⓽ I Defeated The Dog!

172 19 0
                                    


Mój pan jest dziwny... Codziennie mówię mu, że go kocham, a on odpowiada „No co?".

No jak tak można, mógłby odpowiedzieć, że mnie też kocha czy coś. Przecież ja też mam uczucia, chociaż i tak wolę jeść.

Na podwórko wszedł pies. Wyczułem go już wcześniej. Nie mogłem pozwolić, by skrzywdził kociaki i pałętał się tutaj bez pozwolenia.

Był duży. Bardzo duży.

Nie pokazałem jednak mojego strachu i najeżyłem się, by pokazać, że jestem większy. Mało to dało, ale zacząłem syczeć, wtedy cofnął się trochę.

Tak! Mam go!

I wtedy mnie przygniótł swoją wielką łapą. Zacząłem się szarpać i rzucać na wszystkie strony. Podrapałem go w nos. Wtedy odpuścił, zapiszczał i uciekł.

O Boże... Myślałem, że serio umrę. Uniosłem z dumą ogon i pyszczek, by pokazać, kto tu rządzi. Pokonałem psa! Jimin będzie dumny.

Tylko jak ja mu powiem o tym, że wygoniłem jakiegoś kundla? Opowiedziałem o tym kociakom, były zdziwione i pomrukiwały z szacunkiem. Cieszyłem się.

Do nich już się przyzwyczaiłem, ale moja przyjaciółka mnie już nie odwiedza.

„-Ej, Yoongi, co byś zrobił, gdybym już tu nie wróciła?

-Nic.

-Powiedz mi dlaczego?

-Nie odszedłbym z tego domu.

-Bo wiesz... Chyba znalazłam dom. Jeszcze w nim nie byłam, ale pewna osoba mnie nakarmiła.

-To fajnie. Posiadanie domu jest fajne.

-Jesteś pewny?

-Tak.

-Lubisz swój dom?

-Tak."

̶M̶y̶ His Little Kitten || уσσимιи||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz