«Πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση δεσποινής Γκρέυ αλλά προς τι το ενδιαφέρον για τα Κράσπεν;»απάντησε ο κύριος Φλέμινταν κοιτάζοντας με εξεταστικά.
«Απλώς το άκουσα σε μία συζήτηση και είπα να σας το ρωτήσω»του είπα και καλά αθώα αν και ήξερα μέσα μου πως δεν ήταν αυτός ο λόγος.Ένιωθα πώς με κάποιον τρόπο συνδεόμουνα με τα Κράσπεν και ήθελα να μάθω όσο το δυνατόν περισσότερα για αυτά.Έπρεπε να ανακαλύψω γιατί ήταν αυτά ο κύριος εχθρός μου,εκτός από το θείο μου, μέχρι τώρα.
«Πολύ καλά δεσποινής Γκρέυ»είπε ηττημένα και χαμογέλασα αχνά με την νίκη μου.
«Το κράσπεν είναι ένα μαγικό πλάσμα που ανήκει στην κατηγορία των αναστημένων οργανισμών μαζί με τα ζόμπι.Το ύψος του είναι ίσο με αυτό ενός γίγαντα ,με ζάρες να διακοσμούν ολόκληρο το σώμα του.Οι χαρακτηριστικές ουλές στο κεφάλι του είναι δείγμα της ανάστησής του,ενώ το ένα από τα τρία κεχριμπαρένια μάτια του λένε πως απεικονίζει τον αφέντη του»
«Τον αφέντη του;»ρώτησε ένα αγόρι από πίσω μου και ο καθηγητής τον κοίταξε έντονα.
«Ναι του αφέντη του.Όταν κάποιος ανασταίνει ένα κράσπεν,γιατί τα κράσπεν ουσιαστικά είναι ένας αναστημένος νεκρός οργανισμός ανεξαρτήτου είδους,γίνεται αυτόματα ο αφέντης του.Μπορεί να τον διατάξει να κάνει τα πάντα.Να πραγματοποιήσει κάθε σατανική του επιθυμία χωρίς αντιρρήσεις νομίζοντας ότι το σκέφτηκε το ίδιο το Κράσπεν»όση ώρα μας μιλούσε ένιωθα τους παλμούς της καρδιάς μου να αυξάνονται.Η τρέλα στα μάτια του μου θύμιζε ψυχάκια και το χειρότερο ήταν ότι το βλέμμα του με κάρφωνε σαν να προσπαθούσε να μου πει κάτι.Λες και προσπαθούσε να μου περάσει ένα απειλητικό μήνυμα.
«Πώς σκοτώνουμε ένα Κράσπεν;»τον ρώτησα.Ήθελα να είμαι σίγουρη πως την επόμενη φορά που θα ερχόμουν αντιμέτωπη με ένα Κράσπεν θα ήξερα πως να το σκοτώσω.Πλέον ήξερα τι ήμουν διατεθημένη να κάνω και δεν ήμουν πια εκείνο το φοβισμένο κουτάβι που έχασε τους γονείς του και έμεινε ξαφνικά ορφανό.
«Υπάρχει κάποιος λόγος που το ρωτάτε δεσποινής Γκρέυ;»έπρεπε να είχε υποψιαστεί ότι πλέον δεν ρωτούσα και τόσο αθώα ,γιατί ο στυλός στα χέρια του κόντευε να γίνει κομματάκια από το κρατημά του.
«Σε αυτό το καταφύγιο μαθαίνουμε να αμυνόμαστε και να προστατεύουμε τον εαυτό μας, σωστά κύριε Φλέμινταν;»
«Που το πάτε δεσποινής;»κάτι έκρυβε,ήμουν σίγουρη.Τα χέρια του κινούνταν τόσο νευρικά που τον πρόδιδαν μόνο με μια ματιά.Ο ιδρώτας έσταζε από το μέτωπο του ενώ οι αναπνοές του άρχισαν να γίνονται πιο κοφτές.
ESTÁS LEYENDO
The Other World:The First Prophecy
Fantasía~Ένας έρωτας θα γεννηθεί μεταξύ δύο ανόμοιων μαγικών όντων.Ο έρωτας αυτός θα είναι η έναρξη ενός μακροχρόνιου καταστροφικού πολέμου.Χειρότερου και από αυτόν των θεών.Ένα μωρό θα γεννηθεί και αυτό θα είναι η σωτηρία όλου του κόσμου.Θα είναι η λύτρωση...