Önceki bölümü lütfen kontrol edin. Wattpad yüzünden yarısını okumamış olabilirsiniz.
Veeee lütfen yorum yorum yorum :(
"Pekala, şunu izle!" Taehyung nerden bulduğunu bilmediğim saksafonla karşıma geçtiğinde kendimi bir sirkteymiş gibi hissediyordum. Sabahtan beri değişik hareketlerle beni eğlendirmeye çalışıyorlardı. Onlara ne kadar yalnız kalmak istediğimi söylesem de gitmemişlerdi. Ben de pes edip sessiz bir şekilde onları izlemeye karar vermiştim.Cidden inatçıydılar.
"Ağzını tüküreyim, ne yapıyorsun ya!" Jimin bağırarak yerinde zıpladığında Taehyung ağzına dayadığı saksafonu çekti.
"Chae'yi eğlendiriyorum. Eğlendin mi Chae?"
"Oradan bakınca sadist gibi mi gözüküyorum?" dedim kaşlarımı çatarak. Jungkook "evet." diye mırıldansa da takmadım. "Jimin'in kulağının dibinde saksafon çalman bana ne gibi bir haz verebilir?"
"Eğlenmek ne bilmiyorsun." Seokjin homurdanarak mor koltuğuma oturdu. Göz devirerek Taehyung'a döndüm. İşte başlıyorduk. Saksofonu ağzına doğru konumlandırmıştı. Kulaklarımı tıkamamak için kendimi zor tuttum.
"Eve gemi girdi sanki. Bu nasıl ses ya?" Jungkook homurdanarak yanıma oturdu ve kıpkırmızı olmuş suratıyla saksafon çalmaya çalışan Tae'ye baktı.
"O iyi mi?" dedim kaşlarımı çatarak. "Her an doğum yapacakmış gibi görünüyor."
"Daha önce doğum yapan birini gördün mü?"
"Hayır."
"E, o zaman?" gözlerimi devirdim ve nefessiz kaldığı için saksafonu yere atıp derin derin nefesler alan Taehyung'a baktım. Bu işkence tahminen ne zaman biterdi?
"Tamam, gösteri sırası bende!" Jimin pis pis sırıttı ve tam karşıma geçti. Bir ayağının parmaklarını diğer bacağına yasladığında bale yapacağını anlamıştım. Daha sonra kollarını havaya kaldırdı ve parmaklarını başının üstünde birleştirdi. Taehyung da ayağa kalkıp ona baktığında Jimin etrafında dönmeye başladı. Her saniye daha da hızlanırken bir elini indirdi ve sertçe Taehyung'un yanağına çarpmasını sağladı. Çıkan "şlak" sesinden sonra hepimiz şok olurken Taehyung kocaman açtığı gözleriyle Jimin'e baktı ve kıpkırmızı olan yanağına elini yasladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Wrong • rosékook
FanficBu okulda dört yanlış bir doğruyu götürmez; tek yanlış, herkesi götürür Chaeyoung. #blackpink 1☆ #lisa 1☆ #jisoo 1☆ #hayrankurgu 2☆ 23.03.19 08.09.19