Η πόρτα άνοιξε και μπήκε μέσα ένα αγόρι κοντά στην ηλικία μου λογικά ή μπορεί και λίγο μεγαλύτερος.Ήταν ψηλός,όχι όσο ο Άλεξ αλλά το 1'75 σίγουρα το έφτανε.Φαινόταν πώς γυμνάζεται αφού μπορούσα να διακρίνω τους κοιλιακούς του από το γκρι κολλητό μπλουζάκι του αλλά και πάλι δεν ήταν όσο γυμνασμένος ήταν ο Άλεξ.Είχε κατάξανθα μαλλιά και καταγάλανα μάτια,πιο γαλανά και από τα δικά μου,όμως του Άλεξ τα σμαράγδι μάτια μου άρεσαν περισσότερο.Μα καλά,γιατί κάθομαι και συγκρίνω έναν ξένο με τον....Άλεξ;
Ούτε που με νοιάζει για αυτόν,γιατί τότε τον συγκρίνω με άλλους;Μάλλον αρρώστησα πάλι,δεν εξηγείται αλλιώς.«Διεθύντρια Αλέγκρα»άκουσα την βαθιά,σέξυ φωνή του να λεει«Ήρθα για την... καινούργια.Η υποδιευθύντρια Ρόγκεν έβαλε εμένα ως υπεύθυνο για να της δείξω το σχολείο μας»οταν είπε την λέξη καινούργια γύρισε να με κοιτάξει με το πιο σέξυ βλέμμα που έχω δει στην ζωή μου.Εντάξει του Άλεξ είναι πιο σέξυ αλλά είπα πως δεν θα τον ξανά συγκρίνω!
«Ναι Λίαμ παιδί μου»του απάντησε με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.Μάλλον είναι ο αγαπημένος της,δεν εξηγείται αλλιώς.«Λίαμ,από εδώ η Λίζα.Λίζα από εδώ ο Λίαμ»Μας σύστησε και σηκώθηκα να δώσω το χέρι μου για χειραψία.Πριν προλάβω να το πάρω,ένιωσα τα ζεστά χείλη του Λίαμ να ακουμπούν ελάχιστα και με ευγενικό τρόπο την βάση του χεριού μου προκαλώντας μου ένα ελαφρύ κοκκίνισμα στα γεμάτα φακίδες μάγουλα μου.«Χάρηκα για την γνωριμία»του είπα ντροπαλά«Εγώ να δεις»είπε καθώς απομάκρυνε με αργές κινήσεις τα χείλη του από το χέρι μου.
«Έλα μαζί μου να σου δείξω το δωμάτιο σου»και χωρίς να προλάβω να απαντήσω με τράβηξε από το χέρι σέρνοντας με έξω από την αίθουσα της διεύθυνσης.Λίγο πριν βρεθώ στον διάδρομο,κοίταξα στιγμιαία τον Άλεξ ο οποίος είχε καρφωθεί πάνω μου και με κοιτούσε με ένα θυμωμένο βλέμμα.Περίεργα πράγματα....
«Έρχεσαι μαζί μου;»με ξανά έφερε στην πραγματικότητα ο Λίαμ και του απάντησα με ένα νεύμα.
Περνούσαμε από διάφορους διαδρόμους και κάθε τόσο έβλεπε παιδιά με διαφορετικά χρώματα στα ρούχα τους να περπατούν ανά ομάδες.Γιατί άραγε σε όλο το καταφύγιο να κυριαρχούν αυτά τα τέσσερα χρώματα;Χάθηκε εκεί ένα ροζάκι,ένα μαύρο η κάτι πιο φωτεινό όπως το κίτρινο;
«Τα παιδιά που βλέπεις φοράνε συγκεκριμένο χρώμα στα ρούχα σύμφωνα με τον οίκο που είναι τοποθετημένα»απάντησε σαν να άκουσε τα ερωτήματα που έθετα στον εαυτό μου.
«Οίκο;»τι είναι πάλι αυτό;Αχ...κουράστηκα να ανακαλυορω συνεχώς καινούργια πράγματα που άλλοι τα ήξεραν από την κούνια τους.
«Ναι!Οι οίκοι είναι σύμφωνα με το στοιχείο που κατέχει ο καθενας.Εγώ δηλαδή που κατέχω το στοιχείο του αέρα είναι και στον οίκο του αέρα και για αυτό και φοράω γκρι ρούχα.Είναι η επίσημη ενδυμασία μας.Αυτοί που είναι στον οίκο της φωτιάς φοράνε κόκκινα,αυτοί στον οίκο του νερού φοράνε μπλε και αυτοί στον οίκο της γης φοράνε πράσινα».Προσπάθησε όσο μπορούσε καλύτερα να μου εξηγήσει τους κανόνες της σχολής και ομολογώ πως τα κατάλαβα.
«Εγώ δηλαδή που δεν ξέρω τι στοιχείο κατέχω,σε ποιόν οίκο θα μπω;»εξέφρασα την επιθυμία μου και φάνηκε λιγάκι σκεπτικός για μερικά λεπτά.
«Μην ανησυχείς.Για αυτό υπάρχουν τα τεστ δυνάμεων»είπε γελώντας και άρχισε να με τραβάει προς μια διαφορετική κατεύθυνση «Έϊ,βλέπω το δωμάτιο σου.Πάμε να στο δείξω»και περνόντας το χέρι του γύρω από την μέση μου συνεχίσαμε να περπατάμε.
Μετά από πέντε λεπτά περπατήματος φτάσαμε μπροστά από μία λευκή πόρτα που έλεγε "ουδέτεροι".
«Λίαμ,τι είναι οι ουδέτεροι;»Τον ρώτησα εμφανώς παραξενεμένη «Είναι οι νεοσύλλεκτοι.Δηλαδή είναι αυτοί που μόλις τώρα ήρθαν και δεν έχουν ανακαλύψει ακόμα της δυνάμεις τους και περιμένουν την ημέρα που θα γίνει το τεστ δυνάμεων,όπως και εσύ για να μπουν σε έναν οίκο».είπε κάπως γρήγορα«Αντε τώρα να γνωρίσεις την νέα σου συγκάτοικο,σε περιμένει εδώ και μέρες και πραγματικά δεν με έχει αφήσει σε ησυχία»είπε με έναν πιο εύθυμο τόνο και με παρότρυνε να μπω μέσα.
Αφού τον αποχαιρέτησα,με διστακτικές κινήσεις άνοιξα την πόρτα για να αντικρίσω την καινούργια μου συγκάτοικο.
Αυτό ήταν το κεφάλαιο 8💞💞
Πώς σας φάνηκε;
Πώς σας φάνηκε ο Λίαμ;😏😏
Πώς λέτε να είναι η νέα συγκάτοικος της Λίζας;😏💞
Σε ποιον οίκο λέτε να μπει;😏😏💝💝
Μέχρι την επόμενη φορά...
Φιλάκια 💋💋💋
(Στην φωτογραφία ο Λίαμ 😉)
ESTÁS LEYENDO
The Other World:The First Prophecy
Fantasía~Ένας έρωτας θα γεννηθεί μεταξύ δύο ανόμοιων μαγικών όντων.Ο έρωτας αυτός θα είναι η έναρξη ενός μακροχρόνιου καταστροφικού πολέμου.Χειρότερου και από αυτόν των θεών.Ένα μωρό θα γεννηθεί και αυτό θα είναι η σωτηρία όλου του κόσμου.Θα είναι η λύτρωση...