UPOZORNENIE:
Táto časť nie je vhodná pre čitateľov mladších ako 18 rokov.*Ellie*
Po výdatnej večery nás Miguel viedol do naších izieb.
Alexa som držala pevne za ruku. Úprimne? Bála som sa... Prisahám, že tentokrát aj keby som neviem ako kričala od bolesti nedovolím mu, aby prestal.
Samozrejme, že izba bola nádherná tak ako aj všetko v tomto dome...
,,Gracias" povedal Alex.
,,De nada señor" usmial sa Miguel a nechal nás v izbe.
Pomalým krokom som prešla k balkónu a zadívala sa na ten nádherný výhľad. Pláž bola prekrásna, mohla by som sa takto dívať donekonečna.
Alex si vyzliekol tričko a pritisol sa ku mne zozadu. Jeho pery sa ma dotýkali na krku a ja som znova pocítila ten zvláštny pocit v podbrušku.
,,Nevravel som ti, že večer mám v rukách moc ja?" Zašeptal a rukami zablúdil pod moje tričko.
Zalapala som po dychu keď sa jeho hravé prsty dotkli mojich vztýčených bradaviek. Začal pri nich krúžiť a mne sa z hrdla vydrel ston.
,,Budeš ma ešte provokovať?" spýtal sa drsne a odrazu prestal. Jeho prsty sa zošmykli k mojím nohavičkám a uchopili ich za okraj.
Otvorila som ústa, no nedokázala som v tejto chvíli povedať ani jediné slovko. Odrazu sa rukou zosunul ešte nižšie a začal ma hladiť medzi nohami. Nevnikol do mňa, iba ma hladil, to však nemenilo nič na tom, že sa moje vnútro šlo zblázniť.
,,Povedz mi Ellie" zašepkal mi do ucha a ja som sa skoro urobila len z tónu jeho hlasu, ,,kto ťa vie urobiť najlepšie?"
Bezmocne som si oňho oprela hlavu. Nie nedokážem povedať nič.
,,Odpovedaj mi cherie"
,,Ty" vzdychla som.
,,Zopakuj to"
Mal presne ten cinický, namyslený tón hlasu ako keď sme sa spoznali. Z nejakého dvôvodu mi to pripadalo neskutočne sexi.
,,Alex" zalapala som po dychu.
,,Vidíš ani nie som v tebe a aj tak ťa viem urobiť"
,,Uhm" zakňučala som a v tom som ucítila ako do mňa vnikajú jeho dva prsty.
,,Kurva si tak úžasne vlhká... pripravená na mňa" zapriadol.
Začal prstami pohybovať. Najprv som pocítila štipľavú bolesť, no trvalo to len krátko a potom prišiel ten šialený pocit uspokojenia... Hýbal nimi dnu a von, dnu a von, pomaly, ležérne...
,,Alex" zastonala som.
,,Ešte nie zlato, vydrž" prikázal mi.
Jeho prsty boli zladené v dokonalom rytme, presne vedel ktorej časti mňa sa má dotknúť. Tými zázračnými prstami dobýjal môj klitoris, dráždil ma a ja som z toho šalela. Napla som boky a začala nimi pohybovať proti jeho prstom. Na chrbte som cítila ako ma tlačí jeho stoporený penis a to ma vzrušovalo ešte viac. Úžastnejší pocit som ešte nezažila...Z úst som vypustila hlasitý ston a moje nohy sa mi začali podlamovať. Alex dráždil moje vnútro čím ďalej tým viac až vo mne vybuchla vlna orgazmu.
Uvoľnilo sa mi celé telo a ja som sa zvalila na Alexa, ktorý ma k sebe pevne pritisol a vytiahol zo mňa prsty.
Leskla sa mu na nich tekutina, ktorú olízal. Vyzeral neskutočne sexi. Zhlboka som sa nadýchla.
,,Chutíš neskutočne Ellie" povedal smutne. Prečo smutne?
,,Ja ťa milujem Alex" povedali moje ústa.
,,Toto si nemala" pokrútil hlavou a šmahom jednej ruky ma zdvihol a položil na posteľ, ,,rozbila si tým totiž stenu za ktorou boli skryté posledné kúsky môjho sebaovládania" povedal chrapľavím hlasom a vyzliekol si nohavice.
Jeho penis sa týčil nado mnou a ja som mala srdce až niekde v krku. Veď... toto sa do mňa predsa zmestiť nemôže, nedá sa to...
,,Pozri sa mi do očí Ellie" povedal nežne.
Naprázdno som prehĺtla a cítila ako mnou zmieta strach.
,,Cherie pozri sa na mňa" kľakol si medzi moje nohy.
Prudko som dýchala, bála som sa, že to bude bolieť ešte viac ako pred tým, keď sme to skúšali prvykrát, nemohol do mňa vtedy vojsť...
Na to, že pred ním ležím úplne nahá som si už zvykla, väčšinou ma urobil jazykom, no teraz to je niečo úplne iné. Môžem z toho ostať aj tehotná... Presne som si vedela predstaviť aká hrôza sa mi teraz musela odraziť v očiach.
,,Nerozmýšľaj miláčik" pohladil ma po líci.
Hrudník sa mi divoko dvíhal a moje telo sa začalo triasť z neznámych vôd do ktorých mierim.
,,Alex"
,,Áno cherie"
,,Tentokrát neprestaň" zašepkala som.
Jeho nádherné oči sa vpíjali do mojích a ja som v nich videla akúsi iskru. Milujem ho, toto nie je iba zaľúbenosť, ja ho milujem...
,,Uvoľni sa zlato" zašepkal a pritom ma hladkal po tvári koreňom nosa.
Jemu sa to povie... uvoľni sa...
Prstami mi jemne prešiel od lýtka ku stehnu a potom si založil moju nohu za jeho chrbát.
Celá som sa triasla a nevedela to zastaviť hoc som akokoľvek chcela.
,,Milujem ťa Ellie" povedal a vnikol do mňa špičkou penisu.
,,Auu!" zkríkla som až mi vyhrkli slzy.
,,Cherie pozri sa na mňa miláčik" pohladil ma po tvári.
Pozrela som mu priamo do očí. Týčil sa nado mnou so strápenými očami. Nie, nemôžem ho sklamať po druhýkrát.
,,Neprestávaj" povedala som a on do mňa vnikol o kúsok viac, ,,o Bože" zaplakala som.
,,Prepáč zlato, prepáč mi to"
,,To nič" trochu som sa ukľudnila.
Znova sa pohol hlbšie.
Znova som skrikla od bolesti.
Mala som sto chutí ho od seba odhodiť preč len nech tá bolesť ustane...
,,Alex!" okríkla som ho, keď vo mne bol ešte hlbšie.
,,Zlato sústreď sa na mňa, pozri sa mi do očí"
Vedela som, že sa poriadne ovláda a len ja som takáto padavka, ale keď on bol až príliš obdarený a ja som naňho bola až príliš úzka.
,,Milujem ťa Ellie, tak veľmi" pobozkal ma a vnikol do mňa o poriadny kus.
,,Auu!" zaplakala som pomedzi bozky. Vedela som, že nie je dnu úplne celý, no keď som prežila doteraz toto už nemôže byť horšie. Avšak mýlila som sa posunul sa ešte o kúsok a potom ostal nehybný. Cítila som ako vo mne pulzuje pripravený a nedočkavý.
V panike som sa strhla v kŕči a stiahla nohy k sebe.
,,Zlato musíš sa uvoľniť babe" pobozkal ma a ja som len prikyvla a pomaličky uvoľnila zovretie.
,,Si v pohode?" spýtal sa.
,,Ale veď, nie si vo mne úplne celý"
,,A ani nebudem pekných pár dní" usmial sa a pobozkal ma na čelo.
,,Ale to si to potom neužiješ..."
,,Ja si užívam už len tým, že si pri mne cherie a neboj sa užijem si to rovnako ako ty"
Len som prikyvla a snažila si zvyknúť na neznámy predmet vo mne. Bol to nepríjemný pocit a stále to dosť bolelo.
,,Môžem?" spýtal sa a ja som prikývla. Pomaličky sa vo mne pohol trochu von a potom zasa naspäť. Bola by som znova zbabelo fňukala, no nedal mi možnosť, pretože jeho nádherné pery si dobýjali cestu k mojím.
Odrazu som začula ako k nám z vonku doliehaju tónu nejakej piesne. Počula som ju zreteľne, no teraz som sa nevedela sústrediť na nič iné ako na Alexa.Calling out for the rope
Prepare as we will
Watch the flames burn on and on
The mountain side
Desolation comes upon the skyNow I see fire
Inside the mountain
And I see fire
Burning the trees
And I see fire
Hollowing souls
And I see fire
Blood in the breeze
And I hope that you remember meOh, should...
,,Čo je to?" spýtala som sa prestrašene.
,,Myslím, že ťa André počul kričať a domyslel si svoje" zasmial sa a ja s ním. Rehotali sme sa ešte hodnú chvíľu...
Celkom to uvoľnilo atmosféru a moje vnútro si na Alexa už viac menej navyklo síce nie úplne, no už to tak nebolelo ani keď sa znova pohol.
,,Mohol by som sa urobiť už len z pohľadu na teba zlato" zašepkal Alex.
Len som sa usmiala.
Znova prirazil a mnou trochu myklo.
,,Prepáč" usmial sa.
,,To nič"
,, Nevieš si ani predstaviť ako dlho som túžil byť v tebe" zapriadol a znova prirazil. Rukou nahmatal dalšiu moju nohu a založil si ju za hrbát. Ja som mu ruky obtočila okolo krku.
Alex zo mňa vyšiel ešte viac ako pred tým a potom prirazil. Znova mnou myklo, no keď to opäť zopakoval už to nebolo take zlé.
Perami prešiel po mojích prsiach a popri tom neprestával prirážať.
To je mi novinka, chlap a robí dve veci naraz... Vzal jednu bradavku a začal ju sať. Moje telo sa naplo v rozkoši, ktorú mi začali spôsobovať jeho pery. Trochu to odpútalo pozornosť od bolesti tam dole.
Alex do mňa vnikal v pravidelnom rytme, cítila som jeho svalnatý hrudník na mojom, počula tlkot jeho srdca...
,,Kriste Ellie si dokonalá" zastonal a prirazil, no tentokrát trochu tvrdšie.
Tvár sa mi skrivila v bolestnom úškrne.
Doteraz to robil pomaly, no teraz zrýchlil tempo pozorujúc, či som v poriadku. Každý jeho dotyk, bozk zmiernil bolesť medzi mojími nohami až sa nakoniec skoro vytratila. Citila som ako sa jeho svalstvo napína každým vniknutím do môjho vnútra. Pohladila som ho po tvári a konečne si to začala užívať tiež.
Keď znova prirazil došlo to až ku mne a donútilo ma to zastonať tentokrát od slasti. Alex sa pridal ku mne a zastonal tiež.
,,Alex" vydýchla som a zaryla mu nechty do chrbta. Áno predsa je to len príjemné.
,,Zopakuj to" prikázal mi.
,,Alex" zastonala som. Hmm veľmi príjemné.
,,Povedz, že som tvoj prvý a posledný" zachrapčal a drsne prirazil.
Pohla som panvou a zistila, že ak sa hýbem proti nemu má to väčší účinok.
,,Kriste pane!" zkríkol obarený chtíčom.
,,Prisahám, že si môj prvý aj posledný"
,,Ježiši si taká sexi" povedal a lačne ma začal bozkávať. Prirážal tvrdšie ako na začiatku a ja som mu dopomáhala k žiadanému výsledku.
,,Už budem zlato" zastonal a začal spomaľovať.
,,Neprestávaj Alex" zafňukala som.
Ako keby nabral druhý dych a znova do mňa začal vnikať rýchlejšie a rýchlejšie. Cítila som aký sme obaja spotený a dokonca aj hudba stíchla síce neviem kedy, no už som ju nepočula.
Pritiahla som ho bližšie k sebe a napla boky ešte viac. Jeho panva sa hýbala proti mojej a to spôsobovalo to vzrušenie, ktoré som citila po celom tele. Každým prirazením, každým vniknutím jeho údu do mňa sme boli bližšie k vyvrcholeniu.
,,Si," zastonal a prirazil, ,,najúžasnejšia žena," znova dnu a von, ,,akú," dalšie prirazenie, ,,poznám" obaja sme poslednykrát zastonali a potom nás ovalila vlna orgazmu. Musela som skríknuť od tej slasti, ktorá mnou lomcovala. Síce to nebolo až také silné ako to mal Alex, no bolo to prvykrát ... Ostal vo mne na chvíľu nehybný a ja som cítila ako vo mne jeho penis divoko pulzuje.
,,Zbožňujem ťa cherie " pobozkal ma na čelo a opatrne zo mňa vyšiel von pričom som opäť trochu skrivila tvár od bolesti.
Obaja sme prudko dýchali...
,,Bolo to..."
,,Bolo to prvykrát a prisahám ti, že na budúce ťa privediem do samotných nebies, je toľko polôh, ktoré s tebou chcem vyskúšať" cítila som sa trochu divne... on je taký skúsený a ja? Dievča, ktore práve prišlo o panenstvo. O čom svedčilo aj zašpinené prestieradlo.
,,Budem to s tebou robiť stále každé ráno, večer, cez deň... nenabažím sa ťa nikdy"
Alexovi sa diabolsky zablislo v očiach, pritiahol si ma k sebe a ja som s hlavou na jeho ramene zaspala. Bála som sa aj pohnúť... citila som aké mám obolene vnútro medzi nohami.Ďakujem za každý vote aj komentár veľmi ma teší, že čítate túto knihu a dúfam, že vás nesklamem 😊❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Bláznivá, Hlúpa Láska (dokončené)
Fiksi PenggemarMali ste niekedy neprekonateľnú chuť niekam utiecť? Niekam kde vás nikto nepozná, začať odznova s čistým štítom? Pre mladučkú Ellie je vysoká škola jediná možnosť ako utiecť od každodennej rutiny. Jej divoké srdce bije pre dobrodružstvo a nespútanos...