*Ellie*To sa na mňa niekto tam hore naozaj hnevá? Nech robím čo robím nedarí sa mi dostať ho od seba čo najďalej.
,,Čo sa ti stalo?" spýtala som sa, keď sme ostali sami v izbe.
,,Nezáleží na tom, hlavné je, že som znova pri tebe" smutne sa usmial.
Neuľahčoval mi to...
,,Jaaa..."
,,Nehovor nič. Ellie si moje všetko od kedy ťa poznám nemyslím na nikoho iného. Si svetlom v temnote, ktorá obopína celý môj život. Jediná dobrá vec, ktorá ma stretla. Mrzí ma, že som bol totálny idiot a nechal ťa odísť. Pravdou je, že sa bojím. Všetci, ktorých som miloval zomreli, ubližujem všetkým naokolo, pretože to je to čo ja robím. Nezaslúžim si ťa, no z nejakého neznámeho dvôvodu si ma našla a ja sa ťa nechcem vzdať..."
,,Už si sa ma vzdal pamätáš?" znova som plakala. Dalo sa snáď inak? Popri tom čo mi tu hovorí?
,,Pamätám a preklínam ten deň, keď som ťa nechal ísť. Chcem ti dať všetko..." jemne ma vzal za ruku a priložil mi ju k jeho hrudi na srdce, ,,toto som ja, celý zo všetkým, len tvoj"
To malé gesto ma dostalo, bolo to take nádherné a na chvíľu uchlácholilo moje kvíliace srdce.
,,Sľúb mi, že ma neodkopneš ako nejakú handru" vzlykala som.
,,Nie miláčik, prisahám ti, že sa to nestane" jeho pevná ruka ma pohladila po tvári a ja som si nemohla pomôcť pridržala som si ju na líci a privrela oči.
Leží tu predo mnou úplne zraniteľný. Bolí ma ako trpí, no zároveň neviem či mu môžem stopercentne dôverovať. Niečo v mojom vnútri sa pohlo. Viem, že ho potrebujem tak ako aj on mňa. Zvádzam vlasný boj, som rozpoltená... Mám mu veriť? Mám veriť tým mäkkým perám? Tým prekrásnym, bezodným očiam, ktoré stratili svoju iskru?
,,Citim k tebe to čo som ešte nikdy k nikomu necítil" zašepkal.
,,Čo je to? Čo si nikdy k nikomu necítil?"
Ak to myslí naozaj chcem to počuť. Potrebujem to počuť, pretože inak sa asi zbláznim.
,,Zaľúbil som sa Ellie, šialene som sa do teba zaľúbil"
Srdce mi nesputane bilo, trieskalo do hrudného koša. Myslí to vážne? Môžem mu veriť?
,,Čo ak by som ti povedala, že ja do teba zaľúbená nie som?" zlomil sa mi hlas. Nebola to samozrejme pravda, len ma zaujímala odpoveď či zlostne vybuchne, pretože nie je po jeho, alebo na to odpovie niečo zmyselné.
,,Potom zlomíš aj posledné kúsky mojej duše, ktoré sa ti za ten krátky čas podarilo zlepiť"
Je toto naozaj Alex? Ten Alex? Videla som ako sa mu v očiach lesknú slzy. Nemohla som to už viac vydržať, nemôžem vydržať bez neho... ak má byť mojou naozajsnou záhubou, loďou, ktorá ma má prepraviť do samotného pekla tak nech! Potrebujem ho, potrebujem znova cítiť jeho pery, jeho ruky na mojom tele. Nespali sme spolu, no teraz mu dám všetko celú mňa a ak ma znova sklame zrútim sa ako domček z kariet, keď sa doň fúkne.
Už to viac nevydržím.
Nahla som sa a pritisla pery na tie jeho. Ostal nehybný, len pootvoril ústa aby som do nich mohla vniknúť jazykom.
Potom však prebral kontrolu on. Jeho bozky boli dychtivé a vášnivo bolestné. Pritiahol si ma k sebe bližšie tak som vyšla na posteľ a sadla naňho obkročmo. V tom sa mu tvár skrútila od bolesti.
,,Prepáč" ihneď som z neho zdvyhla zadok.
,,Je mi to jedno" chytil ma zaňho a znova zastonal od bolesti.
,,Si zranený" prerývane som sa nadýchla.
,,Potrebujem len teba, na ničom inom mi nezáleží, neopusť ma prosím. Už nikdy"
,,Sľubujem ti to" usmiala som sa a on znova zautočil na moje ústa.
,,Chcem sa do teba ponoriť, cítiť tvoje telo na mojom" vyslovil to tak žalostne až mi to trhalo srdce a bola som schopná mu splniť všetko.
Pretiahla som si tričko cez hlavu a potom sa snažila urobiť to isté jemu, no znova sa zháčil od bolesti.
,,Nie takto to nejde, trhá mi srdce keď ťa takto vidím" sklonila som sa nad neho polonahá.
,,Jebem na to zranenie, nemôžem už o teba prísť"
V jednom rýchlom pohybe sa prehupol na mňa takže som ležala pod ním. Samozrejme, že to malo za následok poriadne hlasný ston od bolesti. Priložila som mu dlane na líca. Srdce mi začal napĺňať strach.
,,Ja sa bojím" šepla som zatiaľ čo si vyzliekol tričko.
,,Zlato prisahám, že neurobím nič čo nechceš ak na to nie si pripravená ja počkám. Budem na teba čakať aj sto rokov, len a len na teba" pohladil ma chrbtom ruky po tvári.
Chcem aby to bol prvýkrát on. Cítila som to tak. Len som nemo prikývla.
,,Tiež ťa potrebujem cítiť, chcem aby si to bol ty" priznala som a ihneď ucítila červeň, ktorá mi zaliala líca.
,,Takže si s Ericom nespala?"
Iskierky v očiach sa mu opäť rozžiarili.
,,Nie, nemám s nim nič"
,,Bože ďakujem, ďakujem, ďakujem. Milujem ťa Ellie"
Skôr než som stihla niečo povedať pobozkal ma.
Cítila som jeho mužnosť ako mi pulzuje priamo na bruchu.
Vyvolalo to vo mne pocit chtíča, vzrušovala ma predstava ako naňho pôsobím.
,,Chcem byť prvý aj posledný" zašepkal mi do ucha a vzal do úst ušný lalôček. Otvorila som ústa, no nebola som schopá povedať ani slovo.
Jeho dotyk mi vyvolával motýle v bruchu.
Nemotorne som nahmatala jeho nohavice a rozopla mu ich.
,,Si taká úžasná" zachrčal perami na temučkej pokožke môjho krku.
,,Alex prosím" zašvytorila som.
,,O čo prosíš?" Spýtal sa zadychčane, ,,prisahám ti, že ti to urobím lepšie než ktokoľvek iný, vyvolávaš vo mne chtíč len tým, že sa ma dotkneš Ellie"
Opäť sa ku mne sklonil a pobozkal ma. Perami pomaly, mučivo prešie pozdĺž môjho hrudníka a zastavil sa pri pupku. Jeho šikovné ruky chytili okraj mojích nohavíc a...
Odrazu sa kľučka pohla a krátko na to dnu vošliel Mike aj s nejakým iným chlapcom.
Alex sa bleskurýchlo postavil, no určite obaja vedeli čo by sa tu udialo keby nevošli. Alexov nahý hrudník a rozopnuté nohavice hovorili za všetko. Ešteže som na seba stihla natiahnuť tričko. Bože ani neviem ako sa mi to mohlo podariť tak rýchlo.
,,Ehmm" Mike prerušil trápne ticho, ,,Ben toto je Alex potencionálny pacient a toto... toto je Ellie"
Chlapec sa uškeril a len s veľkou námahou zadržiaval smiech.
Musela som byť červená ešte horšie ako paradajka. Toľká hanba!
,,Alex ľahni si prosím nech sa ti na to pozriem" povedal napokon Ben.
Chytro som sa postavila a prešla k Mikeovi.
,,Zlato to tričko máš naopak" zašepkal so smiechom.
Zahanbene som si prikryla tvár rukami.
O niekoľko minút Ben usúdil, že Alex síce nemá zlomené žiadne rebro avšak je možnosť, že je naštiepené, veľká možnosť. Vraj má ostať v kľude a nevykonávať žiadnu námahu. Pri tom ako to hovoril pozrel na mňa a ja som mala sto chutí sa prepadnúť pod zem.
,,Ďakujeme" povedala som potichu ako myška keď spolu s Mikeom vychádzali von z izby.
,,Preboha" zaúpela som a Alex sa len uškrnul.
,,Aspoň urobí prácu za mňa"
,,Čože?"
,,Určite rozhlási všade čo videl a tak nebudem musieť obehnúť všetky dvere a povedať, že si moja"
Len som pokrútila hlavou a zývla. Zajtra musím skoro vstávať mám ďalšiu obhliatku bytu.
,,Nad čím premýšľaš?"
,,Nad tým čo všetko musím zajtra zariadiť" vzdychla som si a ľahla k nemu na okraj postele.
,,A čo také musíš zajtra zsriadiť?"
,,Mám obhliatku 2 bytov, potom musím zájsť konečne ku kaderníkovi a do banky"
,,Obhliatku bytu?" začudoval sa.
,,Áno, odmietam tu naďalej zostať s Beatrice."
,,Môžem sa spýtať strýka či nemá niečo voľné"
,,Nie ... teda ďakujem ale toto je vec ktorú si musim zariadiť sama"
,,Tak dobre, môžem ísť s tebou?" spýtal sa nevinne.
,,Máš predsa oddychovať" pokarhala som ho.
,,Vieš si predstaviť mňa ležať celý deň v posteli? A k tomu bez teba?"
,,Aj tak si myslím, že ti nie je dobrý nápad nemáš sa namáhať a..." stopol môj výklad bozkom.
,,Idem s tebou, nebudem tu len tak ležať" zavelil.
Je to tu. Pocit strachu sa mi usadik na hrudníku, tiaži ma ako kamene. Ako som mu mohla tak ľahko podľahnúť? Len tak bez mihnutia oka? Má nado mnou akúsi zvláštnu moc. Stačí iba jeden jeho dotyk a ja sa zosypem a žobroním o viac.
,,Naozaj ma to mrzí Ellie. Bol som totálny hlupák až teraz, keď som o teba prišiel som si uvedomil, že bez teba nedokážem existovať"
Jeho slová ma hladili pri srdci, no boli pravdivé? Viem, že trpím ak nie som s ním, no musím byť opatrnrnejšia, má moje srdce a ja nemôžem dovoliť, aby s ním zaobchádzal ako s bábkou. Do čerta aj s ním bude si robiť čo chce a ja ho nechám, lebo som až príliš zaláskovaná...
ESTÁS LEYENDO
Bláznivá, Hlúpa Láska (dokončené)
FanficMali ste niekedy neprekonateľnú chuť niekam utiecť? Niekam kde vás nikto nepozná, začať odznova s čistým štítom? Pre mladučkú Ellie je vysoká škola jediná možnosť ako utiecť od každodennej rutiny. Jej divoké srdce bije pre dobrodružstvo a nespútanos...