*Ellie*,,Hm?" zašomral.
,,Spíš?" zašepkala som do tmy.
,,Teraz už nie" zívol.
Opäť nastalo ticho.
Obrátila som sa na bok. Posteľ poriadne zavŕzgala a Alex sa pridusene zasmial.
,,Ako vidím bola použiťá milion krát" pregúlila som očami, ako keby ma mohol vidieť.
,,Nie, nikdy s nimi nespím tu"
Zdalo sa ako keby to myslel vážne, no môžem mu v niečom takom veriť?
Musela som sa tomu zasmiať.
,,Prečo mi neveríš?" spýtal sa a zdalo sa, že je nahnevaný.
,,Ako ti mám veriť? Som tu predsa ja a ak som tu ja, ktorú priam neznášaš, tak potom si ich tu musel mať veľa predo mnou"
,,Prečo si myslíš, že ťa neznášam?" posadil sa na posteli a ja som urobila to isté. To náď nemyslí vážne!
,,Robíš si srandu však?!"
,,Nie, prečo by som mal"
,,Pretože sa ku mne správaš otrasne! Čo si mám potom myslieť ak nie to, že ma neznášaš?!" povedala som rozhorčene.
,,Je zábavné vidieť ťa znervózňovať sa"
,,Ach tak tebe to príde zábavné?"
Schmatla som vankúš a hodila ju do tmy dúfajúc, že skončí v jeho ksichte.
,,Auu, dopekla!"
Musela som sa zasmiať.
O sekundu vankúš už pristál opäť pri mne.
,,Netrafil" vyhrásila som a zasmiala sa hlasnejšie.
Odrazu však zapol lampu a v ďalšej milisekunde mi v tvári pristál jeho vankúš.
Vlasy som mala rozhádzané, takže som nevidela pred seba. V rýchlosti som si ich odpratala z tváre a opätovala mu útok. Šikovne sa mu vyhol, no už stál na nohách a to bolo nebezpečné. Vzal vankúš zo zeme a hodil ho po mne. Zasiahol ma znova do tváre.
,,Koľko je to?" spýtal sa so smiechom.
,,Idiot" zachmúrila som sa.
,,Nebuď prudérna" zasmial sa mi rovno pred tvárou.
,,Ja? To ty si osina v zadku"
Pomaly sa ku mne naklonil a moje srdce sa prudko rozbúchalo. Myslela som, že sa ma chystá pobozkať, no on sa len natiahol po vankúš.
,,Naozaj?" šepol mi pri uchu.
Cítila som, ako sa červenám.
Keď sa napriamil v celej svojej výške nemohla som si nevšimnúť, že časť jeho tela mu vyčnieva. Stál mu a nebol to žiaden priemer.
Vystrašene som mu tam pozerala až kým sa neotočil a neľahol si naspäť do postele.
,,Mala by si sa vyspať" povedal a zhasol.
Stál mu zo mňa?
To bola prvá myšlienka čo ma napadla.
Zahanbene som sa uložila naspäť na vankúš a zavrela oči.
,,Ellie?" počula som akýsi hlas ako ma volá.
Rozospato som otvorila oči. Bolo už ráno. Pozrela som rovno do Alexovej tváre. Bol oblečený a zrejme sa niekam chystal.
,,Dobré ráno, koľko je hodín?"
Zdvihla som sa na lakte.
,,Skoro desať."
,,Ach" postavila som sa a navliekla na seba džínsy. Jeho tričko som si nechala a zastrčila ho dnu do džínsov.
,,Ďakujem ešte raz, že som tu mohla zostať" povedala som v rýchlosti a chystala sa na odchod, no zadržal ma.
,,Neviem ako ty, ale ja som dosť hladný. V areály školy je kaviareň, kde podávajú raňajky. Budú tam aj Mia a Mike, nechceš ísť tiež?"
Zmätene som naňho vytreštila oči.
,,Dobre, ale potrebujem sa aspoň umyť"
,,Mám tu kúpeľňu ak si si nevšimla" zasmial sa.
,,A čo zubná kefka?"
,,Náhradná je v skrinke na pravo" uškeril sa.
Bez slova som sa pobrala do kúpeľne a zavrela za sebou.
Vlasy som mala v dezolátnom stave, no neostávalo mi nič iné ako ich prečesať. Samozrejme, že Alex kefu na vlasy nevlastnil, takže mi musel postačiť obyčajný hrebeň.
V rýchlosti som si umyla zuby a pozrela sa na seba v zrkadle.
Som nervózna. Som nervózna z neho. Len pokoj, bude tam aj Mia. Snažila som sa nejako upokojiť.
Keď som otvorila dvere sedel na posteli a niečo ťukal do telefónu. Ihneď ma napadlo skontrolovať svoj. Mala som len jedno upozornenie. Iba obyčajné, bežné správy o počasí nič dôležité.
,,Ideme?" spýtal sa.
,,Áno"
Až keď sme boli vonku som si uvedomila, že mám na sebe jeho tričko.
,,Počkaj. Moje tričko, musím sa ísť prezliecť"
,,Nepreháňaj, nikto nebude vedieť, že je moje, ak chceš v aute mám ešte mikinu" uškeril sa.
,,Si neskutočný!" pregúlila som očami a šla dopredu.
Nechcelo sa mi vracať a po pravde už som bola poriadne hladná.
Chvalabohu to nebolo ďaleko.
Klamal, žiadna Mia tam nebola. Sedeli sme na konci útulnej kaviarene hneď pri okne.
Pozerala som do jedálneho lístka, no nemohla som si pomôcť, bola som až príliš nervózna.
Je to tu zas. Zas začínam panikáriť.
Krvopotne som sa snažila čítať čo je tam za ponuku, no nemohla som, nemohla som sa sústrediť.
Prečo mi povedal, že tu bude Mia ak tu nie je? Prečo ma vôbec bral na raňajky? Čo sa to tu dopekla deje?
,,Vybrali ste si?"
Z myšlienok ma prebudila postaršia čašníčka.
,,Dám si omeletu?" povedala som, no nebola som si istá či to majú v ponuke.
,,Takže, jedna omeleta..." zapísala si.
,,Dám si to isté" povedal Alex a podal jej jedálny lístok.
,,Donesiem vám aj niečo na pitie?"
,,Minerálku" nervózne som sa usmiala.
,,Sprite"
,,Všetko bude?"
,,Áno" povedali sme jednohlasne.
,,Nikde tu nevidím Miu a ani Mikea" nadvyhla som obočie.
,,Noo, mali tu byť, neviem kde trčia" uškeril sa.
,,Ach taak" pokrútila som hlavou.
,,Ako sa cítiš?"
Ako to myslí? Ja nie som tá čo dostala ľavačkou priamo pod oko.
,,Ja? Videl si sa v zrkadle?" ukázala som prstom pod jeho pravé oko.
,,To nič nie je, bolo aj horšie"
Oprel sa na sedadle a založil si ruky na hrudi.
,,Prečo ste sa vlastne pobili?"
,,Už ani neviem"
,,Čo tu vy dvaja robíte?"
Otočila som sa na bok a uvidela zhrozený pohľad Mii.
,,Ehm" ostala som ako obarená.
,,Je ráno, čo asi by sme tu robili?" odpovedal Alex.
,,No ja ..."
Mia ani nedopovedala len si prisadla ku mne.
Bola to napätá sitácia. Nechcem, aby si myslela, že som nejaká štetka a vyspala sa s ním na prvykrát.
Videla som jej pohľad, keď sa mi zapozerala na tričko.
Celá som sčervenela.
,,Kde je Mike?" spýtal sa Alex a ja som mu bola vďačná, že prelomil to ticho, ktoré medzi nami vládlo.
,,Neviem" mykla plecom Mia.
,,Nešiel s tebou?"
,,Šiel, ale pohádali sme sa. Vyložila som ho na internáte a šla naspäť po Ellie, to bolo vtedy, keď som ti volala. Nemám chuť ho stále ťahať z tých sračiek čo si narobí"
,,Neprišiel do izby, kde potom je?"
Alexovi zaťal päste.
,,Neviem, no ja to nehodlám zisťovať. Je dospelý nech si robí čo chce" pregúlila očami Mia.
,,Možno ostal spať u niekoho iného" prehovorila som.
Konečne nám doniesli jedlo, hneď som sa do toho pustila.
Teraz keď tu bola aj Mia cítila som sa o trochu lepšie. Síce to bolo trapne keď nás tu tak uvidela, no konverzácia to vyriešila.
,,Čo budeme robiť zvyšok dňa?" vzdychla si Mia.
,,Neviem, ale mám chuť na nejaký výlet" uškerila som sa.
,,Čo tak kameňolom?" navrhol Alex.
Zaskočil ma, nemyslela som si, že s nami pôjde aj on.
,,Kameňolom?" povedala som zmätene.
,,No miesto kde sa ťažili kamene" zasmial sa Alex.
,,Ja viem čo je to kameňolom iba som nevedela, že je to aj tu v okolí"
,,Je to hodinu cesty a potom pol hodiny kráčania v lese" pregúlila očami Mia.
,,Môžme ísť stanovať"
,,Stanovať?" zasmiala som sa.
,,Obvolám paru ľudí a môžme ísť" mykol plecom.
,,Len prosím ťa žiadnych feťáckych kamarátov dobre?" pozrela naňho prísne Mia.
,,Ty radšej nájdi Mikea nech sa dá do kopy" žmurkol na ňu Alex a vyšiel von.
,,Hovor" pozrela na mňa Mia.
,,Nemám čo, nič sa nestalo"
,,No jasné poznám ho Ellie a toto nevyzerá, že sa nič nestalo" ukázala na tričko čo som mala na sebe.
,, Odviezol ma späť na internát. Šla som do izby, ale Beatrice tam mala navštevu, takže som sa nemohla dostať dnu. Památáš si ten gauč, kde si minule nechala Mikea? Šla som tam. Alex práve vyšiel zo sprchy a povedal, že Mike dnes nepríde a že ma nenechá samú spať na chodbe. Vyzeral, že to myslí úprimne, stále som však nechcela ísť, te tá pohovka nebola vôbec pohodlná takže či som chcela, alebo nie nemala som inú možnosť. K tomu tričku... musela som sa predsa do niečoho prezliecť. To je všetko, spali sme. Oddelene ani jeden dotyk nič. No neviem mám pocit, že má v sebe niečo zvláštne, že pod tou celou pretvárkou je naozaj milý"
,,Ach Ellie. Nechcem, aby ti ublížil. Videla som až príliš veľa dievčat od neho utekať s plačom. Mám ťa rada a nechcem, aby ťa zničil preto buď opatrná. Alex je ako môj brat, no spôsob ako sa sprava k ženám sa mi nepáči"
,,Nemusíš sa báť, myslím, že sa mu aj tak nepáčim" mykla som plecom.
,,No vzhľadom na to, že ste LEN spali neviem" uškerila sa.
ESTÁS LEYENDO
Bláznivá, Hlúpa Láska (dokončené)
FanficMali ste niekedy neprekonateľnú chuť niekam utiecť? Niekam kde vás nikto nepozná, začať odznova s čistým štítom? Pre mladučkú Ellie je vysoká škola jediná možnosť ako utiecť od každodennej rutiny. Jej divoké srdce bije pre dobrodružstvo a nespútanos...