Yüzümdeki aptal gülümsemeyle kızların yanına oturdum ve etrafıma baktım. Tam tamına 2 hafta 3 gündür Min Yoongi ile takılıyorduk. Okul çıkışlarında beraber yemek yiyor, saat geç olmadıysa kafamızın estiği her yere gidiyorduk. Beraber olmadığımız saatlerde de bana attığı mesajlar beni heyecandan öldürmeye yetiyordu. Ondan hoşlanıyordum ve onun da bana karşı bir şeyler hissettiğine emindim."Hala çıkmaya başlamadınız mı?" Lisa sırıtarak konuştuğunda omuz silktim ve kafamı olumsuz anlamda salladım.
"Hissediyorum. Yakında teklif edecek."
"Dikkatli ol Chae." Jisoo gözlerini bilgisayarından ayırmadan konuştu.
"Merak etme. Ona çalışmalarımızdan bahsetmiyorum." göz devirerek önümdeki sudan bir yudum aldım. Jisoo ciddi anlamda kimseye güvenemiyordu ve bu durum sinirimi bozuyordu.
"Selam okulun en güzel kankası." Park Jimin zıplayarak yanıma oturdu ve bana gülümsedi. "Yüzüne bakınca seninle kanka olduğum güne lanet ediyorum. Bu ne güzellik be!"
Gözlerimi devirip ensesine vurdum. Teyzem Jungkook'a benim yüzümden evden çıkma yasağı verdiği için bir hafta boyunca Jungkook arkadaşlarıyla evde buluşmuştu. İnternet sadece salondan iyi çektiği için hepimiz salonda olurduk ve bu sayede tanışıp kaynaşmıştık. Hatta Jungkook'a bile yavaştan ısınmaya başlamıştım. Eğlenceli çocuklardı.
"Yılışma Jimin." Jimin yanağıma bir öpücük kondurdu ve kızlara baktı. Yüzündeki gülümseme gittikçe büyürken işaret parmağıyla Jennie'nin siyah beresini gösterip göz kırptı.
"Güzel bere."
"Teşekkürler." Jennie Jimin'e kısa bir bakış atıp önüne döndü. Jimin okulda sevilen bir çocuktu. Fazlasıyla cana yakındı ve böylesine soğuk cevaplar almaya alışık değildi. Bu yüzden "bir sorun mu var?" dercesine bana baktı.
"Hayır," dedim kısık bir sesle. "O hep böyle."
Jennie ile tanışalı 3 hafta oluyordu. Sessiz, sakin ve işinde fazlasıyla titiz olan bir kızdı. Ona hala tam olarak guvenemesek bile Blackpink'in bir parçası olduğu için tüm çalışmalarımızı görmesine izin vermiştik. Bizi hayal kırıklığına uğratmadan yazdığımız sözler ve besteler üzerinde değişiklikler yapmıştı. Bir ay sonraki yarışma için hazırladığımız şarkı, Jennie sayesinde resmen bir başyapıta dönüşmüştü. Henüz çıkış yapmamış bir grup olarak fazlasıyla iyi bir iş çıkarmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Wrong • rosékook
FanficBu okulda dört yanlış bir doğruyu götürmez; tek yanlış, herkesi götürür Chaeyoung. #blackpink 1☆ #lisa 1☆ #jisoo 1☆ #hayrankurgu 2☆ 23.03.19 08.09.19