18

506 38 15
                                    

Kain lebar diberikan kepada Dami yang masih dalam keadaan serigala oleh Jimin. Hanya dengan tatapan mata sahaja, Dami sudah tahu yang Jimin mahu dia berubah menjadi manusia.

Dami akur lalu berubah kepada manusia. Kain lebar dililit pada badannya dengan rapi.

Kemudian, Jimin pula berubah. Seluar pendek yang diberikan oleh Jungkook, diambil lalu dipakai.

Mata Dami cuba untuk tidak terpesona dengan badan Jimin. Bintik merah kelihatan pada pipi perempuan itu. Jimin tersengih senget.

"Take a picture. It last long. "Usik Jimin dengan senyuman sengetnya. Lagi merah pipi Dami.

"Never! "Balas Dami dengan nada tinggi. Lagi la Jimin tersengih lebar sebab Dami gugup dengannya.

Tipulah kalau Dami tak gagap. Dada tegap dan lengan berotot sesuai dengan saiz badan Jimin. Bahkan lelaki itu ada eight packs pada bahagian abdomen yang mampu membuat mana-mana she-wolves terliur.

Bayangan mate digilai oleh she-wolves mendatangan bau-bau cemburu. Wajahnya bertukar mendung pada bayangan itu. Tak rela!

Jimin berjalan ke Yoongi yang sedang berbincang dengan Jungkook di hadapan kumpulan lelaki pucat yang sedang melutut. Kumpulan itu dikelilingi dengan Kappas supaya tidak terlepas.

"Bawak diorang ke underground. Kita perlukan information. Pastikan diorang digari dengan besi 104." Arah Yoongi kepada Jungkook dengan padat.

"Yes, Gamma! "Balas Jungkook kemudian berlari ke seorang Kappa yang sedang menjaga kumpulan musuh itu. Jungkook memberitahu arahan Yoongi kepada dia.

"Yoongi, any interesting thing? "Soal Jimin kepada Yoongi. Yoongi berpaling ke arah Jimin.

"Kumpulan Zeta Hwi dan Zeta Ki ditugaskan mencari jejak Julie dan Jeremy. Pack members yang cedera diarahkan ke hospital untuk mendapatkan rawatan."

"Seokjin? "

"Female Delta dilaporkan mempunyai broken spine manakala Delta Seokjin pula mempunyai kaki kanan yang terseliuh. "

"Broken spine... Bad? "

"Yes. "

Jimin diam selepas mendengar balasan Yoongi. Dia kekurangan maklumat untuk menyelesaikan teka silang kata ini.

Kenapa pack house diserang?

Apa strategi Julie dan Jeremy?

Dami memerhati mate dan Yoongi berada di dalam perbincangan yang serius. Dia nampak betapa seriusnya Jimin dalam hal-hal seperti ini.

Setelah menyedari bahawa dia telah memerhati Jimin dari tadi, dia membawa matanya ke sekelilingnya. Matanya cuba mencari perkara-perkara yang mencurigakan.

Tiba-tiba, dia nampak Jeremy yang sedang elok bersandar pada pokok yang besar. Agak pelik kerana lelaki bagaikan halimunan kerana seorang Zeta berada di situ.

Jeremy melambaikan tangannya sebelum memetik jari kemudian ghaib dari situ.

Dami menjadi bingung akan tetapi selepas beberapa saat, kepalanya menjadi sakit. Bagaikan ada pisau belati yang mencucuk kepalanya.

Sekelip mata memori dirinya yang berada di basement muncul. Dia nampak dirinya sedang memeluk lutut dengan erat dalam ketakutan.

Kenapa memori itu muncul?

Kepala dipegang dengan kuat apabila ia mula berdenyut-denyut. Bibir juga digigit kuat sehingga berdarah kerana sakit dialami.

"Dami? "Bahunya disentuh menyebabkan panik mula terhasil.

BLOODY WOLVES ✔Where stories live. Discover now