Gerulan demi gerulan dikeluarkan oleh Taemin menyebabkan Taehyung menghentak tangan kanan serigalanya di atas hidung serigala Taemin.
Namun begitu, Taemin tidak mengalah. Masih lagi mahu mencabar Taehyung walaupun hanya tinggal dia seorang sahaja yang masih hidup.
"SHIFT! "Gesa V, serigala di dalam badan Taehyung tetapi Taemin membantah dengan menggoncangkan kepalanya dengan kuat.
Perbuatan itu membuatkan V rasa tercabar.
Bora nampak mata serigala milik Taehyung bertukar menjadi hitam.
"Taehyung! "Panggil Bora dengan cemas namun ianya terlambat.
Bunyi tulang-temulang patah dibahagian tengkuk milik Taemin memberitahu Taehyung sudah menamatkan riwayat hidup Taemin.
Perlahan-lahan Taehyung bangun dari posisi menindih dia kemudian menjilat leher Taemin sebelum dia howl ke Moon Gooddess. Warriors disekeliling Taehyung menyambut haulan sedih milik Taehyung.
Menamatkan riwayat adik sendiri adalah satu tragedi yang akan memberi impak yang besar di dalam hidupnya.
Pada masa yang sama, Jimin dan warriors yang lain masih berperang dengan puak Vegance. Darah pekat melekat di bulu serigala mereka.
Jimin nampak Lim yang berlari ke arahnya. Dia merendahkan badannya untuk menahan serangan Lim. Hasilnya, badan Lim merempuh badan Jimin dengan kuat sambil gigi serigalanya cuba menggigit leher Jimin. Jimin mengelak dengan mencakar muka Lim. Cakaran itu dapat dielakkan.
Mereka berdua berlawan sebagai Alpha di puak mereka. Jimin mencakar perut Lim dengan dalam ketika Lim hanya fokus ke arah tengkuknya sahaja. Rengekan serigala keluar daripada mulut Lim. Tanpa ragu-ragu, kaki serigala Jimin menolak badan Lim lalu ditindih. Jimin memijak luka di perut Lim tanpa belas kasihan.
Sekelip mata, Jimin menggigit tengkuk Lim lalu mengetatkan gigitan itu sehingga bunyi tulang kedengaran dengan kuat. Bunyi tulang-temulang itu memberhentikan perperangan.
Puak Vegance nampak Alpha mereka telah mati di genggaman Alpha Jimin.
Jimin turun dari badan Lim yang tidak bernyawa lalu berjalan ke warriors puak Vegance. Badan serigala Jimin semakin besar dan buas kerana dia telah menjadi Alpha kepada puak Vegance. Gigi serigalanya semakin besar dan tajam.
"I'M YOUR NEW ALPHA! SUBMIT TO ME!!! " Bagaikan petir suara Jimin yang bercampur dengan Alex menyebabkan bukan hanya puak Vegance tunduknya malah warriors puaknya juga.
"Kill them. "Arah Jimin kepada puaknya lalu tanpa banyak soal, semua warriors menerkam warriors puak Vegance.
Kepalanya dipaling ke arah jalan ke pack house lalu kakinya berlari ke arah itu. Tak lama selepas Jimin berlari, dia dapat rasakan Namjoon dan Yoongi berada di belakang berserta beberapa warriors.
"Finish? "Soal Jimin kepada mereka.
"Yes, Alpha. "Jawab mereka semua dengan serentak.
Sedang mereka berlari ke pack house, Jimin nampak ada 5 vampire sedang terbang ke arah pack house.
"Leave them to me, Alpha. "Ujar Yoongi kemudian memecut ke arah 5 puntianak itu dengan 3 warriors.
Jimin,Namjoon dan 7 warriors berjaya melepasi 5 vampire itu dengan mudah. Alpha Jimin sempat melihat Yoongi menerkam dua vampire lalu memisahkan kepala dari badan vampire itu dengan mudah.
YOU ARE READING
BLOODY WOLVES ✔
Werewolf"A wolf that can't shift is a shame. " - Alpha Jimin "An Alpha called mate as weakness is the coward one. " - Luna Yoobin "You are not worth to be my Luna. " - Alpha Jimin "I regret to be your mate. " - Luna Yoobin An ego Alpha face a feisty Luna...