ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ!

170 14 1
                                    

Μετά από πολύ ώριμη σκέψεις πολλών μηνών, αποφάσισα να ξανά γράψω το πρώτο βιβλίο της σειράς!

Η αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσει πλέον ο τρόπος γραφής του και ανάπτυξης του.Νιώθω πως η τροπή της ιστορίας δεν με εκφράζει πλέον σαν προσωπικότητα. Έχω μεγαλώσει αρκετά και βιολογικά και νοητικά από τον καιρό που το έγραφα. Να φανταστείτε τότε ήμουν δεκατρία και τώρα είμαι 16!Οπότε λογικό είναι να μην με εμπνέει άλλο το σκεπτικό που είχα τότε.

Επίσης δέχομαι συχνά σχόλια του πόσο σας αρέσει και βλέπω πως το κάνετε προσθήκη στην λίστα ανάγνωσης σας και με κάνει πολύ χαρούμενη!Πραγματικά σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που του δίνεται μια ευκαιρία. Αυτό όμως με κάνει να νιώθω ταυτόχρονα πως σας έχω απογοητεύσει με τον τρόπο γραφής του και για αυτό σας ζητάω ένα μεγάλο σύγνωμη!

Για αυτόν τον λόγο δεν θα συνεχίσω προς το παρόν να γράφω το δεύτερο βιβλίο της σειράς. Θα το γράψω ΑΛΛΑ όχι τώρα.

Θα γίνουν αρκετές αλλαγές όσον αναφορά την πλοκή αλλά θα υπάρξουν και κάποια στοιχεία που θα κρατήσω. Σίγουρα ο τίτλος θα αλλάξει καθώς δεν θέλω πλέον να σχετίζεται ΜΟΝΟ με προφητείες.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα δώσω όταν θα είμαι έτοιμη να το ξανά ανεβάσω στην εφαρμογή .

Το βιβλίο δεν θα κατέβει ακόμα για όποιον θέλει να το διαβάσει οπότε μην ανησυχείτε. Λογικά θα το κατεβάσω όταν θα είναι σχεδόν ολοκληρωμένο από τις διορθώσεις του για να το ξανά ανεβάσω διορθωμένο.

Ελπίζω να του δώσετε μια ευκαιρία καθώς θα έχει αρκετές διαφορές από την πρώτη έκδοση.


Σας ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση!

The Other World:The First ProphecyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang