κεφάλαιο 10

724 60 312
                                    

Σήμερα είναι η μεγάλη μέρα.Η μέρα που θα ανακαλύψω τις δυνάμεις μου και θα καταταχτώ σε έναν από τους τέσσερις οίκους.Η αλήθεια είναι ότι όλο το βράδυ δεν κατάφερα να κλείσω μάτι.Σκεφτόμουν συνέχεια τι θα γίνει άμα τελικά δεν έχω δυνάμεις ή για το πώς θα τα πάω στο τέστ και στην άκρη του μυαλού μου βρίσκονταν πάντα ο Άλεξ,να φιλιέται με εκείνη την κοπέλα, προκαλόντας μου εκείνο το ενοχλητικό σφύξιμο στο στομάχι.

«Σήκω ωραία κοιμωμένη»άκουσα την Κάμι να λέει κεφάτα αλλά την αγνόησα και συνέχισα τον απολαυστικό ύπνο μου.

«Σήκω μαρή.Σήμερα είναι το τέστ δυνάμεων»πήγα πάλι να την αγνοήσω αλλάζοντας πλευρό στο κρεβάτι ώσπου ένιωσα ένα μαξιλάρι να πέφτει με φόρα στο πρόσωπό μου.

«Τι κάνεις ρε;»την ρώτησα αρκετά ενοχλημένη αφού μου χάλασε τον ωραιότατο ύπνο μου και της πέταξα πίσω το μαξιλάρι.Προς απογοήτευσης μου,το έπιασε με μεγάλη ευκολία χαμογελώντας μου θριαμβευτικά.

«Ήταν ο μόνος τρόπος να ξυπνήσεις»είπε και σηκώθηκε να ντυθεί «Άντε ντύσου γιατί πρέπει να πάρουμε και το πρωινό μας πριν το τέστ»Προσπάθησε άλλη μια φορά να με σηκώσει από το κρεβάτι αλλά τα παράτησε ξεφυσώντας«Είναι σημαντική μέρα σήμερα Λίζα για αυτό έλα»με τα τελευταία της λόγια αποφάσισα να σοβαρευτώ αφού είχα σκάσει στα γέλια και να πάω να ετοιμαστώ.

Πήγαμε στην τραπεζαρία και το πρώτο πράγμα που αντίκρισα ήταν τον Άλεξ με την Άβα να φιλιούνται.Μόλις με είδε ο Άλεξ μου έκλεισε το μάτι αλλά επέστρεψε γρήγορα την προσοχή του στην Άβα που ανάσα δεν είχε πάρει τόση ώρα.Από το γκρι τραπέζι είδα τον Λίαμ να μας πλησιάζει χαιρετώντας.

«Γεια σας κορίτσια»μας χαιρέτησε και πήρε αγκαλιά την Κάμι«Έτοιμες για σήμερα;»ρώτησε αλλά το αβέβαιο βλέμμα μου απαντούσε τέλεια στην ερώτηση του.

«Λίαμ φοβάμαι»είπε ξαφνικά η Κάμι.Γνωρίζονται;Ίσως είναι ζευγάρι.

«Τι φοβάσαι ακριβώς μικρή;»της χάιδεψε το κεφάλι της απαλά σφίγγοντάς την ακόμα πιο πολύ στην αγκαλιά του.

«Είστε...»ξεκίνησα να λέω κάπως ντροπαλά.

«Αδέρφια»πήρε την πρωτοβουλία να μου απαντήσει ο Λίαμ.Αυτό δεν το περίμενα.

«Ναι,είναι ο μεγάλος μου αδερφός»Συμπλήρωσε η Κάμι«Κατέχει το στοιχείο του αέρα όπως και η υπόλοιπη οικογένεια μου άλλωστε,αλλά πολύ φοβάμαι ότι εγώ δεν θα καταφέρω να συνεχίσω την οικογενειακή παράδοση και θα τους ντροπιάσω»είπε με παράπονο κοιτώντας το πάτωμα.

The Other World:The First ProphecyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora