Το επόμενο πρωί ξύπνησα στην αγκαλιά του Άλεξ.Ανασηκώθηκα λίγο από το κρεβάτι και κάθισα να τον θαυμάσω την ώρα που κοιμόταν.Ήταν πολύ γλυκός με το μισάνοιχτο στόμα του να βγάζει περίεργους ήχους σαν ροχαλητό ,τα ανακατεμένα μαύρα μαλλιά του πεσμένα στα κλειστά του μάτια,ενώ το μισό γυμνό σώμα του κάτω από τα πράσινα σεντόνια,μαρτυρούσε τα χθεσινά γεγονότα.Στη θύμηση τους κοκκίνησα ελαφρώς ενώ ένα χαζοχαρουμενο χαμόγελο έκανε την εμφάνιση του στο πρόσωπο μου.
«Καλημέρα»άκουσα την αγουροξυπνημένη φωνή του Άλεξ και αμέσως έκανα πως κοιμάμαι.
«Το ξέρω πως με κοιτούσες για δέκα λεπτά συνεχόμενα»είπε καθώς άρχισε να με γαργαλάει.Αμέσως ξέσπασα σε τρανταχτά γέλια και προσπάθησα να ξεφύγω από τη μεριά που με είχε στριμώξει.
«Φτάνει»είπα μέσα από τα γέλια μου«Δεν πρέπει να αργήσουμε για το μάθημα»πρόσθεσα σοβαρά και ευτυχώς με άκουσε.
Πριν αλλάξει γνώμη, κατευθύνθηκα στο μπάνιο για ένα χαλαρωτικό, πρωινό ντουζ.Μόλις βγήκα από το μπάνιο,ο Άλεξ ήταν άφαντος.Πλησίασα παραξενεμένη το κρεβάτι του και είδα ότι μου είχε αφήσει ένα σημείωμα.
"Έφυγα νωρίς για να σου φέρω τα ρούχα σου.Ευτυχώς η Πάιπερ κοιμόταν έτσι απέφυγα της ερωτήσεις.Θα είμαι στην τραπεζαρία,θα τα πούμε"
Αφού διάβασα το γράμμα το άφησα στην άκρη και πήρα στα χέρια μου τα ρούχα που μου έφερε.Ήτανε μια κόκκινη μακρυμάνικη μπλούζα σε άλφα γραμμή,μια κόκκινη καρό φούστα μέχρι το γόνατο και ένα κόκκινο καλσόν για να μην κρυώνω.Αφού τα έβαλα προχώρησα στον καθρέφτη του μπάνιου για να χτενιστώ.Τέλος έβαλα τις μπορντό μπότες μου και ξεκίνησα για την τραπεζαρία.
Στην τραπεζαρία είχε πολύ κόσμο.Τα φαγητό στους πάγκους όλο και λιγόστευε από τα παιδιά που εισέρχονταν στο δωμάτιο.Ξέροντας πώς αργότερα είχα την πρώτη μου προπόνηση ως μέλους του μαγικού τάγματος της σχολής,αποφάσισα να φάω ένα κατακόκκινο μήλο συνοδευμένο από φυσικό χυμό πορτοκάλι για να μου δώσει ενέργεια.Έχοντας τον δίσκο με το πρωινό μου στα χέρια μου μετακινήθηκα προς το τραπέζι του οίκου μου,όταν εντόπισα την Πάιπερ να μου κάνει νόημα με το χέρι της να καθήσω δίπλα της.
«Έχεις πολλά να μου πεις οπότε ξεκίνα»μου είπε ενθουσιασμένα κλείνοντας μου το μάτι.
«Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς»προσπάθησα να το παίξω αδιάφορη αλλά δυστυχώς ποτέ δεν ήμουνα καλή στα ψέματα.
CZYTASZ
The Other World:The First Prophecy
Fantasy~Ένας έρωτας θα γεννηθεί μεταξύ δύο ανόμοιων μαγικών όντων.Ο έρωτας αυτός θα είναι η έναρξη ενός μακροχρόνιου καταστροφικού πολέμου.Χειρότερου και από αυτόν των θεών.Ένα μωρό θα γεννηθεί και αυτό θα είναι η σωτηρία όλου του κόσμου.Θα είναι η λύτρωση...