Επί 1 μήνα έβλεπα το ίδιο όνειρο.Ενα ζευγάρι σμαράγδι μάτια να με καίνε με το βλέμμα τους.Ήταν σαν να έβλεπαν μέσα στην ψυχή και με τρόμαζε αυτό.Ένιωθα πώς κάτι κακό θα γινόταν εκείνη τη μέρα αλλά δεν ήξερα τι.
Δυστυχώς έπρεπε για άλλη μια φορά να πάω στο σχολείο οπότε με βαριά καρδιά σηκώθηκα από το κρεβάτι και ξεκίνησα να ετοιμάζομαι.Φόρεσα μια μαύρη μακρυμάνικη μπλούζα,κάτω από την οποία είχα βάλλει ένα λευκό πουκάμισο,σεταρισμένη με ένα γκρι παντελόνι,ένα χνουδωτό λευκό ανωφόρι και ένα γκρι κασκόλ.Από παπούτσια δεν είχα πολλές επιλογές έτσι φόρεσα ένα ζευγάρι μαύρα σταράκια ενώ τα μαλλιά μου τα έπιασα σε μια ατημέλητη κοτσίδα.
Είχαμε μπει είδη για την πρώτη ώρα ώσπου ένιωσα ένα σφίξιμο στην καρδιά μου.Νιωθωντας την ανάγκη να πάρω λίγη δύναμη από κάτι οικείο,έσφιξα το φυλαχτό της μαμάς μου.Ηρεμησα λίγο ώσπου άκουσα κάποιον να χτυπάει την πόρτα της τάξης.Τοτε μπήκε μέσα ένα ψηλό αγόρι γύρω στο 1'85,με πυκνά,κοντά μαύρα μαλλιά ,έντονα ζυγωματικά και γωνίες.Το βλέμμα μου συνάντησε το δικό του και τότε είδα κάτι που έκανε το σφυξιμο στην καρδιά μου χειρότερο.Ειδα εκείνα τα σμαράγδι μάτια που ονειρεύομαι κάθε βράδυ.Ητανε πιο ωραία από κοντα.Σε μαγνήτιζαν.Εμεινα να τον κοιτάω για λίγη ώρα ακόμη που για μένα φάνηκε αιωνας ώσπου ακούστηκε η σπαστική φωνή του καθηγητή μου,που ο Θεός να τον κάνει καθηγητή με πουά πουκάμισο και καρό πράσινο παντελόνι.Και μην πω τι έβαλε για να καλύψει την καράφλα του.Τετοια μωβ περούκα ούτε στην λαϊκή δεν πουλιέται!
-Λίζα τσεκάρεις άλλη ώρα τον καινούργιο σου συμμαθητή,τώρα αν έχεις την ευγενή καλοσύνη γυρνά στο μάθημα και συγκεντρώσου ποια!Μα που αφαιρενεσαι;Με ρωτάει καθώς στερεώνει την περούκα που πήγε να του πέσει.
Τον καινούργιο μου συμμαθητή έμαθα ότι τον λένε Άλεξ,αφού μας συστήθηκε πριν λίγο και έμαθα ότι μας ήρθε από την Αμερική για οικογενειακούς λόγους.Παραξενο αλλά τέλος πάντων...
Μαντεψτε που βρήκε να κάτσει;Όχι πείτε μου!Αν το βρήκατε τότε ναι,από πίσω μου έκατσε.Τομλν ένιωθα σε όλο το μάθημα να με κοιτάζει.Ηταν σαν καταλάβαινα την παρουσία του μέσα στον χώρο μόνο και μόνο από αυτό το ηλίθιο σφίξιμο στην καρδιά μου.
Η μέρα τελείωσε όπως ακριβώς άρχισε.Με τον Άλεξ δεν ανταλλάξαμε καμία απολύτως κουβέντα αντίθετος τον ένιωθα να με παρατηρεί όπου και αν πήγαινα.
Εκεί που περπατούσα με κατεύθυνση το σπίτι μου άκουσα έναν θόρυβο που ερχόταν από ένα απομακρυσμένο στενό.Το ένστικτο μου μου έλεγε να τρέξω μακριά αλλά η καρδιά μου μου έλεγε να πάω να ελέγξω αν είναι όλα καλά.Και αυτό έκανα.
Όταν έφτασα κρύφτηκα πίσω από τον τοίχο και προσπάθησα διακριτικά να δω τι γίνεται.
Το θέαμα μπροστά μου με συγκλόνισε!Ήταν ο Άλεξ και πολεμούσε με ΜΑΓΙΚΕΣ ΔΥΝΆΜΕΙΣ κάτι άλλους πράσινους ανθρώπους που μου θύμιζαν την αποκάλυψη των ζόμπι ,με την μόνη διαφορά ότι αυτά δεν έτρωγαν μυαλά.Ξαφνικα άκουσα γρήγορα βήματα πίσω μου.Γυρισα γρήγορα και είδα ένα από αυτά τα τέρατα να είναι έτοιμο να μου επιτεθεί.Ουρλιξα και την στιγμή που πήγε να με χτυπήσει ένιωσα να καίγομαι ολόκληρη και ένα κύμα φωτιάς έπεσε πάνω στο τέρας τυλίγοντας στο στις φλόγες.Οταν άνοιξα τα μάτια το μόνο που υπήρχε στην θέση του ήταν μόνο στάχτες.Το τελευταίο που θυμάμαι είναι τον Άλεξ να με φωνάζει και τα μάτια μου να τα κυριεύει μαύρο σκοτάδι.
Αυτό ήταν το δεύτερο κεφάλαιο.
Ποια ήταν αυτά τα τέρατα;
Τι είναι τελικά ο Άλεξ;
Γιατί τον βλέπει στον ύπνο της η Λίζα ;
Τι είναι η Λίζα τελικά;
Τι θα γίνει μετά;
Αμα σας άρεσε ψηφιστεί,αφήστε μου comment την γνώμη σας και μέχρι την επόμενη φορά σας φιλώ😘❤️❤️
(Στην pic o Άλεξ😉)
CZYTASZ
The Other World:The First Prophecy
Fantasy~Ένας έρωτας θα γεννηθεί μεταξύ δύο ανόμοιων μαγικών όντων.Ο έρωτας αυτός θα είναι η έναρξη ενός μακροχρόνιου καταστροφικού πολέμου.Χειρότερου και από αυτόν των θεών.Ένα μωρό θα γεννηθεί και αυτό θα είναι η σωτηρία όλου του κόσμου.Θα είναι η λύτρωση...