Bekledim...
Bekledim
Tam gitmek için geri adım attığım esnada açılan kilit sesiyle kalbim gümbürdemeye başlamıştı bile, ne pahasına olursa olsun onun yeşil kahvelerine bakmam lazımdı bundan başka birşeye ihtiyacım yoktu.
Gülümseyerek başımı kapıya çevirdiğimde gördüğüm bedenle dona kaldım .
" Sen " dedim . Burada ne arıyorsun ? sesim sert, mesafeli ve soğuktu.
Soluksuz hali tıpkı benim burada oluşum gibi anlık şaşkındı fakat bu uzun sürmedi omuz silkinip tek kaşını havaya kaldırdı meydan okuyarak.
Çenesini kaldırırken bilmiş ve aşağılayacağı bakışları yüzündeydi. Sanki onun bakışları çokta canımı yakabilirmiş gibi bakması ise zavallıcaydı.
Sana bir soru sordum burada ne halt yiyorsun Alexsıs ! öfkeleniyordum Jay neredeydi ve bu sürtüğün burada ne işi vardı.
" Ah şu mesele dedi dilini kırmızı rujunun üzerinde dolandırırken " buraya istediğim an gelirim, bilirsin ya hani ! " Küstah ve yüzsüzce verdiği cevaplar öfkemi artırırken tam karşısına geçtim gözleri dışında odaklandığım tek bir yeri yoktu.
" Söyle " dedim tek solukta. Buraya hangi cesaretle geldin ?
Solgun bakışlarım, yüzünü bulurken bedeninde ki kibir ve kendini beğenmişlik canımı sıktı.Kırmızı rujlu dudaklarını büktü " hmm " dedi düşünüyormuş gibi başını sağa yatırmıştı.
" Sana neden hesap vermek zorundayım Maya'cık ?" adın buydu dimi . şuh kahkası içimdeki ateşi körüklerken bu nedenle eğlenmesi onun zararınaydı haberi yoktu.
Gözlerimi kısarak dudaklarımdan keskin bir nefes aldım " Düşmanlarıma acımam Alexsıs bunu öğrenmelisin ve bu kadar sakin olmamalısın " sesim sıcak havada buz gibi dalgalandı, dalgalandı ve onun iğrenç bedenini buldu.
Gözlerim de gördüğü kararlılıkla sert ifadesi yerini belli ederken burnumun ucuna kadar sokuldu.
Sen dedi tıpkı benim ona yaptığım gibi vurgulayarak " O ses tonunu iyi ayarlasan iyi olur, ki bence fark etmez her an iğrenç kalbini bu tırnaklarımla yerinden sökebilirim ezik !" Şimdi geri bas ve geldiğin kapıdan ikile ! kollarını göğsünde bağlayıp içeri geçmemi engelliyordu aklı sıra .
Arkamı dönüp çıkış kapısına doğru gidiyormuş gibi yaptığımda hızla geri dönüp dizimi karnına geçirdim. Ayağımın pozisyonu tekrar ayarlayıp bacağına bir darbe göndermeye çalıştım fakat benden önce davranarak bacağını benden korudu .
" Kibir ... " diye mırıldandı kulağıma keyifle . yumruk yaptığı elini bana savururken kolunun altından geçtim ve atağını savuşturdum. Öfkeli bir soluk verip içeri doğru sendeledi.
" Öyleyse baştan başlayalım ."Maya'cık !.
Baştan !.. ki sana acıların en derinini yaşatabileyim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günahkarlar
FantasiDur dedim sana ; - Bir adım dahi atarsan inan bana yapacaklarımdan ben bile korkuyorum,bu şehir bizi kavuşturmaz belki ama inan bana yanışımıza her saniye kordan alevlerle şahit olurlar Maya ! -Ben tek senin ecelin olmam, seninle beraber Günahl...