*Ellie*Stála som pred klubom zvaným Havana. Videla som auto na ktorom Alex podľa Jamesových slov odišiel. Takže musel byť dnu...
Zhlboka som sa nadýchla a vstúpila. Samozrejme, že to bolo preplnené tancujúcimi ľuďmi. Prebíjala som sa pomedzi nich až k baru. Bolo mi z toho všetkého nanič. Poriadne som si prezrela opitých ľudí, no ani jeden z nich nebol Alex. Vyhýbala som sa rukám, ktoré ma chceli ošahávať a mierila opäť k východu, nedalo sa tu ani poriadne dýchať.
Celé som si to obzrela ešte raz a konečne ho zbadala. Sedel na kožennej sedačke s nejakymi chlapmi a okolo nich boli štetky. Jedna sedela hneď pri Alexovi a ošahávala ho. Ako keby ma zasiahlo tisíc ihiel... Tak toto on robí? Zakaždým to bude takéto?! On si zdupká do bordelu a mňa nechá tak. Nemohla som od nich odtrhnúť zrak. Zdalo sa, že Alex tú kurvu jemne odstrčil, no aj tak na ňom bola nalepená. Nevedela som čo robiť... ísť za ním alebo radšej sa zbaliť a odletieť domov. Teda ani nemám čo baliť, stačí ak nasadnem do taxíka.
V tom momente sa naše pohľady stretli... môj uslzený a jeho hovoriaci Som predsa chlap a mám svoje potreby. Avšak tú štetku od seba odhodil a postavil sa.
Bolo mi z toho všetkého zle, ako mi to mohol urobiť?!
Pokrútila som hlavou a vyšla von na čerstvý vzduch.
V srdci som opäť pocítila ten známy pocit bolesti a strachu. Neznášam ho! Nenávidím ho za to, ako sa so mnou hrá, ako s bábikou.
,,Ellie si to ty?" ozval sa a chytil ma za ruku.
,,Vypadni odo mňa!" zvrieskla som.
Moja dvôvera v neho bola už tak dosť naštrbená a toto ju zlomilo na tisíc kúskov.
,,Prečo si sem šla?!"
,,Nehovor na mňa!" kričala som a zamávala na taxík.
,,Nemala si sem chodiť"
,,Prečo?! Aby som nevidela ako mi len tak zahýbaš? Povedz Alex koľko ich bolo?!" rozhodila som rukami.
,,Nepreháňaj to, nič som s ňou predsa nemal"
Bol spitý na mol.
,,To všetko len preto, že som sa ťa pýtala na tvoju rodinu?! Si šialenec a ja toto znášať nebudem! Ja neverím! Neverím, že som sa ti znova otvorila, dala ti všetko! Počuješ?! Všetko! A ty ma podrazíš pri prvej príležitosti!"
,,Ellie, nič sa nestalo, nič som s ňou nemal" povedal zúfalo.
,,Vieš tu ide o to, že ty si myslíš, že ja som len nejaká bábka s ktorou sa môžeš pohrať a potom len tak odhodiť. Verila som ti Alex" pokrútila som hlavou so slzami v očiach.
,,Neplač cherie prosím"
,,Nevolaj ma tak!" zrýchlila som krok a až sa zahýkavala od plaču.
,,Ellie si to buď ty, alebo nikto iný. Milujem ťa"
,,Strč si tie reči niekam! Vo vnútri to tak vôbec nevyzeralo!"
,,Prisahám ti to zlato" pokrútil hlavou a potom ma chytil za ruku a pritiahol k sebe.
,,Daj mi pokoj!" skríkla som.
,,Miluj ma Ellie, prosím ťa" zaúpel a po líci mu stiekli slzy.
,,Myslíš, že to ešte dokážem?!" metala som sa mu v náručí so snahou oslobodiť sa.
,,Prosím nehovor to"
,,Zakaždým je to tak Alex! Zakaždým! Pohraješ sa so mnou a potom utečieš! Možno ťa prekvapím ale ja som človek z mäsa a kostí a ak náhodou nevieš mám city!"
Nevládala som už ani bojovať. Ešte kvôli nikomu inemu som sa tak nenatrápila ako kvôli nemu. Moje srdce bije len preňho a to je na celej situácii to najhoršie.
,,Ellie, nebola to iba nehoda" povedal a mne na tvar dopadli jeho slzy.
,,O čom to hovoríš?!"
,,Smrť rodičov nebola nehoda. Zabili ich rovno pred mojimi očami a potom zapálili auto, aby to vyzeralo ako pojebaná autonehoda. Bol som v tom aute, v horiacom aute. Pozeral na bezvládne telá mojích rodičov z ktorých vysychal život a ja som s tým nemohol urobiť nič. Akoby nestačila guľka medzi oči ten chlapík im podrezal hrdlá, aby mal istotu. Zomrel by som tiež, keby ma z auta nevytiahol obyčajný okoloidúci človek. Nechápeš to? Ja nemám žiť! Mal som byť mrtvy! Mal som zhorieť v tom aute ako mama s otcom" plakal.
Je toto nejaký zvratený trik ako ma oklamať?
Pozrela som mu do očí a videla, že hovorí pravdu.
Môj mozog anu nedokázal rozmýšľať stála som nehybne, bez slova.
,,Okrem Jamesa o tom nevie nikto, ako zbabelo som sa zachoval. Preto som sa tak nahneval, pripomenulo mi to krutú pravdu"
Prestava, že to všetko dusil v sebe bola hrozná.
,,Zbláznil si sa? Nemohol si predsa nič urobiť, ten chlap mal zbraň" zašepkala som z posledných síl.
,,Mohol som urobiť aspoň niečo! Nezaslúžim si žiť, iba špiním ich pamiatku"
,,Alex prestaň, prosím nehovor také veci" znova som plakala.
,,Aj tebe iba ubližujem"
,,Prosím, prestaň. Mohol si mi to povedať rovno"
,,Aby si vo mne videla toho zkurvysyna akým som?" pokrútil hlavou.
,,Vidím v tebe silnú osobnosť. Silného, mladého muža, tak sa už viac nevracaj k starým ranám ale začni odznova"
,,Ellie ja si ťa nezaslúžim"
,,Ja viem" vzdychla som si a objala ho.
Nemôžem si pomôcť, aj keby mi neviem ako ublížil milujem ho, nezhranične ho milujem.
,,Odpusť mi moje správanie, prosím"
Pritisol ma k sebe.
,,Ak máš ešte niečo tak von s tým, už žiadne tajomstvá"
,,Vieš o mne viac než ktokoľvek iný a preto ťa tak veľmi milujem"
,,Potrebujem trochu času, aby som to vstrebala" vzdychla som si. Nemôžem mu predsa ustúpiť hneď...
,,Len mi povedz, že nie je koniec" vyslovil to tak žalostne!
Fľašu, ktorú držal v ruke si priložil k peráz a pil z nej ako keby to bola voda. Ani som si nevšimla, že ju držal.
,,Bez teba sa budem opíjať až k smrti" zaplakal.
,,Tak poď ideme naspäť a poriadne sa vyspíš"
Musela som ho podopierať, pretože nevladal ani poriadne chodiť.
Otvorila som dvere na drahom Mercedese a uložila ho na miesto spolujazdca.
Ďalšia vlna opilosti dorazila... plakal a hneď na to sa rehotal.
Sadla som si za volant a naštartovala. Tak fajn nebude to malina, ale zvládnem to.
,,Odpusť mi Ellie" povedal opileckým tónom.
,,Porozprávame sa zajtra"
Nemotornými rukami ma chytil za stehno a naklonil ku mne hlavu.
Čo som nečakala bolo, že mi ju strčil pod tričko.
,,Kristepane! Alex!" zvrieskla som, no on sa len smial.
,,Chcem mať s tebou deti" vyslovil pomaly a opäť si sadol na svoje miesto.
,,Ale čo, nehovor"
Radšej som zapla rádio v snahe, že už nebude tak vyvádzať, no on otvoril okno a niečo zvrieskol do tmy.I'm lying alone with my head on the phone
Thinking of you till it hurts
I know you hurt too but what else can we do
Tormented and torn apart
I wish I could carry your smile and my heart
For times when my life seems so low
It would make me believe what tomorrow could bring
When today doesn't really know, doesn't really know.Zazneli prvé tóny pesničky a to ho donútilo sa ukľudniť.
,,Miluješ ma Ellie?" spýtal sa uslzenými očami.
Musela som sa naňho usmiať, jasné, že ho milujem.,,I'm all out of love, I'm so lost without you" ukazal na mňa
,,I know you were right believing for so long
I'm all out of love, what am I without you
I can't be too late to say that I was so wrong" začal spievať na plné hrdlo. Pritom pozeral na mňa s ospravedlňujúcim pohľadom. Ehm Alex nevedel spievať, no mne to nevadilo, smiala som sa ako to celé precítil, bol úžasný.,,I want you to come back and carry me home
Away from this long lonely nights
I'm reaching for you, are you feeling it too
Does the feeling seem oh so right
And what would you say if I called on you now
And said that I can't hold on
There's no easy way, it gets harder each day
Please love me or I'll be gone, I'll be gone."
,,Počuješ Ellie? Love me or I will be gone" povedal strápene.
Srdce ma bolelo pre to čo si vytrpel, no to, že sa šiel opiť a k tomu ešte tá štetka... ma bolelo viac ako by som si priznala.,,Come babe please...
I'm all out of love, I'm so lost without you
I know you were right believing for so long
I'm all out of love, what am I without you
I can't be too late to say that I was so wrong"
Prstami bubnoval do rytmu po palubnej doske a ja som vedela, že tento chlap je len môj.,,I'm all out of love, I'm so lost without you
I know you were right believing for so long
I'm all out of love, what am I without you
I can't be too late to say that I was so wrong" spievala som s ním. Tá pesnička bola celkom príhodná a k tomu sa mi veľmi páčila.
Takto sme s Alexom škriekali celú cestu naspäť.
ESTÁS LEYENDO
Bláznivá, Hlúpa Láska (dokončené)
FanficMali ste niekedy neprekonateľnú chuť niekam utiecť? Niekam kde vás nikto nepozná, začať odznova s čistým štítom? Pre mladučkú Ellie je vysoká škola jediná možnosť ako utiecť od každodennej rutiny. Jej divoké srdce bije pre dobrodružstvo a nespútanos...