Bir bak bana ! Bak !
Bana vereceğin hangi hüküm sence zerre umrum da ?
Şuan ki durumumdan daha kötü ne sağlaya bilirsiniz ? gülerek soruyordum
Zaten sıfırı tüketmiş bir adam'ım tıpkı istediğiniz gibi ! yaşayan bir canavardan farkım yok.
O nedenle Muhafız söyleyeceğin hiçbir cümleyi duymak istemiyorum . Yapman gerekeni biliyorsun.Gerekeni yap !
Efendi Sullıvan fazla öfkelisiniz ?
Öfkeli mi dedim ! Öfkeli Öyle mi?
Ne bekliyordun " sahi dedim eserinle gurur duyuyor olmalısın "
Yanılıyorsun Efendi ; seni bu hale kendi gaddarlığın getirdi, ruhuna o karayı ben bulaştırdım fakat o karayı bizzat sen büyüttün. Bizleri suçlayamazsın unutma.. Anlaşma -yı
Anlaşma .. Tabi ya Anlaşma dedim .
Şeytanla imzaladığım anlaşma. Seninle çaresizken imzaladığım o lanet anlaşma..
Kendi arzun ayaklarınla bana geldin daha 16 yaşındayken !
Geldimse nolmuş lan geldimse nolmuş ? daha genç bir çocuktum lan ben. her şeyin bilincini bile kavrayamıştım daha.. ufaktım toydum..
Gücümün oluştuğu, liderliğe geçeceğim bir zamandaydım, yaşayan ,nefes alan, hisleri olan korumanın, merhametin sevginin ne olduğunu bilen biriydim oysa sizin sikik planlarınız yüzünden ;
28 yaşında kendi canavarını besleyen bir adam haline dönüştüm. Toprağın titrediği, insanların bakışlarını ürkerek kaçırdığı tek emrim bakışımla şehri yok edebilecek güçte bir adam haline geldim.
Alkış sesimle cümlelerime devam ediyordum..
Peki sonra ne oldu he ben sana anlatayım mı ; kendi içimde oluşturduğum mezarıma kendimi her gecenin sabahı, her gündüzün akşamı yeniden ve yeniden gömdüm.
Buda yetmedi tabi gülüyordum ; dahasını yaptım ,sayısız bedenin,ruhun eceli oldum. Buda yetmedi;
Her sabah odamdaki tabloya bir çeltik attım ..
Sırf yarattığınız ,sırf dönüştüğüm kişiyi unutmamak. Sırf sizin gününüz geldiğinde o tahtaya tüm şehrin adını geçirebilmek için !
Nasıl hoşuna gidiyor mu Muhafız devam etmemi ister misin.. ?
İnan bana sonsuz cehennem hayatım da birikenleri sana anlatmam oldukça uzun sürebilir ?
Vaktimiz oldukça fazla gibi görünüyor ne dersin dostum ?
Ellerim başımın üzerinde yerde yatan kızı umursamadan dört dönüyordum. İçimdeki zehri kusarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günahkarlar
FantasíaDur dedim sana ; - Bir adım dahi atarsan inan bana yapacaklarımdan ben bile korkuyorum,bu şehir bizi kavuşturmaz belki ama inan bana yanışımıza her saniye kordan alevlerle şahit olurlar Maya ! -Ben tek senin ecelin olmam, seninle beraber Günahl...