█teşekkürler█

2.6K 188 111
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasıl başlasam bilemiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Nasıl başlasam bilemiyorum. Bu hikâye benim için bir başlangıç gibi. Kendimi denemek için yazdım bu yüzden sizden olumlu ve olumsuz düşüncelerinizi bekliyorum. Lütfen düşüncelerinizi notun sonunda belirtin.

Bu hikayeyi yazarken klişe olmamaya çabaladım, rahatsız olduğum ne varsa onlardan uzak durdum. Mesela erkek karakterin sevdiği kişiyi gereksiz kıskanması veya arkadaş grubundaki herkesin aşık olması gibi. Bir kız ve bir erkeğin uzun süreli arkadaşlık yurutemeyeceği, birbirlerine aşık olacağı fikrinden nefret ediyorum. Jisoo ve jin veya Lisa ve Jimin'i sevgili yapmadım çünkü dostluk da en az aşk kadar değerlidir. Onları böyle de sevin lütfen.

Bu hikayede çok fazla ikilem oluşturdum. Jungkook ve Chae'nin tartıştıkları konularda bazen ben de kararasızdım fakat çoğunuz Chae'ye sinir oldu bazen. Bundan mutluyum çünkü asıl kızın mükemmel olduğu klişesini yıkmak istedim. İnsanlar kusurludur arkadaşlar ve Chae'nin de kusurları var.

Jennie ve Jimin'e gelince, aşkın her zaman en önemli duygu olmadığını vurgulamak istedim. Jimin Jennie'yi affedemezdi çünkü bu durum sevdiklerine zarar verirdi. Bu yüzden Jennie ile aralarında bir şey olmadı. Hikayedeki her karakterin finalde sevgilileriyle olması klişesini sevmediğim için çoğu karakteri sap bıraktım. Mutlu son anlayışım bu değil. Herkesin aşık olması gerekmiyor, aşk aşk diye çığlık atarak kusucam artık. Emin olun hayatta aşktan daha değerli şeyler var.

Bu hikayede hem gizem, hem dram vardı. Yeri gelince komik olmak istedim ve sizi guldurduğum zaman nası mutlu olduğumu anlatamam. İnsanların yüzünde minik bir gülümseme oluşturabilmek bile benim için harika bir şey.

Karakterlerin duygularını size verebildiysem ne mutlu bana. Çok zorlandım yazarken. Hele Jungkook'un öz annesi yüzünden yaşadıkları ve Yerim'in yaşadıkları beni çok zorladı. Umarım aklınızda soru işareti kalmamıştır.

Son bölümlere doğru sizi beklettiğim için üzgünüm. Bundan sonra taslak biriktirmeden fic yayımlamayacağım. Ayrıca isterseniz bir ara özel bölüm gelebilir.

Bir de bir şey rica edeceğim. Lütfen alttaki iki soruyu yanıtlayın.

Hikayedeki en çok güldüğünuz olay?

Hikayedeki sizi en çok etkileyen olay?

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Sizi seviyorum ve bu hikaye her zaman benim bir parçam olarak kalacak.

mono

One Wrong • rosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin