Birbirinden deli düşünceler beynimin içinde pervasızca naralar atarken dinç hissetmem mümkün değildi. En dayanılmaz kabuslarımı çağrıştıran karanlıklar,gözlerimi kapattığımda korkularımı ezercesine, bir nefes kadar yakınıma geliyordu. Yaklaşık 20 dakikadır cam pervazına omzumu dayamış,elimde kahvemin eşsiz aromasını dilimin arasında eziyor,kendime ödül sunuyordum. Oysa herkes derin uykusun da nelerle boğuşuyordu kim bilir. Bense yine uyku tutmaz ruhumun derinliklerinde gördüğüm kabuslardan kaçmak için uykuya direniyor kendime oyalanacak en olmadık bahaneleri peşi sıra diziyordum. Kaçılmıyordu.
Beynimdeki sesleri susturamadığım gibi cevapları da yerli yerine oturtamıyordum. Bu sırada kızım sesiyle irkilmiş kafamı mutfak içerisine çevirmiştim, gelen babamdı.
Yine uyku tutmadı mı Maya dediğinde usulca başımı sallamıştım. Uyuyamıyorum baba canım yanıyor.
Yanıma usulca yaklaştığında kendisinede tıpkı benim gibi kahve hazırlayıp karşıma yerleşti, yaşına rağmen heybetli duruşuna imrenmemek elde degildi.
Bak Maya kardeşini özlediğini bu nedenle kabuslar görüp evin içinde dolandığının farkındayım hatta hepimiz farkındayız.
Kardeşini bulmak için elimden geleni yapıyorum ve aldığım duyumlara göre kardeşin hayatta.
Ciddi miydi yaşıyor muydu ? heyecanlanıp elimdeki bardağı kırmamak için tezgah üzerine bıraktım.
Adamlarımın yaptığı araştırmaya göre kardeşin işkence çektirildikten sonra nedenini bilmesem de, öldü süsü verilmiş ama hayatta, hadi kızım artık umudumuz var er geç bulunacak.
Çık artık bu cam fanusun içinden boğuluyorsun görmüyor musun diye ellerini omuzlarıma yerleştirdiğinde gözlerim yaşarmış, kollarının arasına sığınmıştım.
**
Kahvaltı masasın da herkes bugün oldukça sessizdi hatta Jeff bile bana laf çarpmamış uğraşmamıştı. Bu durumu garipsesem de üzerinde durmadım , zaten tahammül sınırlarımı aşıyordu her defasında bu kız.
Jeff'in aniden baba bugün okul açılıyor çok heyecanlıyım O'da gelmek zorunda mı şikayetiyle, başımı kaldırmış yüzüne bakıyordum.
Bu kızın benim okula gitmemle derdi neydi , alt tarafı okul, ne fark eder sanki dip dibe duracaktık.
Babamın Jeff bunu kaç kez konuştuk Maya'da o okulda seninle olacak! Bu konuyu bir daha duymak istemiyorum. yeter !
Ama herkesin alay konusu olacağım bu kızı ne diye tanıtacağım arkadaşlarıma bir bakar mısın haline içler acısı, hele Jay ve ailesini hiç düşünmek bile istemiyorum." Jay' mı demişti o "
Bu mevzunun Jonathan ve Jay'la alakası yok bu ailemizi ilgilendiren bir konu ki; Jonathan bu konuda zaten bilgi sahibi ,kes sesini dediğinde ,kafamı bir sağa bir sola çevirerek olayı çözmeye çalışıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günahkarlar
FantasyDur dedim sana ; - Bir adım dahi atarsan inan bana yapacaklarımdan ben bile korkuyorum,bu şehir bizi kavuşturmaz belki ama inan bana yanışımıza her saniye kordan alevlerle şahit olurlar Maya ! -Ben tek senin ecelin olmam, seninle beraber Günahl...