8. Zło zjada nas od środka, ale kiedy dojdzie do serca, nie ma już odwrotu...

403 26 11
                                    

Ciemność odziana delikatną nutą krwistej czerwieni, rozpływająca się po całym wnętrzu tego obskurnego pokoju. Tutaj nie ma miejsca na strach, tutaj wszystko dzieje się na prawdę. Tutaj każden jeden krzyk przyprawia o spokój, zaś jego brak wiążę się, do czegoś okropnego. Tutaj każdy krzyczy, a ten krzyk karmi tych, którzy w tym miejscu mieszkają.

W takich warunkach dorastał ten, którego nawet podziemia, się panicznie boją. Dorastał ten, który wiąże się bezpośrednio z zagładą.

Jego uśmiech, nie wróży nigdy niczego przyjemnego, pojawia się nawet, gdy jego twarz dosięgną krople krwi, wydostające się z rozrywanego ciała, tuż na jego oczach. A najlepsze w tym jest to, jak jemu się to cholernie podoba.

Nie liczy się rasa, chyba, że natknie się na demona, w tedy młody książę wpada w swój żywioł, pochłania go silna chęć zemsty. Raz został poniżony, ale to starczyło, by nigdy nie odpuścił.

Nawet teraz, gdy musi się ukrywać, a jego siły są osłabione, on wie, że gdy się zregeneruje, nie cofnie się już przed niczym i będzie zabijał każdego, kto choćby ośmieli się mu przeciwstawić.

To on jest tym, o czym ostrzegają najgorsze koszmary. To on jest tym, co porodziło samo zło.

Jeszcze tego nie wiesz?

Lepiej to zrozum zanim, będzie trzeba dokonać wyboru. Bo, po jakiej stronie staniesz? Tej przegranej spowitej krwią i wiecznym cierpieniem? Nawet najsilniejsi się kiedyś złamią, on tego dopilnuje.

Bo zło zjada nas od środka, pożera wszystkie nasze organy, a kiedy tylko dojdzie do serca, w tedy nie ma już odwrotu...

Choćbyś się opierał, najmocniej się tego zarzekał, przegrasz.

Bo nikt na tym świecie nie posiada woli, której nie da się złamać.

Chcesz się przekonać, jakie to uczucie? 

---------------------

Dokonajcie wyboru moi drodzy ;)

Potraktujcie to jako wprowadzenie, do nieco bardziej nieprzyjemnej części tej książki. I wybaczcie, że tak, krótko, ale obiecuję, że po następnym rozdziale staniecie się naprawdę "nasyceni". ;)

To do następnego! ;*

P.S. Proszę o cierpliwość, bo szykuje jeden z dłuższych rozdziałów, jakie kiedykolwiek napisałam. :) 

Wilczyca 2: Piekielna gwiazdaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz