21

597 35 40
                                    

Yoobin memejamkan matanya apabila dia mendengar suara yang tidak asing di gegendang telinganya.

"Please wake up, my love. "

My love?

Hampir setiap hari Jimin memanggilnya dengan nama itu. Dia maksudkan ke?

"Aku tahu kau kuat,Yoobin. Kau tabah dengan aku. Maksudnya kau kuat. Kau kuat pada hati dan aku tertarik sebab perangai kau yang feisty. Dami tak ada kena mengena pun dengan perangai kau. "

Tak, Jimin. Aku tak kuat. Bentak hati Yoobin dengan lemah.

"Kau tak rindukan aku? Mungkin tak agaknya sebab aku layan kau dengan teruk. Tapi aku rindukan kau. "

Mata Yoobin terbuka. Ini kali pertama Jimin beritahu perkara ini.

Dia rindu aku? Soal hati kecil Yoobin.

"Hidup aku tak lengkap tanpa kau, Yoobin. Aku perlukan kau. Aku cintakan kau. "

Air mata berlinangan ke pipi.

Mate cintakan aku. Jimin cintakan aku.

Hujung bibirnya terangkat sedikit.

"Tolong bangun. Kalau kau tak nak bangun untuk aku, ingat kawan-kawan kau, pups dan packs. Kau adalah Luna. "

Jimin mengaku kedudukan aku. Dia kata aku adalah Luna. Luna kepada pack Blue Moon.

"Sayangnya mereka dengan kau, tak boleh dikira pakai jari. Bahkan lebih banyak daripada bintang yang ada di dunia ini. Sebab tu kau kena bangun. Ada ramai orang tunggu kau. "

Mereka tunggu aku...

"Minji rindukan kau. Dia nak train dengan kau. Tak tahu pulak kakak aku sayang kau lebih dari aku. "

Ketawa kecil terkeluar dari bibir Yoobin mendengar kata-kata Jimin.

"Ramai yang tunggu kau. Kau sanggup ke bagi diorang fake hope? "

Senyuman kecil Yoobin pudar mendengar luahan itu.

"Lawan, Yoobin. Lawan. Aku ada untuk kau. Bukan aku je, ramai lagi. "

Lawan?

"Kau kuat, Yoobin. Kau kuat. "

Aku kuat? Aku kuat! Kuat!

Aku adalah tuan Dami! Dami serigala aku!

Muka Yoobin berubah tegang kemudian bangun dari duduknya. Tindakan drastik Yoobin mengejutkan Dami yang berada di depan Yoobin. Dami juga bangun dari duduknya.

BLOODY WOLVES ✔Where stories live. Discover now