Κάναμε κύκλους η μία γύρω από την άλλη.Η εικόνα θύμιζε δύο αρπακτικά έτοιμα να κατασπαράξουνε το ένα το άλλο για την τροφή.Η ένταση που νιώθαμε ήταν εμφανής από τον τρόπο που σφίγγαμε τα χέρια μας σε μικρές γροθιές.Τα μάτια μας ήταν συγκεντρωμένα στις κινήσεις του αντιπάλου ενώ τα πόδια μας ήτανε σφιγμένα στην δική τους έντονη στάση κρατώντας ισορροπία.Φαινόταν πώς η Κάιλι περίμενε να κάνω πρώτη την κίνηση μου ,έτσι επιχείρησα να κάνω μια αριστερή κλοτσιά που δυστυχώς την απέφυγε με μεγάλη ευκολία.Έπισε το πόδι μου, που στόχο είχε να την χτυπήσει στο δεξιό πλευρό και το γύρισε ανάποδα ρίχνοντας με άτσαλα στο έδαφος.
Νόμιζε πώς νίκησε όταν της τράβηξα το πόδι και έπεσε κάτω.Βρήκα την ευκαιρία και ανέβηκα πάνω της επιχειρώντας να της ρίξω μια μπουνιά στο αριστερό της μάγουλο.Ήταν τόσο γρήγορη όμως που πετάχτηκε προς τα πάνω δίνοντας μου μια δυνατή ώθηση να πάω προς πίσω.Είχαμε και οι δύο μερικές γρατσουνιές στα χέρια και στο πρόσωπο μας αλλά η επιθυμία για την νίκη δεν μας άφηνε να παραδωθούμε.
Χωρίς να το περιμένω όρμηξε καταπάνω μου ρίχνοντάς μου μια κλοτσιά στην κοιλιά.Ο πόνος ήταν αφόρητος αλλά δεν μπορούσα να σταματήσω.Έπρεπε να την νικήσω.Το χρωστούσα στους γονείς μου.Κάνοντας ένα τροχό έφτασα στο σημείο που βρισκόταν και πηδώντας στον αέρα με μια αποτελειωτική δεξιά,πλάγια κλοτσιά,την άφησα σχεδόν αναίσθητη στο πάτωμα.
Σκούπισα τα αίματα που έτρεχαν από το αριστερό μου φρύδι και από τα χείλια μου και πήγα κοντά της.
«Από ότι φαίνεται με νίκησες»είπε καθώς την βοηθούσα να σηκωθεί.
«Ήσουνα πολύ καλή αντίπαλος και δυσκολεύτηκα να σε νικήσω»της απάντησα ειλικρινά και της χαμογέλασα.Πριν προλάβει όμως να μου απαντήσει κάτι, θυμωμένες φωνές ακούστηκαν από την άλλη άκρη της αίθουσας.
«Είναι δικιά μου»ακούστηκε μια νευριασμένη αντρική φωνή να λέει και δεν ήταν άλλος από τον Άλεξ που είχε στριμώξει τον Λίαμ σε μια γωνία και τον χτυπούσε βάναυσα.
«Δεν την αγαπάς όπως εγώ»αυτή τη φορά ακούστηκε η αδύναμη φωνή του Λίαμ που παρά τα χτυπήματα που είχε δεχθεί κατάφερε να αντιστρέψει τους ρόλους και να ανεβεί εκείνος πάνω στον Άλεξ χτυπώντας τον.
«Η μοίρα της είναι να είναι μαζί μου»τα μάτια του Άλεξ άλλαξαν χρώμα όταν ξεστόμισε αυτές τις λέξεις.Το υπέροχο σμαράγδι χρώμα των ματιών μετατράπηκε σε ένα ομιχλόδες πράσινο που αντικατέπτριζε το χάος που επικρατούσε στην ψυχή του εκείνη τη στιγμή.Οι μύες στα στιβαρά του μπράτσα σφίχτικαν ,προβάλλοντας μια μεγάλη γαλάζια φλέβα ,έτοιμη να ξεπεταχτεί από την νευρικότητα του.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Other World:The First Prophecy
Fantasi~Ένας έρωτας θα γεννηθεί μεταξύ δύο ανόμοιων μαγικών όντων.Ο έρωτας αυτός θα είναι η έναρξη ενός μακροχρόνιου καταστροφικού πολέμου.Χειρότερου και από αυτόν των θεών.Ένα μωρό θα γεννηθεί και αυτό θα είναι η σωτηρία όλου του κόσμου.Θα είναι η λύτρωση...