"10 dakika içerisinde grup arkadaşlarından biriyle kafeteryada kavga edeceksin."
Bu sabah okula Jungkook ile beraber geldiğimizde her zaman yaptığım gibi ilk işim dolabımdan kitaplarımı almak olmuştu fakat kitaplarımın arasında yabancı bir kağıt vardı. Beni tehdit eden kişi yeni bir not bırakmıştı.
Kafayı yiyecektim.
Yarışmadan çekilmemizi istiyordu, bu yetmemiş gibi bir de aramızı bozmak istiyordu. Artık sadece Blackpink ile değil de benimle bir problemi olduğunu düşünmeye başlamıştım. İyi de neden? Neden benimle uğraşıyordu? O bir katil değil miydi? Madem birini öldürecek kadar gözü dönmüştü neden yarışmayı kazanmak için beni kullanıyordu? Bu aptallıktan başka bir şey değildi! Ben bu işi elime yüzüme bulaştırırdım!
Ayrıca hala yerine oturmayan taşlar vardı.
Yoongi'nin dediği gibi, Wendy'nin sarhoş bir adam tarafından okulda öldürüldüğü söyleniyordu ve adam yakalanamamıştı. Fakat bana atılan video dışarıdan kimsenin okula girmediğini ispatlıyordu. Ayrıca evime kadar giren birinin Jungkook ile aynı evde yaşadığımı fark etmemesi imkansızdı. Nasıl olur da Jungkook evdeyken bana not bırakırdı? Hiç mi notları Jungkook'un bulacağı aklına gelmemişti?
Gözlerimi sıkıca kapatarak derin bir nefes aldım ve karşımdaki 3 kıza baktım. Bir tartışma çıkarmalıydım. Jennie sessiz bir kızdı, bana bağırıp çağıracağını düşünmüyordum bu yüzden onu eledim. Lisa kolay kolay sinirlenmez, bana çok nadir alınırdı. Geriye her şeye sinirlenen Jisoo kalıyordu ve onunla kavga etmek ölüm gibiydi. Birine sinirlendiği zaman affetmesi uzun zaman alıyordu.
"Sanırım Yoongi benden ayrıldı." dedim yutkunarak. Kafam o kadar doluydu ki Yoongi'nin dediklerine adam akıllı uzulememiştim bile. Yine de kalbim kırılmıştı ve vicdanımın sızladığını hissediyordum. Yoongi'ye karşı serttim fakat bu elimde değildi. Ondan ne kadar hoşlansam da aşırı ilgiye katlanamıyordum.
"Neden?" dedi Lisa şaşkınlıkla. Jennie bile kafasını kaldırıp merakla bana bakmıştı.
"Beni çok kısıtlıyordu ve ben de ona karşı çıkınca sinirlendi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Wrong • rosékook
FanficBu okulda dört yanlış bir doğruyu götürmez; tek yanlış, herkesi götürür Chaeyoung. #blackpink 1☆ #lisa 1☆ #jisoo 1☆ #hayrankurgu 2☆ 23.03.19 08.09.19