Άνοιξα με δυσκολία τα μάτια μου και αντίκρισα ένα ζευγάρι γκριζογάλανα μάτια να με κοιτάνε με ανησυχία.
«Λίζα»φώναξε λίγο πιο δυνατά από ότι έπρεπε η Κάμι «επιτέλους ξύπνησες!»είπε και με βοήθησε να σηκωθώ από το έδαφος.Ήμουνα ξανά στο καταφύγιο.Στην αυλή συγκεκριμένα,εκεί όπου ξεκίνησε το τέστ δυνάμεων.Τα παιδιά στις κερκίδες δεν σταματούσαν τα χειροκροτήματα αλλά δεν ήξερα γιατί.Όλα φώναζαν ρυθμικά το όνομά μου με ένα χαμόγελο στα χείλη τους λες και κατάφερα το ακατόρθωτο.Ακόμα και ο Άλεξ,ο οποίος καθόταν στις μπροστινές θέσεις της πράσινης κερκίδας,με κοιτούσε με ένα περήφανο ύφος που για κάποιο περίεργο λόγο με έκανε ασυναίσθητα να χαμογελάσω.Από μακριά είδα την διευθύντρια Αλέγκρα να με πλησιάζει έχοντας χαραγμένο στα χείλη της ένα αστραφτερό χαμόγελο όμοιο με των άλλων παιδιών.
«Λίζα μου συγχαρητήρια!»είπε σφίγγοντας μου θερμά το χέρι«Κατάφερες με επιτυχία να νικήσεις ένα Κράσπεν,το οποίο δεν ξέρω γιατί ήταν στην λίστα με τα τέρατα που θα αντιμετωπίζατε,αφού το επίπεδο δυσκολίας είναι απαγορευτικό για κάποιον του δικού σου μαγικού επιπέδου.»συμπλήρωσε κάπως πιο καχύποπτα«Αλλά παρόλαυτα μας απέδειξες πως μπορείς να τα βγάλεις πέρα σε δύσκολες καταστάσεις, ακόμη και χωρίς γνώσεις στην μαγεία»η φωνή της βγήκε πιο εύθυμη αυτήν την φορά αλλά την διαδέχθηκε μια παύση που με προβλημάτιζε καθώς δεν μπορούσα να διαβάσω αυτήν την φορά το πρόσωπο της.Ήταν λες και δεν ήθελε κανένας να καταλάβει ή να ακούσει τις σκέψεις της.Έτσι έμεινα και εγώ σιωπηλή περιμένοντας την απάντηση της.
«Λίζα μου λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να σε κατατάξω σε κάποιον οίκο»είπε σοβαρά.
«Γιατί;»ρώτησα ανχωμένη.Μήπως δεν ήμουν αρκετά καλή για τη σχολή;Μήπως δεν είχα καμία θέση εδώ πέρα;Αλλά τους απέδειξα πως μπορούσα και εγώ να καταφέρω κάτι.Αφού νίκησα εκείνο το αποκρουστικό τέρας,τι άλλο θέλουν από εμένα;
Η απάντηση της διευθύντριας δεν άργησε να έρθει.Μου έπιασε απαλά το χέρι και μου χαμογέλασε.«Γιατί Λίζα είσαι όπως το περίμενα κάτοχος δύο στοιχείων,του νερού και της φωτιάς.Για αυτό λοιπόν σου δίνω την ευκαιρία να επιλέξεις εσύ σε ποιον οίκο θες να πας.Στης φωτιάς ή στου νερού;»ρώτησε και εγώ έμεινα να την κοιτάζω σοκαρισμένη.Δεν μπορούσα να αρθρώσω λέξη.Μα πως μπορούσα εγώ,μια κοπέλα που μέχρι χθες δεν ήξερε την ύπαρξη της μαγείας,να ξέρω τι είναι το καλύτερο για μένα και που θα συνεισφέρω περισσότερο;Όλα τα μάτια ήταν καρφωμένα πάνω μου περιμένοντας την τελική μου απάντηση ενώ στον χώρο επικρατούσε άκρα του τάφους σιωπή μην τυχόν και δεν ακούσουν την απόφαση μου.
Νερό η φωτιά;Τι θα έκανε περήφανους τους γονείς μου;Μα τι λέω αφού και οι δύο ήτανε κάτοχοι διαφορετικών στοιχείων.Διαλέγοντας ένα είναι σαν να ξεχνώ το άλλο.Και τα δύο είναι η ταυτότητα μου.Χωρίς το ένα είμαι μισή.Πώς θα μπορούσα να απαρνηθώ το αίσθημα της ολοκλήρωσης απαρνιώντας ένα κομμάτι του εαυτού μου;
«Λίζα πρέπει να διαλέξεις τώρα,τελειώνει ο χρόνο σου και μετά θα αναγκαστώ να σε κατατάξω εγώ κάπου που ίσως το μετανιώσεις με την πάροδο των χρόνων»μου υπενθύμισε η διευθύντρια και τότε το δίλημμα μου έγινε δυσκολότερο από την πίεση που δεχόμουν.
Ξαφνικά άκουσα μια φωνούλα μέσα μου να μου λέει πως η φωτιά που σιγοκαίει μέσα μου είναι το πεπρωμένο μου.Η μόνη μου λύτρωση είναι η σπίθα της αιώνιας φλόγας που βρίσκεται σε κάθε εκατοστό του κορμιού μου.Την ένιωσα και εγώ την ανάγκη της απελευθέρωσης.Ήθελα και εγώ να απελευθερώσω την φωτιά μέσα μου έτσι χωρίς να το πολύ σκεφτώ και με πολύ αυτοπεποίθηση έδωσα την απάντηση μου.
«Θα ακολουθήσω τον δρόμο της φωτιάς.Θέλω να γίνω ένα από τα παιδιά της, για αυτό θα διαλέξω τον οίκο της φωτιάς»τα παιδιά της κόκκινης κερκίδας επευφημούσαν την απόφαση μου ενώ με την άκρη του ματιού μου έβλεπα τους κατόχους του νερού,καθισμένοι στην μπλε κερκίδα να με κοιτάνε απογοητευμένοι με την απόφαση μου.
Η υποδιευθύντρια Ρόγκεν μαζί με την διευθύντρια Αλέγκρα έκαναν ένα μαγικό για την μύηση μου στον οίκο και από το πουθενά εμφανίστηκε στην δεξιά πλευρά του λαιμού μου,ένα τατουάζ που απεικόνιζε μια μικρή,κόκκινη φλόγα.
Ευχαριστημένη πήγα να καθίσω μαζί με την νέα μου οικογένεια στην κόκκινη κερκίδα,για να απολαύσω την συνέχεια του τέστ, όταν είδα ότι επόμενη στην σειρά ήταν μια κοπέλα με πράσινα όμπρε μαλλιά,ίδια με αυτά της Άβας.
Αυτό ήταν το κεφάλαιο 12!😃
Λίγο μικρό και ίσως βαρετό αλλά είχα πολλά να κάνω και δεν μπορούσα να αφήσω παραπονεμένη την -YourDisaster❤️😂
Τι πιστεύετε για την απόφαση της Λίζας να διαλέξει τον οίκο της φωτιάς;
Πιστεύετε πως ήταν τυχαίο που εμφανίστηκε ένα Κράσπεν στην δοκιμασία της Λίζας;😈😏
Ποιά είναι αυτή η κοπέλα που μοιάζει με την Άβα;
Μέχρι την επόμενη φορά...
Φιλάκια 💋💋💋
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The Other World:The First Prophecy
Фэнтези~Ένας έρωτας θα γεννηθεί μεταξύ δύο ανόμοιων μαγικών όντων.Ο έρωτας αυτός θα είναι η έναρξη ενός μακροχρόνιου καταστροφικού πολέμου.Χειρότερου και από αυτόν των θεών.Ένα μωρό θα γεννηθεί και αυτό θα είναι η σωτηρία όλου του κόσμου.Θα είναι η λύτρωση...