα κοντά της.
«Όχι είμαι μια χαρά,απλώς τα γεγονότα της ημέρας με έκαναν λιγάκι νευρική αλλά θα ηρεμήσω»δεν της είπα κάτι άλλο.Την χαιρέτησα παίρνοντας την μία παρηγοριτική αγκαλιά και έπειτα μετακινήθηκα προς την βιβλιοθήκη για λίγη έρευνα.
Ήτανε πολύ πρωί ακόμη για αυτό και οι περισσότεροι ,αν όχι όλοι οι μαθητές, κοιμόντουσαν.Αυτό βέβαια με σύμφερε γιατί δεν ήθελα να δει κανείς τις πληροφορίες που ήθελα να ψάξω.
Με αποφασιστικά βήματα μετακινήθηκα στο ράφι με τα ιστορικά βιβλία.Άρχισα να ψηλαφίζω με τα χέρια μου τις σκληρές ράχες των βιβλίων ,σε μια προσπάθεια να βρω κάτι σχετικό με τον θάνατο των γονιών μου,όταν το μάτι μου έπεσε σε ένα χοντρό, πολύχρωμο βιβλίο που ονομαζόταν "Η ιστορία των τεσσάρων στοιχείων".
Αμέσως το πήρα στα χέρια μου.Κάθισα σε ένα απομακρυσμένο τραπεζάκι και με νευρικές κινήσεις το άνοιξα,αρχίζοντας να το ξεφυλλίζω. Το ενδιαφέρον μου κέντρισε μια κιτρινισμένη από την πολυκαιρία σελίδα,της οποίας ο τίτλος ήταν " Η παραβίαση του βετου και η πρώτη προφητεία" δεν έχασα χρόνο και ξεκίνησα να το διαβάζω με αγωνία.
YOU ARE READING
The Other World:The First Prophecy
Fantasy~Ένας έρωτας θα γεννηθεί μεταξύ δύο ανόμοιων μαγικών όντων.Ο έρωτας αυτός θα είναι η έναρξη ενός μακροχρόνιου καταστροφικού πολέμου.Χειρότερου και από αυτόν των θεών.Ένα μωρό θα γεννηθεί και αυτό θα είναι η σωτηρία όλου του κόσμου.Θα είναι η λύτρωση...